zonder recept?

space scientist

Wijs gebruiker
ik ben hard op zoek naar slaappillen zonder recept.

Ik heb zelf moeite met inslapen,(zeker na gebruik van...)

welke slaapmiddelen zijn zonder recept te krijgen, of waar makkelijk een recept voor te krijgen is.

(heb al gezocht maar kan bijna niks vinden)

BillyBilo

Badass junkie
doen niet zo moeilijk en ga naar de huisarts, met een beetje mazzel kun je het receptenboekje ook nog jatten :smilingimp:

xcrement

Belezen gebruiker
diphenhydramine werd vroeger gebruikt tegen hooikoorts omdat het een antihistamine is, maar wordt tegenwoordig vooral gebruikt als slaapmiddel vanwege z'n sederende eigenschappen.
Wordt verkocht onder de naam Nustasium (in België toch), en kost €6,96 voor 20 pillen van 50mg.
Ikzelf vind het als slaapmiddel echt niet goed werken, toch zeker niet van 1 tablet.
Je kan beter naar de dokter gaan, die zal je betere slaapmedicatie voorschrijven...

azgaza

Badass junkie
Kijk of je melatonine pillen kan krijgen; de natuurlijke slaapstof in je hersenen. Ik heb die zelf in huis en ze zijn fantastisch.

space scientist

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Kijk of je melatonine pillen kan krijgen; de natuurlijke slaapstof in je hersenen. Ik heb die zelf in huis en ze zijn fantastisch.

ja ik ken het (heb zelf L-tryptofaan) de eerste in het rijtje van lichaams eigen stoffen.

maar ik zocht eigenlijk echt sterkers, echt voor het inslapen

getitd0n3

Belezen gebruiker
Stilnoct, krijg je 9 kansen op 10 gewoon receptje voor mee. Gewoon klagen over problemen met inslapen, je ligt te piekeren. Worden verder weinig vragen gesteld. Afhankelijk van welke doc je gaat natuurlijk. Maar dat is 1 van de gemakkelijkste. Heeft zuiver te maken met het feit dat er enorm is geïnvesteerd in promotie bij de lancering van het product.

Razar

Belezen gebruiker
Inositol

werkt naart schijnt bij 1000 mg als valium, vanaf 2000 mg als slaapmiddel gebruikt, en het is nog gezond voor je haar ook ! :mrgreen:

frapannn

Bewuste gebruiker
Inositol is een vitamine-achtige stof.

Inositol heeft de structuur van een suikeralcohol, en komt bij de mens in zijn actieve vorm voor als inositoltrifosfaat (D-Inositol-1,4,5-trifosfaat). Wanneer een hormonaal signaal een lichaamscel bereikt, zorgt inositoltrifosfaat voor het doorgeven van dit signaal naar het binnenste van de cel. Eén van de reacties die wordt uitgelokt is het vrijzetten van calcium binnen in de cel.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Inositol

Bovenaan