XTC zonder effect?

Graindor

Newbie
Heb tijdje geleden, na lang overwegen een XTC pil genomen, het was een oranje bolletje met het mitsubishi logo op. Ik had gehoord dat dat de sterkste waren, zodus dacht ik; als ik het doe, doe ik het goed! Wat blijkt, ik voelde er NIKS van! :confused: Zou het aan de pil zelf gelogen hebben, wat ik eigenlijk wel denk, of zou het kunnen dat ik er gewoon tegen kan? Ik deed dit samen met een vriend die er ook één had gepakt, net dezelfde, en hij zei dat hij er toch wel iets van voelde maar dat de effecten niet te vergelijken waren met de vorige keer dat gij het deed. Hij er wel 2 had genomen zijn laatste keer(weet wel niet welke dat dat waren..). Vind dit wel spijtig :( Zou het nog eens willen doen maar voel mij daar redelijk schuldig bij omdat ik mensen beloofd heb dit maar 1 keer te doen...:(

-spaceman-

Badass junkie
Duidelijk nep-pillen!, van xtc kan je em niet ''een beetje'' voelen!

Je hebt het eigenlijk nog niet gedaan (mag maar 1 X), opnieuw pillen regelen dus!

Suc6 :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ehm.. heb je een zware vorm van adhd oid?
Ik ken een een gozer, (hij krijgt amfetamine voorgeschreven van zn psychiater:þ) die dat had. Er zijn 5 niveaus ofzo van adhd, 5 is het ergst, hij had 4.. en add en iets met agressie. Die heeft er minstens 8 tot 10 nodig, die flikkert er op een avond gewoon 20 in :rolleyes:

Wacky

Badass junkie
Als je het maar een keer gaat doen (deze keer tellen we inderdaad niet mee) neem dan zeker de moeite om ze even te laten testen dat je zeker weet dat je het ook goed doet :)

www.drugs-test.nl

zoek iets met alleen mdma erin en zorg dat je er ronde de 100 mg van binnen krijgt :)

teebo

Bewuste gebruiker
DOUR!

heu
ik zou niet met xtc beginnen als je het maar één keer wil doen :)
ik zeg niet dat het verslavend is maar ik heb al verschillende mensen horen zeggen "er is iets nieuws in mn leven"

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Het is echt ongelovelijk bizar dat ik dit lees. Ik heb vanavond rond 10 uur voor het allereerst xtc op. Of tenminste ik ging ervanuit dat t xtc was.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7080
Deze waren het, Oranje met Mitsubishi logos, had er 2 van gekocht, dus maakt ook eigenlijk weinig uit :P

Een uur en 10 minuten later voelde ik het een klein beetje, toen direct naar een kroeg hier in de buurt gegaan waar vrienden zaten.
Binnen 20 minuten had ik nog geen eens echt door dak xtc ophad. Uiteindelijk naar de spiegel gelopen en naar mn ogen gekeken, t leek net alsof er 2 knikkers in mn oogholtes lagen.

Ookal zag t eruit alsof ik een vage junk was, ik voelde nauwelijks iets, voelde me gewoon prima, totaal niet bijzonder op wat voor manier dan ook. Ik heb ook helemaal geen zin gehad om te dansen, geen love gevoel, ik werd alleen niet moe. Daarom ben ik nu dus ook wakker :P

Ik verveelde me gewoon de hele avond, het enige dat speciaal was was dat ik de hele nacht nuchter ben gebleven. Ik voelde echt bijna NIKS van de pillen, maar kreeg wel de bijwerkingen, grote pupillen, irritante kaakbewegingen :P

Ook iedereen waarmee ik praatte hadden niet door dat ik wat op had, ik heb de hele avond goede gesprekken gevoerd, met mensen die 100% nuchter waren (mn beste vriend en zn zus).
Rond 2 uur-half 3 tweede pil genomen, en merkte helemaal niks drvan. Uiteindelijk ging ik teleurgesteld naar huis.

Bij pill reports staan ze getest op 140-170 mg. Dat leek me wel een goede stevige pil voor t eerste keer... Helaas vielen ze erg tegen.. Ik denk ook dat er echt weinig mdma in zat.

(damn wat een lang kut verhaal, iets kort maken lukt mij niet. naja toch effe proberen.)

Samenvatting; Van jouw beschrijving van de pillen, ga ik ervanuit dak dezelfde heb, en ik er ook geen ruk van voel.,

-edit-

K ben echt niet blij dat mn eerste keer zo verlopen is :( (moest ik effe kwijt)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
zie je maar weer dat je ook niet teveel waarde moet hechte aan pillreports. :rolleyes:

want de eerste keer had je van die 140 mg'ers van 1 al hartstikke hard uit je stuiter moeten zijn!!!!! :xtc:

matthijs

Badass junkie
Waarschijnlijk zat er alleen speed in. Met misschien een heel klein beetje MDMA.
Maar je had waarschijnlijk andere pillen dan die van pillreports want 140 mg is heel veel en de eerste keer voel je dat wel degelijk!

Graindor

Newbie
@ ExceptionalInsight
neen heb geen enkele vorm van adhd ofso, lol 20 op een avond is wel veel ze :openmouth:

@xcrement
Het waren inderdaad die pillen!

@-spaceman-
das tof om weten dat als ik er ben en niets gevonden had er toch mensen lopen die zeker al bij hebben, wat eigelijk wel logisch is maar alé :tongueout:

@teebo
nja maar heb al lang iets nieuws in mijn leven, endat is dan wel paddos :hearteyes: Ben namelijk ook wel een beetje tegen de chemische drugs maar de nieuwschierigheid kan ik niet onder bedwang houden :tongueout:

@Ionesco
Had net hezelfde, ging ook zeer teleurgesteld naar huis :(

Bovenaan