Zometeen eerste keer !

Theroom

Experimenterende gebruiker
Een buurjongen van me ( goeie vriend ) verteld net dat z'n ouders op vakantie zijn, ik ga trippen met een paar goeie vrienden. .. wel grappig dat ik ga trippen bij de buren :grin: hoe dan ook het overviel me 'n beetje

heb net m'n rijbewijs gehaald dus ik voel me prima, ( ook nog examen voor school maandag) maar aangezien ik morgen niks te doen heb heb ik besloten het te gaan doen

het houdt me al een anderhalf jaar bezig, en nu ga ik het dan eindelijk ondervinden ... ik ga denk ik beginnen met n half portie mexicanen, ik voel me prima en ik heb er zin in :mrgreen:

The Used

Bewuste gebruiker
Het wordt geweldig denk ik :grin: , alleen een halve is denk ik net iets te weinig om er echt wat van te voelen ik zou 2/3 doen :grin:, veel succes man :grin:

The Used

Bewuste gebruiker
Het wordt geweldig denk ik :grin: , alleen een halve is denk ik net iets te weinig om er echt wat van te voelen ik zou 2/3 doen :grin:, veel succes man :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik zou inderdaad 2/3e of zelfs 3/4e nemen; als dat onder de mensen die je hebt te verdelen is en zo niet dan wat drogen, voor veel mensen is een halve portie te weinig meestal afhankelijk van tollerantie in hersenen en gewicht.

Theroom

Experimenterende gebruiker
Heb vanmiddag getript :grin: .... het was fantastisch .. .we hadeden Colombiaanse ( niet zo sterk ? ) en ik had iets van 10 padootjes gehad ... dus 'n half doosje tot driekwart doosje

het was geweldig :grin: ik ga er nu 'n tripreport over schrijven:wink:

Bovenaan