xtc waarom ?

wat is het meeste dat je hebt genomen op 1 nacht

• minder als 3

Stemmen: 0 0,0%
  • 3

Stemmen: 1 100,0%
  • tussen 4 en 10

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

jin

Experimenterende gebruiker
waarom gebruiken jullie eigenlijk allemaal xtc .ik heb het ook jaren gebruikt ma ik ben da zo beu . Altyd maar dat tandenbijten en gezichten trekken. geef mij maar goe wa liquid of speed of allebei. daar trekte zo geen smoele van . greetz :confused:

Obsessed

Belezen gebruiker
Wat als er nu iemand meer dan 10 pillen heeft gepakt op een avond ? Die optie ontbreekt :P of de optie voor mix :grin:

Mr. XTC

Belezen gebruiker
ik vind xtc gewoon echt vette stuff ik kan er echt van loos gaan.
ik denk ook dat ik het nog wel een tijdje blijf doen.

Marcel

Belezen gebruiker
Vraag zegt niks.

Hoeveel mg heb je meestal? Da's een betere vraag als je weet dat de hoeveelheid die we vinden in de testservice varieert tussen de 20 en 220 mg per pil.

roaren*

Bewuste gebruiker
je poll klopt niet..kheb er ooit es meer dan 10 genomen dusja ..

en ook zoals marcel zegt.. de pil wil niets zeggen het ligt aan de hoeveelheid md

spacekonijn

Badass junkie
Marcel zei:
Vraag zegt niks.

Hoeveel mg heb je meestal? Da's een betere vraag als je weet dat de hoeveelheid die we vinden in de testservice varieert tussen de 20 en 220 mg per pil.
dit wou ik ook posten...
ik vind het altijd zo'n onzin dat mensen verkondigen hoeveel pillen ze ophebben , het zegt toch niks het ligt er maar aan hoeveel er in de pil zit.

het meeste dat ik ooit genomen heb zijn 4 M&M's :hearteyes: 2 keer 2 tegelijk hiervan.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
Marcel zei:
Vraag zegt niks.

dit wou ik ook posten...
ik vind het altijd zo'n onzin dat mensen verkondigen hoeveel pillen ze ophebben , het zegt toch niks het ligt er maar aan hoeveel er in de pil zit.

het meeste dat ik ooit genomen heb zijn 4 M&M's :hearteyes: 2 keer 2 tegelijk hiervan.
Ik eet altijd een zak M&M's :mrgreen:

jacey

Experimenterende gebruiker
jin zei:
waarom gebruiken jullie eigenlijk allemaal xtc .ik heb het ook jaren gebruikt ma ik ben da zo beu . Altyd maar dat tandenbijten en gezichten trekken. geef mij maar goe wa liquid of speed of allebei. daar trekte zo geen smoele van . greetz :confused:

Van speed trek je geen smoelen? Ikke deed het wel hoor!

dallandra

Wijs gebruiker
jacey zei:
jin zei:

Van speed trek je geen smoelen? Ikke deed het wel hoor!

ja,juist wel volgens mij!

wurmpy

Newbie
van speed trek je helemaal geen smoelen,
bij mij toch niet ik heb een hele poos speed gesnoven, en nooit muilen getrokken. mss hangt het af van persoon tot persoon,
nog ff offtopic vraagje: hoe komt het eigenlijk dat je bij de ene pil smoelen trekt en bij de andere niet ?
ben hier nieuw mss bestaat er al een topic over ... sorry daarvoor :sunglasses:

ontopic: idd klopt niet heb er ook al meer dan 10 op een nacht genomen
ref. i love techno :hearteyes:

amateur

Newbie
mijn hoogste is 12 waren v2 van die speedpillen
was leuk maar zeker niet proberen als je een zaal in een punt naar beneden zien lopen

Bollie

Bewuste gebruiker
ik heb 'n keer 13 pillen genomen ( v2 ).
Ze leken op te komen, maar dat deden ze niet.
Waardoor je automatisch er nog eentje naar binnen werkt.

Resultaat : kotsen, zweten. 2 dagen lang :grin:
Geflipt? --> totaal niet...

normaal pak ik er maximum 5

Mac...

Badass junkie
Ja ik ben ook echt een held in het verbergen dat ik drugs op heb
(voor de mensen die het niet snappen, dit is sarcastisch bedoelt)

roaren*

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Ja ik ben ook echt een held in het verbergen dat ik drugs op heb
(voor de mensen die het niet snappen, dit is sarcastisch bedoelt)

hehe, ben zelf ook zo, altijd maar proberen je in te houden, en er blijven aan denken, maar je weet tg van jezelf dat je tegen het eind van de avond, weer een potje muiltrekerij hebt gedaan

Mac...

Badass junkie
Ja meestal valt het kwartje wel als vrienden voor de 30e zeggen dat ik mijn kaken eens stil moet houden. Mja, die kauwgum moet toch gekauwd worden of dat nu met een verticale of een horizontale beweging is, maakt dan toch ook niet zo heel veel uit.

flash kieke

Wijs gebruiker
ik verberg mijn smoeltrekkingen alty met wat kauwgom te eten :mrgreen:

maar ik heb ook eens gehad ,na dat ik 4uur aan een kauwgom bezig zat,een pilletje te pakken,en paar seconde later was die kauwgom helemaal in stukjes(precies zo een boterham dat al veel op gekauwd was :mrgreen:

maar ja ,ik vond het maar goor :wave:

Jeller

Badass junkie
goh meestal 1 pilletje en mijn meeste is een portie mdma van 200mg.. van muilen heb ik geen last maar dat is mss omdat i kniet veel pak.. de eerste 2 keren had ik er wel last van zeker toen ik een kauwgom had.. toen probeerde ik opt gemakske te kauwen maar daardoor viel het nog meer op haha.. en van speed gaat ge ook wel muilen hoor, soms zelfs nog veel erger, maar ik denk wel dat je het als ervaren gebruiker beter onder controle hebt

Bovenaan