Zuchtigheid

J0rrit

Badass junkie
Na een avondje sos, zodra ik mijn laatste lijn naar binnen werk, denk ik al ow nu is het op, wat kut. En als die laatste lijn dan uitgewerkt is is het helemaal erg. Droge mond, geen zin om te praten, geen zin in drukte, ik wil alleen slapen en wachten tot ik de volgende morgen op sta met een beter gevoel. Dit heb ik altijd aan het eind van een sos-avond.

Hebben jullie daar ook last van, zon grote crash? en vinden jullie dat het effect opweegt tegen dat klote-gevoel dat je altijd te wachten staat op het einde van de avond. Ik vind dat eigenlijk niet, maar toch blijf ik het halen, omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.

davie

Wijs gebruiker
Daarom altijd lekker een laatste lijn voor het slapen gaan. Zorg er nooit voor dat je de laatste lijn al hebt gesnoven en pas later naar huis gaat. Ik pak nog altijd voordat ik naar huis ga, voor de sex of voor het slapen gaan. Lekker nog een jointje roken en dan komt de crash als ik in mijn bed lig en blij ben dat ik eindelijk kan gaan slapen. :grin:

TimeKiller

Bewuste gebruiker
heb nooit echt last van n sos crash, tis meer n klein dipje...bij speed of xtc heb ik pas echte crashes....

cunt

Wijs gebruiker
ik at meestal na een avondje los gaan op xtc/speed/coke een paar inslapers. dan had ik die crash als ik al sliep en werd ik de volgende dag alleen brak wakker en had ik geen last van die crashes.

dit is geen advies, alleen ervaring. het is namelijk behoorlijk slecht voor je.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
als je crashed gewoon goed eten en drinken, en wat gaan slapen of hangen, als je drugs kan gebruiken, moet je de crash er maar bij nemen vind ik. Ik probeer hem vaak te omzeilen maar goed...:tongueout:

thrillseeker

Experimenterende gebruiker
Die zucht (ook wel craving genoemd) kan je dempen dmv zoete dingen eten/drinken en zorgen dat je op andere manieren je dopamine afgifte versnelt (wat coke o.a. doet). Nadeel hiervan is dat het lichaam nog hardere klappen krijgt te verduren, maar de craving wordt er vaak wel minder door.

st an

Bewuste gebruiker
Als ik gewoon wa bezig ben met vanalles heb ik er meestal niet zoveel last van, gwoon wa achter de computer zitten, filmke checken, of wa rondhangen.

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ik ook nie, int begin had ik er trouwens wel beetje last van.. tegenwoordig stel ik me er op in..

angie123

Bewuste gebruiker
Ik had (neem het nl. nooit meer)ook altijd een enorme dip.Vlak voor er dan ook een einde kwam aan een avond/nacht gebruiken nam ik een diazepam en probeerde ik te gaan slapen en vooral niet meer aan nog een beetje te denken.Het is een enorm rot gevoel en ik ben nu dan ook wel zover dat ik dat ellendige gevoel erna niet meer wil meemaken!! Het is het eigenlijk niet waard, al die stress ervoor en al die ellendige gevoelens en gedachtes en schuldgevoelens erna.

Sniffie

DarkScope zei:
omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.

Kon ik dit maar.

Krijg dus ook dat klote gevoel en lig dan de rest van de nacht/ochtend/middag wakker. Zou bijna zeggen dat het het niet waard is.

Wel nagedacht om dan bijv iets te nemen waarmee je kan slapen.

Iemand goede tips?
En meteen erbij waar te verkrijgen; drogist zonder recept, apotheek met recept, dealer?

cunt

Wijs gebruiker
Sniffie zei:
DarkScope zei:

Kon ik dit maar.

Krijg dus ook dat klote gevoel en lig dan de rest van de nacht/ochtend/middag wakker. Zou bijna zeggen dat het het niet waard is.

Iemand goede tips?
En meteen erbij waar te verkrijgen; drogist zonder recept, apotheek met recept, dealer?
zoals ik eerder zei gebruikte ik ze vaak. maar die waren van een vader van een vriend van me, en die waren op recept. zal als ik hem spreek ff vragen hoe ze heten, ze werkten erg goed!

Sniffie zei:
DarkScope zei:

Kon ik dit maar.

Iemand goede tips?
een dikke mix joint nemen

TomTom

DarkScope schreef:

Sniffie schreef:
Kon ik dit maar.

Iemand goede tips?

Yup, dat heb ik nou ook dagelijks, het enige wat voor mij werkt is me lam zuipen...

angie123

Bewuste gebruiker
Wat ik al eerder zei, neem een of twee diazepam,helpen echt goed!!! Kun je op recept krijgen bij de dokter, vertel je hem dat je ernstige slaapproblemen hebt en een inslaper nodig hebt, of dat je rug/nekklachten hebt en een spierontspanner wil hebben. Je kan ook via internet valium bestellen, dat gaat ook heel goed!!

Suc6 met slapen, maar het beste is nog altijd helemaal nix doen he!!!! :P

Sniffie

angie123 zei:

Niks doen, is geen optie.. eens in de zoveel tijd zal ik toch een avondje/nachtje het er flink van nemen.

Het liefst zou ik daarna dus slapen. Drank is geen optie.. heb dit al vaker gedaan, maar voelde me er nog langer verrot van dan zonder drank.
Jointje werkt bij mij meestal ook niet. Lig dan te draaien in m'n bed.

Diazepam/valium zijn dus opties......

Zat zelf te denken aan misschien GHB?

davie

Wijs gebruiker
Sniffie zei:
angie123 zei:

Niks doen, is geen optie.. eens in de zoveel tijd zal ik toch een avondje/nachtje het er flink van nemen.

Het liefst zou ik daarna dus slapen. Drank is geen optie.. heb dit al vaker gedaan, maar voelde me er nog langer verrot van dan zonder drank.

Nee geen GHB. Het werkt wel om in slaap te komen maar naar ongeveer 4 uur komt alle dopamine vrij die je lichaam heeft tegengehouden en zal je ineens klaar wakker zijn.

Sniffie

davie zei:
Sniffie zei:
angie123 zei:

Ok... bedankt voor het advies hehe... scheelt me weer een verneukte ervaring hehe.

Nee geen GHB. Het werkt wel om in slaap te komen maar naar ongeveer 4 uur komt alle dopamine vrij die je lichaam heeft tegengehouden en zal je ineens klaar wakker zijn.

Delirium

Badass junkie
Sos-crashes zijn hels, na elk lijntje voel ik me mega-kut en kan dan nooit slapen :(

Maargoed, zoals Psycho_Chrono al zei, het hoort er bij. Ik zou ook geen andere middelen erbij gaan nemen om in slaap te komen, dat zal alleen maar voor meer problemen zorgen op lange termijn.

fc

DarkScope zei:
Na een avondje sos, zodra ik mijn laatste lijn naar binnen werk, denk ik al ow nu is het op, wat kut. En als die laatste lijn dan uitgewerkt is is het helemaal erg. Droge mond, geen zin om te praten, geen zin in drukte, ik wil alleen slapen en wachten tot ik de volgende morgen op sta met een beter gevoel. Dit heb ik altijd aan het eind van een sos-avond.

Hebben jullie daar ook last van, zon grote crash? en vinden jullie dat het effect opweegt tegen dat klote-gevoel dat je altijd te wachten staat op het einde van de avond. Ik vind dat eigenlijk niet, maar toch blijf ik het halen, omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
ik heb alleen de volgende dag dat ik gerust wil gelaten worden , ik snuif nooit als ik uitga alleen met mijn vrouwtje thuis zonder muziek en tv grappig he maar daar genieten wij beiden het beste van en dat je na je laaste lijntje down bent denk ik dat je coke teveel versneden is

TomTom

versneden? liever dat mijn coke versneden is (manitol) als puur (zover je het "puur" in Nl kan krijgen). Zogenaamde cristal maakt me kanker para en verdoofd me hele smoel + het geeft me een totaal ander gevoel als dat ik van "versneden" sossa gewend ben... raar gevoel, niet relaxed( voor mij dan).

pz

Bovenaan