dit wou ik ook posten...Marcel zei:Vraag zegt niks.
Hoeveel mg heb je meestal? Da's een betere vraag als je weet dat de hoeveelheid die we vinden in de testservice varieert tussen de 20 en 220 mg per pil.
Ik eet altijd een zak M&M'sspacekonijn zei:dit wou ik ook posten...Marcel zei:Vraag zegt niks.
Hoeveel mg heb je meestal? Da's een betere vraag als je weet dat de hoeveelheid die we vinden in de testservice varieert tussen de 20 en 220 mg per pil.
ik vind het altijd zo'n onzin dat mensen verkondigen hoeveel pillen ze ophebben , het zegt toch niks het ligt er maar aan hoeveel er in de pil zit.
het meeste dat ik ooit genomen heb zijn 4 M&M's2 keer 2 tegelijk hiervan.

jin zei:waarom gebruiken jullie eigenlijk allemaal xtc .ik heb het ook jaren gebruikt ma ik ben da zo beu . Altyd maar dat tandenbijten en gezichten trekken. geef mij maar goe wa liquid of speed of allebei. daar trekte zo geen smoele van . greetz![]()
jacey zei:jin zei:waarom gebruiken jullie eigenlijk allemaal xtc .ik heb het ook jaren gebruikt ma ik ben da zo beu . Altyd maar dat tandenbijten en gezichten trekken. geef mij maar goe wa liquid of speed of allebei. daar trekte zo geen smoele van . greetz![]()
Van speed trek je geen smoelen? Ikke deed het wel hoor!
Mac... zei:Ja ik ben ook echt een held in het verbergen dat ik drugs op heb
(voor de mensen die het niet snappen, dit is sarcastisch bedoelt)