voedingsprobleem

neorej_

Newbie
Hallo

Ik heb juist mijn plantjes roots accelorator gegeven. Voor die mensen die het niet weten, dat is een voedingsmiddel tegen wortelziekte en geeft een enorm explosieve groei aan de wortels.
Ik heb zowat zitten berekenen en ik ben tot de conclusie gekomen dat voor de 5 planten dat ik heb staan 1,5l in 4 emmers verdeeld goed genoeg is. (2x toedienen.)

Nu zit ik wel een beetje vast want mijn planten zijn beginnen bloeien maar ik heb hier wel enorm veel bloei explosieven staan.

oa

PK 13-14
Bio Missinglink
Bio Boost
Terra Flores

Zou ik van 1 bebaalde bloei-accelorator geven of zou ik wat beginnen mixen?
Ik heb het nadeel dat alles beschreven staat voor van die plantjes van een half metertje hoog maar mijn planten zijn rond de 3,5m dus ik heb geen idee wat ik moet doen.

Met mijn berekeningen kwam ik wel uit op het volgende

2 liter pk 13 - 14 verdelen in 5 emmers
0,5 liter Bio Missinglink verdelen in3-4 emmers
0,5 liter Bio Boost verdelen in4 emmers
2 liter Terra Florens verdelen in15 emmers

Maar moet ik beginnen mixen of van 1 bepaalde voeding geven of wat denken jullie?

Ik had gedacht aan:

- Roots Accelorator dan 4 dagen wachten
- PK 13-14 dan 2 dagen wachten
- PK 13-14 dan 2 dagen wachten
- Roots Accelorator dan 4 dagen wachten
- Terra Florens 2 dagen wachten
- Terra Florens 2 dagen wachten

Wat denken jullie van dit schema?

davie

Wijs gebruiker
Heb je het schema zelf verzonnen? Beter is om een schema over te nemen van iemand en daarmee aan de slag te gaan.

Ik ben geen voorstander van veel voeding. Je eet zelf ook geen 9 appels, 10 banenen en 15 manderijnen op één dag naast de normale drie maaltijden.

3,5 meter is een mooie hoogte, dus hoeveel moet de plant nog groeien. De natuur geeft de plant alleen water en licht.

Ga anders naar de grow-shop om je in te lichten over je schema en vraag eens wat zij ervan vinden.

Bovenaan