Zwemmen met xtc?

harry123

Bewuste gebruiker
Was benieuwd of iemand dat wel eens heeft gedaan? Dus zwemmen met een pilletjes op of likje mdma? Lijkt me echt zo ontzettend vet, aangezien aanrakingen dan ook echt fijn zijn en zo, en je dan praktisch helemaal om iets zit? I dont know..

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb het ooit gedaan en vond het een heerlijke sensatie dat water, wel beter dat je in een zwembad gaat waar je kan staan. Wanneer je wat wazig word van de mdma dat je een bodem onder je voeten hebt.

Grts

Ik heb hier ook ervaring mee, op het begin voelde het geweldig, maar ik was snel verveeld en wilde gewoon lekker vanaf mijn handdoek naar het bad kijken en de mensen die erin zaten. Mijn ervaring hiermee was dus dat het leuk is om uit te proberen, maar echt veel zwemmen heb ik niet gedaan.

Mrrow14

Belezen gebruiker
Lekker maar wij belandden al snel in de groepsdouche waar wel een paar uurtjes hebben gezeten :mrgreen:

En zijn ook een keer snachts over een hek gegaan en in het buitenzwembad,wel verwarmd gaan zwemmen.Dat was ook wel cool totdat er nog een groep kwam die best wel gek waren aant doen en luidruchtig waren.Toen maar afgedroogd en weer aangekleed wat trouwens erg kut was te koud yukkie ;p

Maar in een tropisch zwembad during the day is het best vet ^^

typical.us

Experimenterende gebruiker
Afgelopen zomer gedaan tijdens een BBQ party in onze achter tuin. Heerlijk gevoel alleen toen het later begon te koelen buiten werden we door andere 'feestgangers' wel gewezen om de onderkoeling kenmerken waar mijn vriendin en ik totaal niets van merkten.

Was een leuke ervaring al zou ik het niet snel weer doen. Muziek en sex blijven een betere combi.

Bovenaan