zorgen over blowen

Donald41

Belezen gebruiker
Je hoeft je "drugsvrienden" niet te laten vallen, maar het is volgens mij belangrijk dat je niet uitsluitend in die kringen zit.
Gebruik begint op een gegeven moment iets heel normaal te lijken, maar eigenlijk is dat niet zo.

De Zandman

DF-koning
Natuurlijk is dit niet zo.
Maar er als niet gebruiker tussen zitten, is helemaal niet meer leuk.
Je hoort er niet meer bij.
En je bent voor de anderen " ongezellig ".
En je wordt er niets wijzer van....

GonzoGrasshopper

Bewuste gebruiker
ik ga sinds vandaag weer alleen in het weekend blowe :)
Succes! Dat zeg ik ook constant, totdat ik in het weekend weer overhoud en maandag er toch weer voor kies om het op te maken. Dag daarna denk ik van: Ja heb nou toch al gesmoked, kan ik net zo goed de hele week doen.
Hoop dat het je lukt man, ben er zelf nog mee aan het knoeien.

mitchieee

Wijs gebruiker
Succes! Dat zeg ik ook constant, totdat ik in het weekend weer overhoud en maandag er toch weer voor kies om het op te maken. Dag daarna denk ik van: Ja heb nou toch al gesmoked, kan ik net zo goed de hele week doen.
Hoop dat het je lukt man, ben er zelf nog mee aan het knoeien.

dankje!

precies wat je zeg het is gewoon een sleur ‘ toen ik rookte had ik er geen probleem mee weekie stoppen of 3 weekies ‘ maar sinds 6 maanden gestopt me roken’ en ja de nicotine blijf tog vragen😡

M77

Newbie
Ik blow dagelijks. De vraag rijst soms ook wel eens , moet dat dagelijks?
In normale omstandigheden draai ik zeer veel uren waardoor het blowen meestal maar later op de avond start en het minder impact heeft op verder verloop van de dag. Impact klinkt wel zwaar maar het bepaalt inderdaad een andere weg.
Omgang met anderen doe ik nog steeds en graag, deels door mijn job. Maar dat dagelijks intens gevoel, dat rustig worden maar tegelijkertijd ook inventief , creatief of gewoon eens lekker stoned worden... Het werkt verslavend but for me it's ok, had 20jr terug veel meer miserie met andere heavy shit.
Het beetje dagelijkse wiet wil ik mezelf nog wel gunnen. Ik functioneer perfect en probeer gezin en zaak te runnen.

Anyhow , feel free to (ab:confused:) use nature's gold

Bovenaan