zwaar geript op weed

zozamusic

Experimenterende gebruiker
halo

ik rook nu al van mijn 13 jaar weed
de eerste 2 jaar rookte ik het met tabak
maar nu rook ik puur!! ik vind dit veel beter het veruimd mijn geest en kan er beter me slapen
probleem is ik rook nu elke dag voor het slapen gaan een pure joint!
ik vool mij mega goed ik ervaar de muziek veel beter! ik slaap beter en droom langeren beter!!

maar gisteren heb ik een mega dikke pure joint gepaft wat ik meestal niet doet en ik heb mij echt psygidelisch gevoeld ik was echt in de space
ik voelde water in mijn bed! het was alsof er een mieren nest in mijn bed was
ik kreeg mega veel lichaamlijke tintelingen! beesten die over me kroop

op de muziek heb ik me mega vrij gevoeld!! ik luister rustige muziek
het was net of ik in de midde van de wilde natuur was!!
ik luister ook af en toe goa!

en luisterde naar goa en heb dan ook zot zitten trippen
het was echt een zalige avond!! aleen in bed!!

maar toen ben ik gaan slapen en heb ik spacecake gegeten! en ben in slaapgevallen

ik heb mega raare droom gehad!! echt onbeschrijfelijk!! echt zalig!!
maar midden in de nacht ben ik wakker geworden door een echte raar gevoel in mijn hoofd!
het deed pijn! maar duurde niet lang het was net of er een kortsluiting was in mijn hoofd
een raare frecuentie verandering! ofzo een soort van climax die pijn deed midden in de nacht
een golf in mijn hoofd! ik dacht ekes dat ik hersenschade had opgelopen!
het was net een hooge piek in mijn hoofd. na 5 jaar te blowen heb ik dit nog nooit gevoeld of gehad. was dat nu een overdosis van spacecake in mijn slaap of kan da niet en ook ik weet niets meer van mijn droom ik weet aleen vage herineringen en ik weet dat het echt een zot trippende droom was! ik had ook het gevoel dood te zijn! ale heb ik toch gedroomd.

is dat normaal heeft imand anders dit ok al gehad?

psych-out

Bewuste gebruiker
nee, dit is niet echt normaal,
zou ook niet echt kunnen zeggen wat het juist was.
gebruik je ook nog iets anders ? in ieder geval is het volgens mij beter om een tijdje te minderen.

zozamusic

LSDmathXtc zei:
nee, dit is niet echt normaal,
zou ook niet echt kunnen zeggen wat het juist was.
gebruik je ook nog iets anders ? in ieder geval is het volgens mij beter om een tijdje te minderen.

ne ik gebruik niets anders dan weed!
ik blijf natuurlijk en rook nooit meer dan 5 joints in de week!
ik ben echt bang geweest dat duurde minder dan een seconde! maar dit is wel 2 keer zeeeer kort na elkaar gebeurd!

ik ga vanavond nog eens het zelfde proberen en als ik het nog eens gebeurd
dan smijt ik mijn weed en spacecake de vuilbak in! en stop ik er weer een tijdje me!

jason-

als je zoiets achterelijks heb ben je net beggonen en waarom rook je puur het brand alleen maar veel slechter er moet altijd wel wat tabak bij bluffer

jason-

en zowiezo als je 5 joints per week rookt 2 jaar lang krijg je zoiets niet dan word je niet eens meer goed stoned en heb het niet heel veel invloed op je slaap meer :wave:

Hislordship

Wijs gebruiker
jason- zei:
als je zoiets achterelijks heb ben je net beggonen en waarom rook je puur het brand alleen maar veel slechter er moet altijd wel wat tabak bij bluffer

Het brand puur prima...
Tabak verneukt je high en dat willen sommige niet.

En last but not least IEDEREEN! kan wat overkomen met drugs of je het al je hele leven gebruikt of pas net dat maakt geen tering uit.

Jij bent zeker zelf een beginner dat je dit niet weet? :rolleyes:

EDIT: Ik heb zelf ook dagelijks 4+gram. gerookt en ik werd wel goed stoned... :rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Hislordship zei:
EDIT: Ik heb zelf ook dagelijks 4+gram. gerookt en ik werd wel goed stoned... :rolleyes:

Precies, in mijn hoogtijdagen qua gebruik zat ik dan een klein grammetje onder jouw massive hoeveelheid :beer: maar werd ook gewoon nog stoned.
En puur brand inderdaad prima, 'k kan hem zelfs zo draaien met goede droge wiet dat ik maar 1 keer hoef aan te steken.
Maar nog steeds begrijp ik de titel niet, er is toch niets van je gejat? (sorry, lame)

Hislordship

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Hislordship zei:

Precies, in mijn hoogtijdagen qua gebruik zat ik dan een klein grammetje onder jouw massive hoeveelheid :beer: maar werd ook gewoon nog stoned.
En puur brand inderdaad prima, 'k kan hem zelfs zo draaien met goede droge wiet dat ik maar 1 keer hoef aan te steken.
Maar nog steeds begrijp ik de titel niet, er is toch niets van je gejat? (sorry, lame)

:tearsofjoy: daar dacht ik ook al aan toen ik de titel zag.

zozamusic

ik heb gisteren avond net het zelfde gedaan
maar deze keer heb ik niet zo een pijn gevoel in mijn hoofd gevoeld!

maar ik ben wel van plan te verminderen!

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik rook ook met enige regelmaat en kan na een paar hijsjes al goed stoned zijn hoor dus daar ligt het niet aan.

Wel heb ik laatste tijd weleens dat ik in een soort van euforie kom, er komt een goudgele gloed rond mijn waarneming en het lijkt net of ik opstijg, dit duurt maar heel even maar is zeer aangenaam.

Bedoel je dit? Ik ga zeker eens wat vaker puur roken want de verhalen die ik hier lees (niet alleen deze) zijn erg positief.

zozamusic

Zazuu. zei:
Ik rook ook met enige regelmaat en kan na een paar hijsjes al goed stoned zijn hoor dus daar ligt het niet aan.

Wel heb ik laatste tijd weleens dat ik in een soort van euforie kom, er komt een goudgele gloed rond mijn waarneming en het lijkt net of ik opstijg, dit duurt maar heel even maar is zeer aangenaam.

Bedoel je dit? Ik ga zeker eens wat vaker puur roken want de verhalen die ik hier lees (niet alleen deze) zijn erg positief.

ja zo iets!! maar dat was zo raar dat ik het heb aangezien als pijn maar duurde heel heel kort!
twas echt leuk maar dat heeft mij wel bang gemaakt!!

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Oh, ik merkte geen pijn en werd er ook niet echt bang van, ik zat op een stoel en was opeens zo licht als een veertje.

Het had wat weg van die zen-mensen die dan opstijgen, maar ik zat gewoon in me stoeltje.
Heel relaxed. Toen had ik wel een sterke joint, maar niet puur.

Het duurde bij mij ook heeel kort.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
'k Trip er niet altijd van hoor, alleen wanneer ik dat ook daadwerkelijk wil

Heb het pas ook ervaren, althans het lijkt een beetje op de beschrijving.
Hierna ( 2 weken geleden) nog enkele keren echt kunnen laten gebeuren, eigen sturing over hebben.

Wel alleen en met muziek.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
jason- zei:

in een weed joint moet geen tabak, das mega achterlijk.
het brand prima, Jason weet niet waar ie over lult.
hij maakt graag nog meer tabak junkies.

Jowdy37

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
hij maakt graag nog meer tabak junkies.
true; als ik zonder tabak rook blow ik een pak minder. Als ik met tabak rook sta ik volgende dag zelfs op met het idee dat ik een joint wil (ben geen roker), stomme nicotine...

jason- zei:
en zowiezo als je 5 joints per week rookt 2 jaar lang krijg je zoiets niet dan word je niet eens meer goed stoned en heb het niet heel veel invloed op je slaap meer :wave:

wat een onzin!ik heb acht jaar lang gerookt met periodes van een gram per dag tot een joint per dag voor het slapen gaan.ik werd altijd stoned ook toen ik veel blowde!ik was ook altijd moe)doordat je niet volledig slaapt als je heb geblowd'en toen ik eenmaal gestopt was kreeg ik zweetaanvallen en realistische enge dromen voor ong een maand,dus blowen ook na zon lange tijd heeft wel degelijk effect op je slaap! :P

Bovenaan