halo
ik rook nu al van mijn 13 jaar weed
de eerste 2 jaar rookte ik het met tabak
maar nu rook ik puur!! ik vind dit veel beter het veruimd mijn geest en kan er beter me slapen
probleem is ik rook nu elke dag voor het slapen gaan een pure joint!
ik vool mij mega goed ik ervaar de muziek veel beter! ik slaap beter en droom langeren beter!!
maar gisteren heb ik een mega dikke pure joint gepaft wat ik meestal niet doet en ik heb mij echt psygidelisch gevoeld ik was echt in de space
ik voelde water in mijn bed! het was alsof er een mieren nest in mijn bed was
ik kreeg mega veel lichaamlijke tintelingen! beesten die over me kroop
op de muziek heb ik me mega vrij gevoeld!! ik luister rustige muziek
het was net of ik in de midde van de wilde natuur was!!
ik luister ook af en toe goa!
en luisterde naar goa en heb dan ook zot zitten trippen
het was echt een zalige avond!! aleen in bed!!
maar toen ben ik gaan slapen en heb ik spacecake gegeten! en ben in slaapgevallen
ik heb mega raare droom gehad!! echt onbeschrijfelijk!! echt zalig!!
maar midden in de nacht ben ik wakker geworden door een echte raar gevoel in mijn hoofd!
het deed pijn! maar duurde niet lang het was net of er een kortsluiting was in mijn hoofd
een raare frecuentie verandering! ofzo een soort van climax die pijn deed midden in de nacht
een golf in mijn hoofd! ik dacht ekes dat ik hersenschade had opgelopen!
het was net een hooge piek in mijn hoofd. na 5 jaar te blowen heb ik dit nog nooit gevoeld of gehad. was dat nu een overdosis van spacecake in mijn slaap of kan da niet en ook ik weet niets meer van mijn droom ik weet aleen vage herineringen en ik weet dat het echt een zot trippende droom was! ik had ook het gevoel dood te zijn! ale heb ik toch gedroomd.
is dat normaal heeft imand anders dit ok al gehad?
ik rook nu al van mijn 13 jaar weed
de eerste 2 jaar rookte ik het met tabak
maar nu rook ik puur!! ik vind dit veel beter het veruimd mijn geest en kan er beter me slapen
probleem is ik rook nu elke dag voor het slapen gaan een pure joint!
ik vool mij mega goed ik ervaar de muziek veel beter! ik slaap beter en droom langeren beter!!
maar gisteren heb ik een mega dikke pure joint gepaft wat ik meestal niet doet en ik heb mij echt psygidelisch gevoeld ik was echt in de space
ik voelde water in mijn bed! het was alsof er een mieren nest in mijn bed was
ik kreeg mega veel lichaamlijke tintelingen! beesten die over me kroop
op de muziek heb ik me mega vrij gevoeld!! ik luister rustige muziek
het was net of ik in de midde van de wilde natuur was!!
ik luister ook af en toe goa!
en luisterde naar goa en heb dan ook zot zitten trippen
het was echt een zalige avond!! aleen in bed!!
maar toen ben ik gaan slapen en heb ik spacecake gegeten! en ben in slaapgevallen
ik heb mega raare droom gehad!! echt onbeschrijfelijk!! echt zalig!!
maar midden in de nacht ben ik wakker geworden door een echte raar gevoel in mijn hoofd!
het deed pijn! maar duurde niet lang het was net of er een kortsluiting was in mijn hoofd
een raare frecuentie verandering! ofzo een soort van climax die pijn deed midden in de nacht
een golf in mijn hoofd! ik dacht ekes dat ik hersenschade had opgelopen!
het was net een hooge piek in mijn hoofd. na 5 jaar te blowen heb ik dit nog nooit gevoeld of gehad. was dat nu een overdosis van spacecake in mijn slaap of kan da niet en ook ik weet niets meer van mijn droom ik weet aleen vage herineringen en ik weet dat het echt een zot trippende droom was! ik had ook het gevoel dood te zijn! ale heb ik toch gedroomd.
is dat normaal heeft imand anders dit ok al gehad?

maar werd ook gewoon nog stoned.