XTCgebruik, wanneer?

ewwem

Experimenterende gebruiker
Hey, Ik het het zelf al wel eens gedaan (op een grote fuif, namelijk Reverze) en de meesten zullen deze drug ook wel op (vooral de grotere) feesten gebruiken, maar misschien zijn er hier mensen die het ook op andere moment of voor andere redenen doen? Zoals sport bv?

Ben alvast benieuwd :wink:

caatje

Badass junkie
Lekker thuis, dan kun je doen en laten wat je wil. De muziek op zetten die JIJ op dat moment wil horen, lekker rommelen op je pc, beetje kletsen zonder te hoeven schreeuwen of steeds vragen; wat zeg je? Geen vreemde blikken van onbekende....en zo kan ik nog wel even doorgaan.

minn

Badass junkie
Het liefst op een feest, goede sfeer, goede muziek (electro) en ruimte om te dansen, met een heerlijke ventilator op je kop :hearteyes:

Of gewoon lekker thuis in het bijzijn van leuke mensen :hearteyes:

Freezing

Bewuste gebruiker
soms wel eens met wat vrienden bij iemand thuis om lkkr te spacen, dan meestal in combi met wiet

Delirium

Badass junkie
Thuis, om te chillen met mijn vrienden. En met uitgaan (hoewel dat eigenlijk niet echt leuk meer is).

Jeller

Badass junkie
moest ik het nu nog eens doen wss thuis.. is veiliger en xtc is meer chill drug hé.. voor te feesten zijn er betere drugs

Deranged

Badass junkie
Ik vond het achteraf niet echt een geschikte plek. Heb ook heel erg geluk gehad dat de leraren het niet doorhadden.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Nou toendertijd vond ik het echt heerlijk op school met een pilletje op. Zooveel mensen waar je allemaal van houdt, de saaiste schooldag is in 1 klap een heerlijke mooie geweldige dag die nooit zou mogen eindigen :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
De vraag is meer waar zou je het NIET moeten doen? Want, mits niet overgedoseerd, XTC geeft je altijd een lekker gevoel waar en met wie je ook bent. Het is zo kut van die enorme pupillen.

Gelukkig komt de lente er weer aan en dan kan de zon wel eens gaan schijnen. Weet u nog? Dat felle gele balletje wat we vroeger aan de hemel zagen? Tijd voor een zonnebril!

cunt

Wijs gebruiker
voornamelijk thuis, soms met uitgaan en een paar keer op wat grotere feesten gedaan.

hakkebarbie

Experimenterende gebruiker
Eerste keer heb ik het thuis gedaan, en zijn we gwoon naar buiten gegaan enzo was wel lache. maar ik word egt hyper en kan niet stil zitten. En heb het nu ook op een feestje gedaan en dat was egt helemaal SUPER :hearteyes: .

Bovenaan