Het is echt ongelovelijk bizar dat ik dit lees. Ik heb vanavond rond 10 uur voor het allereerst xtc op. Of tenminste ik ging ervanuit dat t xtc was.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7080
Deze waren het, Oranje met Mitsubishi logos, had er 2 van gekocht, dus maakt ook eigenlijk weinig uit :P
Een uur en 10 minuten later voelde ik het een klein beetje, toen direct naar een kroeg hier in de buurt gegaan waar vrienden zaten.
Binnen 20 minuten had ik nog geen eens echt door dak xtc ophad. Uiteindelijk naar de spiegel gelopen en naar mn ogen gekeken, t leek net alsof er 2 knikkers in mn oogholtes lagen.
Ookal zag t eruit alsof ik een vage junk was, ik voelde nauwelijks iets, voelde me gewoon prima, totaal niet bijzonder op wat voor manier dan ook. Ik heb ook helemaal geen zin gehad om te dansen, geen love gevoel, ik werd alleen niet moe. Daarom ben ik nu dus ook wakker :P
Ik verveelde me gewoon de hele avond, het enige dat speciaal was was dat ik de hele nacht nuchter ben gebleven. Ik voelde echt bijna NIKS van de pillen, maar kreeg wel de bijwerkingen, grote pupillen, irritante kaakbewegingen :P
Ook iedereen waarmee ik praatte hadden niet door dat ik wat op had, ik heb de hele avond goede gesprekken gevoerd, met mensen die 100% nuchter waren (mn beste vriend en zn zus).
Rond 2 uur-half 3 tweede pil genomen, en merkte helemaal niks drvan. Uiteindelijk ging ik teleurgesteld naar huis.
Bij pill reports staan ze getest op 140-170 mg. Dat leek me wel een goede stevige pil voor t eerste keer... Helaas vielen ze erg tegen.. Ik denk ook dat er echt weinig mdma in zat.
(damn wat een lang kut verhaal, iets kort maken lukt mij niet. naja toch effe proberen.)
Samenvatting; Van jouw beschrijving van de pillen, ga ik ervanuit dak dezelfde heb, en ik er ook geen ruk van voel.,
-edit-
K ben echt niet blij dat mn eerste keer zo verlopen is

(moest ik effe kwijt)