Zwaar ademen

Izx

Experimenterende gebruiker
Ik heb 1x LSD gedaan, halve Shiva (50ug)

Ik was van te voren erg benieuwd en alle visuals waren wel vet, alleen waren die al voorbij na ongeveer 4-5 uur.

Dat was echter niet erg en ik ben blij dat ik het heb gedaan er waren wel 2 negatieve bijeffecten.

1: Ik had de hele dag nog een heel gaar gevoel in me maag (ik begreep niet wat het was) misschien honger of juist vol ikweet het niet. (dit was niet echt vreselijk, maar als dit gevoel er niet zou zijn alleen maar beter! :grin:)

2: Ik ademde heel zwaar, had het gevoel alsof ik niet goed ademde. (dit was erg naar)

Mijn vraag was dus of iemand dit ook heeft gehad/weet hoe het komt/wat er evt tegen te doen is. En of dit ook zou kunnen voorkomen als ik andere hallicunerende drugs ga gebruiken (zoals 2-cb). Of dat het gewoon toeval was.

Groeten, Izx

Ps. Mijn hartslag is als ik rustig ben (tv kijk/lig/zit/chill) ongeveer 55-65 bpm

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb ik nog nooit last van gehad. Wel tijdens de trip dat ik half ga hyperventileren als ik op een hoog niveau in m'n hoofd bezig ben.

azgaza

Badass junkie
Ik herken beide dingen ook absoluut niet. Zwaar ademen iniedergeval sowieso niet, een vreemd maaggevoel wel in de zin van dat ik nooit echt honger heb op LSD tot in de comedown, dan pas meestal een klein beetje. Misschien dat het daar mee te maken had.
Het zwaar ademen snap ik niet echt, was het niet gewoon dat je dat dacht? Dus een lichamelijke hallucinatie? Dat heb ik een keer echt gehad met LSD, toen had ik na driekwartier het zegeltje doorgeslikt en ik voelde het nogs teeds in mijn keel, ook na 2 grote glazen water terwijl ik het al weg had voelen spoelen. En toen ik het niet meer voelde en er 2 uur later aan dacht voelde ik het ineens weer.

De hartslag zal er denk ik niet zo veel mee te maken hebben. 55-65 is erg laag, en LSD verhoogt de hartslag een beetje, dus dat zal echt niet uitmaken.

Izx

Bedankt voor jullie reacties, het zou idd goed kunnen dat het een hallicunatie was, al leek die wel erg echt :P
Als ik het nog een keer heb ga ik wel zo goed mogelijke afleiding zoeken dan, misschien gaat het dan weg.

Vreemd genoeg ben ik er nooit opgekomen dat het gewoon een hallicunatie zou kunnen zijn, ookal waren er wel meer dingen waar ik op dat moment niet op kon komen :wave:

pythregius

Bewuste gebruiker
denk dat het nep is, heb het ook met andere midellen gehad tot ik merkte dat ik er gewoon teveel mee bezig was, je "angst" (vind het een beetje groot woord) creeërd snel dat placebo effect, sinds ik dat wist was het snel afgelopen :wink:

Izx

Ja dat denk ik ook achteraf, ik heb dit herrinerde ik me gister avond opeens ook al eerder gehad (ongeveer een jaar terug) toen ging ik juist omdat ik dacht moeite te hebben met ademen verkeerd ademen. :beer:

J0rrit

Badass junkie
Precies, hetzelfde als je pep of sos hebt gehad, en je voelt je hart snel gaan. Soms is dat best eng en als je er op gaat letten wordt het alleen maar erger, en krijg je steken in je hart ( stress denk ik dan omdat je bang bent dat er iets mis is ), zo wordt alles alleen maar versterkt.

Ellesdee

Badass junkie
mjah, als ik lsd gebruik heb ik af en toe ook last van zwaar ademen
ik weet bijna zeker dat t gewoon tussen mn oren zitten though
ik heb astma en heb daar medicijnen voor, dus dan neem ik daar gewoon wat van, en dan lijkt t ff minder :tongueout:

lichtendonker

Belezen gebruiker
Jawel hoor, zwaar ademen heb ik ook wel.
Vooral bij de eerste keer LSD viel het erg duidelijk op, toen kon ik zelfs de lucht zien die ik inademde, die was gewoon stroperig.
Ik had het gevoel dat ik niet snel genoeg voldoende zuurstof naar binnen kreeg en kreeg het wat benauwd.
Het is inderdaad wel zo dat als je rustig blijft er niets aan de hand is en je even later weer normaal kan ademhalen. Als je je er op focust wordt het alleen maar erger.

Bovenaan