Yeah!

Haze

Bewuste gebruiker
Ik heb 3 stekjes!!! het zijn drie mooie powerplant stekjes. ik heb wel een paar vragen over voeding enzo:

1:
Ik heb de volgende voedingen:
Bcuzz Aarde voeding
Bcuzz wortel stimulator

Een vriend van mij had het over kalium en pk 13-14 zijn dit beide nodige voedingstoffen? Ik geef nu elke dag voeding omdat de mens van de growshop dat mij aanraadde de 1ste week.

2:
Ze staan nu binnen om aan te sterken omdat het nog stekjes zijn, voor een open raam. Ik heb voor daarna een hele grote ton(waterton eigenlijk).

Moetten de plantjes als ze naar buiten gaan boven de rand van de ton uitkomen?

3: Hebben jullie nog tips?

Danku

crazy jack

Experimenterende gebruiker
de ''p''staat voor fosfor,en de ''k''staat voor kalium,in 13 en 14 %,dit geef je 3 weken voor de oogst 3 a 4 dagen mee door je voeding,met als resultaat dat de fosfor en de kalium een boost aan je topvorming geeft.

crazy jack

Experimenterende gebruiker
je kunt beter batmix grond kopen,en de stekjes de eerste week geen voeding geven omdat t stekje nog teer is,daarna langzaam aan voeding geven.een zak batmix kost 8 euro,je zal zien hoe gezond je stekjes hierop zullen groeien,zit alles in ,perliet,guano,turf,etcetera.

dat je plantjes nog niet boven de rand van de ton zijn,liever wel,maar op zn hoogst 1 cm onder de rand.

voor de rest een paar keer toppen(alleen in de groei)zodat je planten meer vertakkingen krygen,en breder zullen worden,dus meer hoofdtoppen in de bloei.

voor de rest,niet teveel water geven(kan je voelen aan t pot gewicht),1 keer per week water zonder voeding geven om te spoelen,aandacht en liefde geven,dan komt t wel goed!!je planten zullen je belonen... :wave:

Bovenaan