Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik probeer altijd zo min mogelijk te drinken als ik speed gebruik, maar ik vind bier dan juist extra lekker... Meestal hou ik het bij <5 bier tijdens speed en dat werkt aardig.
Ik ga met pep nog meer zuipen dan ik normaal al doe, is wel een keer beetje mis gegaan. Op een gegeven moment was de pep uitgewerkt (na een uurtje of 4-5)en hakte alle drank (hoop bier en whiskey) er pas echt in ofzo. Ik werd opeens spierwit en begon als een idioot te kotsen. De rest van de nacht is een zwart gat (nog wel weer bijgepakt volgens mij), werd wakker in een vreemd huis naast een nog vreemdere dame
Ik word juist snel dronken met pep op. Tenminste, dat idee heb ik. Anderen zien het niet zo aan me maar ik drink minder dan normaal en ben dan best wel van het padje af
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.