Zuipen en speed

Taat

Bewuste gebruiker
Drink in de pep-loze weekenden toch wel een aantal liters bier weg..
Met pep op krijg ik het bier er echt niet in :kots:

Whisky daarentegen :beer:
Maar niet veel ofzo, maar dat hoeft ook niet aangezien ik dan van mijn portie pep ook wel kan genieten :grin:

Octogonapus

Belezen gebruiker
Casplantje. zei:
Ik probeer altijd zo min mogelijk te drinken als ik speed gebruik, maar ik vind bier dan juist extra lekker... Meestal hou ik het bij <5 bier tijdens speed en dat werkt aardig.

ik doe ook meestal of veel bier, met een beetje speed

of veel speed, met een beetje bier

maar als ik veel bier en veel speed neem vind ik het niet relax, dan voel ik me cracky nuchter lijkt het wel

Bananenbennie

Experimenterende gebruiker
Ik ga met pep nog meer zuipen dan ik normaal al doe, is wel een keer beetje mis gegaan. Op een gegeven moment was de pep uitgewerkt (na een uurtje of 4-5)en hakte alle drank (hoop bier en whiskey) er pas echt in ofzo. Ik werd opeens spierwit en begon als een idioot te kotsen. De rest van de nacht is een zwart gat (nog wel weer bijgepakt volgens mij), werd wakker in een vreemd huis naast een nog vreemdere dame :grin:

19hyperdrive80

Mensen gaan meestal niet dood door de pep.

maar waren ff vergeten dat ze al 2flessen jenever op had.

geest voelt het niet

maar je lichaam wel,
:openmouth: :kots: :kots: :kots: :kots:

voor dat je het weet zit op 2,5/3,5 prml, :beer: :beer: :beer: :( :( :rock: :rock:

Dakkie

Ik word juist snel dronken met pep op. Tenminste, dat idee heb ik. Anderen zien het niet zo aan me maar ik drink minder dan normaal en ben dan best wel van het padje af :beer:

Bovenaan