Het combineren van uppers en downers: de drugs werken elkaar tegen, en geven dus minder gewenst effect. Veel mensen combineren alcohol (downer) met uppers. Een voorbeeld: speed en alcohol, de speed houdt je wakkerder en laat je fit voelen, hierdoor kun je veel meer drinken. Je voelt de dronkenheid niet meer. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en speed vaak gelijktijdig gebruikt kan het moeilijker zijn om met speed te stoppen. Door alcohol en speed te combineren droog je ook meer uit. Ook geeft het een extra belasting voor je lever en nieren.
Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen.S0s_90 zei:Het blijft natuurlijk carnaval![]()

pascal828 zei:Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Het combineren van uppers en downers: de drugs werken elkaar tegen, en geven dus minder gewenst effect. Veel mensen combineren alcohol (downer) met uppers. Een voorbeeld: speed en alcohol, de speed houdt je wakkerder en laat je fit voelen, hierdoor kun je veel meer drinken. Je voelt de dronkenheid niet meer. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en speed vaak gelijktijdig gebruikt kan het moeilijker zijn om met speed te stoppen. Door alcohol en speed te combineren droog je ook meer uit. Ook geeft het een extra belasting voor je lever en nieren.
pascal828 zei:Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
S0s_90 zei:Het blijft natuurlijk carnaval![]()
pascal828 zei:Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen.![]()

Maar je begrijpt er helemaal niets van, op carnaval is kankerzat zijn je enige optie, staat gewoon vast.pascal828 zei:
S0s_90 zei:pascal828 zei:Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dan gaan ik rustig aan doen met de drank...
Had al zo'n vermoeden maar wou het toch even zeker weten.
S0s_90 zei:Het blijft natuurlijk carnaval
pascal828 zei:Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen.![]()
Je bent zeker geen LIMBURGER LIMBURGER LIMBURG![]()
Flameon zei:Bij carnaval hoort geen speed![]()
Daarbij is de combi speed-alcohol niet goed (upper downer effect), maar voornamelijk die kater is afgrijselijk. Dan kun je na 1 dag stoppen met alaaf roepen
Nee man, alcohol vertraagt je hartslag weer een beetje, en als je rustig aan doet met de pep en kun je door het de downer makkelijker slapen, meer rust gehad, s`morgens weer een puntje en 3 gebakken eieren en er weer tegenaan.Flameon zei:Bij carnaval hoort geen speed![]()
Daarbij is de combi speed-alcohol niet goed (upper downer effect), maar voornamelijk die kater is afgrijselijk. Dan kun je na 1 dag stoppen met alaaf roepen
knolselderij zei:dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
S0s_90 zei:Carnaval komt eraan, en ik ben van plan om met die 5 dagen feest kennis te gaan
maken met speed. Nou vroeg ik me af of ik het alleen bij speed moet houden of dat ik
er ook volle gas bij kan zuipen. Het blijft natuurlijk carnaval
![]()

Bikkels eten katers als ontbijt.clockcable zei:Ik snuif bijna altijd als ik drink. Gaat niks boven coke of speed met alcohol![]()
En die kater blijft bij mij altijd afwezig![]()

Flameon zei:knolselderij zei:dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
Als ik een goeie kater heb, zeker de combi speed alcohol geeft mij kutkaters, dan ben ik niet in staat om de deur uit te gaan :P
Precies, uitstel van executie, vet handigknolselderij zei:dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
Lana zei:Want anders kan ik naderhand een maand niet over straat.
Chris Pontius zei:Lana zei:Want anders kan ik naderhand een maand niet over straat.
Zou je dan niet eens gewoon wat minder proberen te drinken?![]()
Flameon zei:Kennen jullie niet de pepkater? Al ik pep en alcohol heb gehad, man man :P
Het combineren van uppers en downers: de drugs werken elkaar tegen, en geven dus minder gewenst effect. Veel mensen combineren alcohol (downer) met uppers. Een voorbeeld: speed en alcohol, de speed houdt je wakkerder en laat je fit voelen, hierdoor kun je veel meer drinken. Je voelt de dronkenheid niet meer. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en speed vaak gelijktijdig gebruikt kan het moeilijker zijn om met speed te stoppen. Door alcohol en speed te combineren droog je ook meer uit. Ook geeft het een extra belasting voor je lever en nieren.Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen.S0s_90 zei:Het blijft natuurlijk carnaval![]()
![]()
S0s_90 zei:Carnaval komt eraan, en ik ben van plan om met die 5 dagen feest kennis te gaan
maken met speed. Nou vroeg ik me af of ik het alleen bij speed moet houden of dat ik
er ook volle gas bij kan zuipen. Het blijft natuurlijk carnaval
![]()

knolselderij zei:plus met carnaval vind ik t niet zo fijn dat ik dan een kleine plassert heb van de speed
TRAVOLTA zei:knolselderij zei:plus met carnaval vind ik t niet zo fijn dat ik dan een kleine plassert heb van de speed
omdat je met zn alle op een rijtje staat te pissen?![]()
Beter speel je op carnaval wel op safe, het verleden heeft bewezen dat dat de moeite waard isknolselderij zei:TRAVOLTA zei:knolselderij zei:plus met carnaval vind ik t niet zo fijn dat ik dan een kleine plassert heb van de speed
omdat je met zn alle op een rijtje staat te pissen?![]()
dat niet eens
maar ik voel me niet meer egt mannelijk als n jongedame mijn 3 cm penis ziet nadat deze weer gekrompen is na een bepaalde daad

cropp zei:Carnaval is is afzien
bier zei:cropp zei:Carnaval is is afzien
Je bent niet verplicht om te zuipen en/of te gebruiken...
cropp zei:bier zei:cropp zei:Carnaval is is afzien
Je bent niet verplicht om te zuipen en/of te gebruiken...
Klopt, maar het blijft wel de enige denkbare optie