XTC verslavend?

Shana_P

Belezen gebruiker
Ik heb al van veel mensen gehoord dat XTC niet zo verslavend is...
Een half jaar geleden begon ik voor het eerst x te gebruiken, eerst was dat een hele of twee op een avond, dan nog wel één dag in de week. Naarmate de tijd vorderde werden dat er drie tot ik op een punt kom waar ik elke dag een hele neem (zelfs in school), vrijdag een stuk of zeven en zaterdag 3 ofzo. De periode van nu dus. Enkel een selecte groep van goede vrienden weten dit, ik probeer het te verbergen voor de buitenwereld omdat ik me er ook om schaam. Dit lukt me nog vrij goed, ouders hebben niks door en heel men kennissenkring ook niet. Doordat ik donkere ogen heb valt dit aspect al weg, het enige wat men zou kunnen doorhebben zijn die strakke, bijtende kaken en ik ben ook wel al een paar kilootjes afgevallen. Ik let wel goed op mijn voeding in de week, zo gezond mogelijk. Maar kan er echt niks aan doen, die cleane love feeling, euforie van mdma vind ik echt zo zalig!!! Maar wat ik het plezantste van al vind is het sociaal contact, ik heb megaveel nieuwe vrienden leren kennen sinds ik e gebruik. Ik heb wel schrik voor wat het met je doet op lange termijn voor de gezondheid. Ik rook ook geregeld cannabis en sigaretten, maar langs de andere kant sport ik overdreven veel, ik ben een duurloopster. Ik heb ook weinig of geen afkick ervan en ik voel me nog vrij fris in de brains.
Maar toch, ik besef goed dat het verdacht fout is en voel ook niet de drang te stoppen. Dat baart me wel wat zorgen...
Iemand die een gelijkaardige situatie heeft meegemaakt?
Tzou leuk zijn om wat 'professionele' tips te krijgen van mensen die dit ook hebben gehad!

Greetz from lalaland!

Carlitos

Badass junkie
Ik vind xtc zeer verslavende drug idd.
Ik gebruikte eerst ook en toe paar weken een.
En het werd meer en meer ook op school.

Later varieerde het van 2 tot 7 pillen meestal.
Op school 2 dan meestal ivm kaken.

Het gaat je genoeg ellende bezorgen als je betrapt word op school/ouders.
Ik had toendertijd ook geen drang om te stoppen,maar als ik probeerde te stoppen was het altijd na 3 dagen raak.

Bijna elke dag gaat je zo ie zo niet lukken,want dan moet gigaveel pakken op een gegeven momtent voelde ik nauwelijk wat van 3/4 toen ik elke dag nam.Zo ie zo moet er binnenkort paar dagen tussen zitten om dan weer wat te voelen.

Maar ik heb geen zin om lang verhaal te typen,heb het bijna allemaal meegemaakt door xtc (Kliniek,problemen school+ Thuis)
Familie die het komt te weten.

Verder is me geheugen ook redelijk slecht geworden.
Dus ook daarom stoppen,en max. 1x in de 3 maanden (zoals hier meestal word aangeraden omdat dan je serotonine weer ''bij'' is)

Groetjses :wave:

Shana_P

Belezen gebruiker
Ja inderdaad die gewenning is ook een probleem voor mij. Nu gebruik ik alleen nog 'kwaliteitspillen'. Ik laat ze ook altijd testen, meestal schommelt da rond de 100-120mg of ik neem kristal. Vroeger maakte da niet uit, stuikers, speedpills, mcPP ik nam het allemaal, maar dan heb je zeer rap door dat je slecht bezig bent. Ik heb +- een maandje iedere dag een dollar genomen (eerst witte, dan roze) mcPP crap!!!! Vind ik echt een extreem harddrugs gevoel, ook een enorme aanval op je serotine. Nu ben ik daar allemaal VEEL selecter in geworden, een soort van fijnproever :grin:

takedown84

Belezen gebruiker
kwist zelfs niet dat xtc verslavend was, mjaah, 1 keer in de drie maand duurt wel te lang voor me:) doe het 1x per maand en wil daar gewoon niet overgaan, voor me geheugen enzo....

Wacky

Badass junkie
Toen ik voor het eerst XTC nam dacht ik iets van "holy shit, hoe ga ik ervoor zorgen dat ik dit niet elke dag wil :openmouth: ?"

De weken na die eerste pil dacht ik er nog constant aan terug en dacht ik aan de volgende keer wanneer ik het weer zou doen enzo.

Nu een half jaar later heb ik het een keer of 6 gedaan, elke keer gewoon 1 pil, nooit negatieve effecten gehad en het is nog steeds leuk, maar ik merk niets van verslaving. Ik denk er thuis niet meer vaak aan, ik kan heb vorige week nog een feestje gedaan zonder harddrugs. (en er was zoals altijd genoeg voor handen, dus daar ligt het niet aan) Geen enkel probleem, voor mij dus echt niet verslavend.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Huh ik zie het dus totaal niet zo, vraag me ook af, hoe kan je XTC op school doen? Ik bedoel zo'n ding slaat in, en je bent er gewoon niet helemaal bij gedurende de werking ( zeker het begin ). Hoe kan je dan nog presteren, ik denk gewoon niet..

Kijk Speed daarintegen, daar wordt je scherp/alert/sociaal enz. van. En mensen zien het minder of zelfs niet aan je. Dit is ideaal op school, maar ook dit sloopt je natuurlijk op de lange termijn. Dit zou voor mij snel een verslaving kunnen vormen, maar nog steeds besef ik dat ik het beter bij een feest kan houden zo nu en dan en zorgen dat het ook opgaat.

Shana_P

Belezen gebruiker
Je hebt helemaal gelijk hoor, als je dat in school doet ben je niks meer waard. Je hoofd is niet meer bij de les, tenzij het op sociale vaardigheden of fysiek aankomt, in mijn geval sportschool. Maar goed ieder zen drug zeker... Ik veronderstel dat jij geregeld speed gebruikt, das nu niks voor mij. Veel maten kunnen dat ook apprecieren maar het is niks voor mij. Ik slaap er niet van, ik haat die kleine fluit en bij de uitwerking heb ik altijd zo'n drugged chemisch gevoel.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Ja Speed is echt snoepgoed voor mij, dat kan echt altijd en overal. Dat is het gevaarlijke eraan hehe. :rolleyes:

Maarja ik zou zeggen, wees iets verstandiger, weet niet hoe oud je bent.. Maar ik zou het toch bewaren voor alleen de weekenden, en ook dan niet elke keer. Zo blijft het leuk denk ik.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Je gebruikt baart me zorgen shana, als ik jou was zou ik proberen te minderen,want dagelijks gebruik gaat in mijn optiek echt te ver!
Tis echt ongezond om het zoveel te doen + het kan je leven echt ontwrichten als je niet uitkijkt....
Als ik jou was zou ik het proberen te halveren tot 1 keer per week en daarna afbouwen naar 1 x per maand max.
Mocht je de verleidingen niet weerstaan zou ik zelf proberen te stoppen met de shit voordat je in een afkickkliniek eindigt.

teebo

Bewuste gebruiker
de eerste week na gebruik heb ik ook constant goesting maar hoe langer het geleden is hoe meer de goesting omslaat in walging. en dan komt weer het moment dat er kristalletjes gedropt worden en dan vraag ik mij af hoe ik het zolang zonder heb uitgehouden. beetje karakter de eerste weken.
er ligt nu een zakje maar kheb er geen zin in, bweh, bweik
:grin:

Carlitos

Badass junkie
Phreakingout zei:
Huh ik zie het dus totaal niet zo, vraag me ook af, hoe kan je XTC op school doen? Ik bedoel zo'n ding slaat in, en je bent er gewoon niet helemaal bij gedurende de werking ( zeker het begin ). Hoe kan je dan nog presteren, ik denk gewoon niet..

Kijk Speed daarintegen, daar wordt je scherp/alert/sociaal enz. van. En mensen zien het minder of zelfs niet aan je. Dit is ideaal op school, maar ook dit sloopt je natuurlijk op de lange termijn. Dit zou voor mij snel een verslaving kunnen vormen, maar nog steeds besef ik dat ik het beter bij een feest kan houden zo nu en dan en zorgen dat het ook opgaat.

Had ik dat maar gedaan toendertijd lekker speed op school..
Maar het trok me toen niet en wou echt pillen.
Idd het is niks op school,soms zei wel is een leraar wat kijk je raar uit je ogen.
Maar daar was het mee gedaan,vriend heeft me uiteindelijk verraden (toen had ik weliswaar coke op maar toch)

Carlitos

Badass junkie
Idd dat was me advies dus ook doe het niet meer op school,daar komt pure ellende van.Ellende in een zeer zuivere vorm.

Ik zelf doe al heel lang dat niet meer en al helemaal niet op school :openmouth:

Shana_P

Belezen gebruiker
Het rotte bij mij is dat ik weinig tot geen hinder ondervind van mijn gebruik, ik stel me dikwijls ook de vraag van wat kan dat nou kwaad zo'n pilletje...
Wanneer ik echter helder nadenk weet ik dat dit fout is maar toch.
Ook heb ik eens goed gezocht op het net wat nu juist de exacte gevolgen zijn op lange termijn en ik heb niet echt iets gevonden. Ok, er wordt verondersteld dat het slecht is voor je brein (wat wel vrij logisch is) en ook voor je hart (hartkloppingen) maar aangezien ik een sporter ben is mijn hard wel getraind om dat tempo aan te houden. Iemand die nog andere gevolgen ontdekt heeft in de loop van zijn 'stekcarriere' die ik hier niet vermeld? :)

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook een beetje dat gevoel. Ik doe er teveel omdat ik simpelweg van het effect hou. Maar ook omdat ik er veel heb. Ik heb er nu 110 hier liggen en dan neem je ze gemakkelijker in.
Het lijkt niet echt schadelijk maar dat is het wel degelijk, op lange termijn ga je er echt kapot aan, je raakt uitgeput, depressies, je tanden doen kankerpijn. Ik heb nu last van tandpijn, wondjes in binnekant van wangen en kaakbenen zijn precies vermoeid.
Je kan beter maximum 1x per maand gebruiken.
Het is moeilijk voor eraf te blijven maar je moet de moed hebben, ookal leef je gezond. Je hebt ook een lever en serotonine klieren en die krijgen schade of je nou gezond leeft ofniet. Denk goed na over je gebruik en weet wat je neemt.

Sterkte, ik voel je probleem.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Het kan best zijn dat je een sporter bent, maar ik kan me nog een reportage bij Eenvandaag herinneren van een tijd geleden waarin naar voren kwam dat (prof)sporters juist een vergrootte kans hebben op een hartaanval. Sporten is goed voor je, maar tot op een zekere hoogte. Die reportage was toen er weer eens een jonge profvoetballer overleden was aan een hartaanval.
Verder zeg je dat je eigenlijk geen nadelen ondervind van je gebruik. Kijkend naar de hoeveelheid die je gebruikt, zou ik haast zeggen dat dat eigenlijk wel zou moeten. Merk je geen dingen als dat je kort termijn geheugen je in de steek laat.
Op de lange termijn weten ze inderdaad nog niet wat de gevolgen zijn. Ze vermoedden dat er bij veel gebruik een permanente beschadiging aan je geheugen op treedt. Ik weet dat het AMC bezig is met zo een onderzoek.
Minder je gebruik, ook al zeg je dat je er weinig last van ondervindt. Nu ondervindt je dat nog niet, maar er gaat binnenkort een dag komen dat dat wel zo is.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Shana_P zei:
Het rotte bij mij is dat ik weinig tot geen hinder ondervind van mijn gebruik, ik stel me dikwijls ook de vraag van wat kan dat nou kwaad zo'n pilletje...
Wanneer ik echter helder nadenk weet ik dat dit fout is maar toch.
Ook heb ik eens goed gezocht op het net wat nu juist de exacte gevolgen zijn op lange termijn en ik heb niet echt iets gevonden. Ok, er wordt verondersteld dat het slecht is voor je brein (wat wel vrij logisch is) en ook voor je hart (hartkloppingen) maar aangezien ik een sporter ben is mijn hard wel getraind om dat tempo aan te houden. Iemand die nog andere gevolgen ontdekt heeft in de loop van zijn 'stekcarriere' die ik hier niet vermeld? :)
Beste Shana,
Ik slik zelf ook al 3 jaar pillen en in het begin denkt iedereen, ow is dit alles wat voor nadelen je ervan krijgt?
Ik slik nog steeds iedere maand en ik moet zeggen dat je hersenen er echt naar de klote van gaan.
Jij slikt iedere dag, dus bij jou zal het veel sneller gaan.
Ik wil je niet bangmaken ofzo, maar als ik jou was zou ik me zorgen gaan maken over je gebruik, want elke dag slikken is absoluut niet normaal in mijn ogen en ik denk dat veel mensen deze mening kunnen delen.
Hou het pilletje speciaal en neem het zo af en toe, zo blijft het ook leuk als je het weer neemt en kom je niet in een junkstatus die elke dag moet scoren.
Het is een tip, wat je er mee doet moet je zelf weten, maar ik hoop voor je dat je het gaat inzien...

ps: trouwens ik sport ook 3 a 4 dagen in de week.
eet gezond, etc etc...

Everio

Bewuste gebruiker
verslaving aan XTC?

ken ik niet,, ook nog nooit in de verleiding geweest tot...

in het begin had ik dat ik na gebruik een week er echt hele tijd aan dacht, nieuwe datum prikken voor weer te doen... probeerde het toen 1x per 2 weken, 1x per maand te doen, dit ging uitstekend!

nu heb ik als ik het gehad heb gewoon echt geen zin meer erin... eerder het idee van,, toch maar eens stoppen ermee... wat ik niet zal doen maar zoweizo erg minderen, ga proberen alleen op echte grote feesten (festival oid)

waar ik veel waarde aan hecht is of iemand mij ziet onder invloed die ik ken,, niemand hoeft te weten dat ik et wel eens doe... en hoeven me vooral niet onder invloed te zien

ik weet dat speed wel verslavend zal werken voor mij... alleen trekt het me nu totaal niet (enkele keer gedaan) ik blijf er dus ook lekker vanaf :)

iig, mijn tip voor jou: minderen!! doe het voor jezelf... er zal een tijd komen dat je maanden lang depressief zult zijn!!

Succes!

Carlitos

Badass junkie
Je hebt nu de ellende nog niet mee gemaakt zeg je..
Dat is goed ook,je wilt het toch niet mee maken ??
Waar wacht je op tot dat de ellende komt of dat je de schade pas merkt ?

Voorkomen is beter dan genezen ..
Stoppen dus.

:wave:

982

Bewuste gebruiker
Idd geestelijke verslaving.. Ik maak het zelf ook mee..

Het nieuwe jaar ga ik echt een serieuze poging doen te stoppen.

buzzrider

Wijs gebruiker
Het is zeker verslavend, je denkt er dan constant aan en bent snel geneigd om er "nog een laatste" te nemen. Maar elke keer voel je der minder en minder van dus moet je meer en meer nemen en al snel kom je in een neerwaartse spiraal terecht. Ik heb het meegemaakt

buzzrider

Wijs gebruiker
BuZzRiDeR zei:
Het is zeker verslavend, je denkt er dan constant aan en bent snel geneigd om er "nog een laatste" te nemen. Maar elke keer voel je der minder en minder van dus moet je meer en meer nemen en al snel kom je in een neerwaartse spiraal terecht. Ik heb het meegemaakt
Het beste is gewoon een keer om de drie maanden omdat dan je creativiteit op zijn hoogste is... Zoveel te leuker word de ervaring :hearteyes:

Marc39

Newbie
ik vind dit wel erg zorgwekkend. Je bent bezig jezelf in rap tempo naar de klote te helpen als je het mij vraagt. Je kunt de natuur niet verslaan namelijk. Je zegt dat je nergens hebt kunnen vinden of het op de lange termijn schadelijk is. Dan neem je jezelf in de maling denk ik want er zijn genoeg wetenschappelijke rapporten te vinden die aantonen dat het wel degelijk permanente hersenschade kan veroorzaken. Als je verstandig bent neem je eens een hele lange tijd niks en dan zul je zien dat je van die paar keer dat je het wel doet vreselijk kunt genieten.
Het gevoel dat je van XTC krijgt zit trouwens gewoon in jezelf. Die nieuwe vrienden kun je ook maken als je het niet zo vaak gebruikt.

succes

buzzrider

Wijs gebruiker
Marc39 zei:
ik vind dit wel erg zorgwekkend. Je bent bezig jezelf in rap tempo naar de klote te helpen als je het mij vraagt. Je kunt de natuur niet verslaan namelijk. Je zegt dat je nergens hebt kunnen vinden of het op de lange termijn schadelijk is. Dan neem je jezelf in de maling denk ik want er zijn genoeg wetenschappelijke rapporten te vinden die aantonen dat het wel degelijk permanente hersenschade kan veroorzaken. Als je verstandig bent neem je eens een hele lange tijd niks en dan zul je zien dat je van die paar keer dat je het wel doet vreselijk kunt genieten.
Het gevoel dat je van XTC krijgt zit trouwens gewoon in jezelf. Die nieuwe vrienden kun je ook maken als je het niet zo vaak gebruikt.

succes

Ik weet niet juist wat je bedoelt met "het gevoel van xtc zit in jezelf"... Het verhoogd toch gewoon de toevoer van serotoninen in je hersenen, dit zijn 'gelukshormonen' , net zoals bij methamfetaminen. Het gevoel is er eigelijk normaal niet, maar word gecreerd door de verhoogde aanmaak van deze stoffen... op lange termijn is XTC zeker schadelijk en kan je veranderen van een optimist naar de grootste depressieveling die er bestaat gewoon omdat je receptoren voor de serotoninen in je hersenen geblokkeerd zijn, zelfs wanneer je pilletjes slikt. In dit vergevorderde stadium ben je dan puur lichamelijk verslaafd.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Hij (marc39) heeft op zich wel gelijk. Als jij je in je onderbewustzijn slecht voelt, heb je een grote kans dat jij je door het gebruik van xtc juist nog slechter gaat voelen op het moment zelfs dat je gebruikt. Het hangt dus ook af van hoe jij je werkelijk voelt wat de uitwerking van xtc is.

En volgens mij is endorfine het "gelukshormoon" maar dat kan ik ook mis hebben.

Marc39

Newbie
Wat ik ermee wilde zeggen is dat als je met XTC goed kunt voelen je dat ook zonder kunt. Het mooie aan XTC vind ik dat het mij bewuster gemaakt van een aantal dingen. Met XTC laat je ieder masker dat je draagt in je normale dagelijkse leven zakken en daarom heb je zulke leuke contacten. Als je dat met XTC kunt dan kun je het ook zonder! De TS heeft het over allemaal nieuwe vrienden, daarom dat ik dit noem.

Maar puur lichamelijk heb je gelijk.. en dat is ook het gevaar van XTC. Op = Op maar dan ben je al naar de klote

DreamWeaver

Badass junkie
Phreakingout zei:

Laatst 'per ongeluk' een pilletje gedropt net voordat mijn ouders thuiskwamen. Vervolgens zit in met m'n vriendin en complete familie aan het avondeten zitten als de boel inklapt.. Niemand iets gemerkt :grin:
Als je 't gewend bent kun je het redelijk verbergen, alleen je pupillen zien er niet uit, maar wie let daar nou op in een alledaagse situatie?

buzzrider

Wijs gebruiker
Marc39 zei:
Wat ik ermee wilde zeggen is dat als je met XTC goed kunt voelen je dat ook zonder kunt. Het mooie aan XTC vind ik dat het mij bewuster gemaakt van een aantal dingen. Met XTC laat je ieder masker dat je draagt in je normale dagelijkse leven zakken en daarom heb je zulke leuke contacten. Als je dat met XTC kunt dan kun je het ook zonder! De TS heeft het over allemaal nieuwe vrienden, daarom dat ik dit noem.

Maar puur lichamelijk heb je gelijk.. en dat is ook het gevaar van XTC. Op = Op maar dan ben je al naar de klote
o ja ik begrijp wat je wilt zeggen :)

tijdbom

Heb je al geprobeerd antioxidanten te slikken voor zo lang je het nog vaak doet?
Er zijn aanwijzingen dat het de schade beperkt, dus waarom niet?

angel-devil

ik zal als ik jou was zeker gaan minderen... ik denk door het lange gebruik dat je er al aardig moeite mee zou hebben.. je zou je neerslachtig.. ongeintresseerd... depressief voelen... daar kan je al zeker vanuit gaan... en dan is het aan jou... of je die periode voorbij gaat en je gezondheid voorop zet of je terugvalt vanwege het depri gevoel om weer een snoepje te nemen.. weet wel in je achterhoofd als je het niet volhoudt het geluksstofje een keer opraakt ook MET snoepjes.. en dan zal je zeker prof hulp moeten gaan zoeken...

misschien moet je wel een poos aan de anti depresiva's omdat je gelukstofje op is.. en als je daaraan zit.. kan je de snoepjes wel helemaal vergeten vanwege een serotonine vergiftiging en je zou nooit het snoepje ervaren als iemand die er niet aan zit.. omdat je hersenen het anders opnemen... *weet ik van een vriend van me die anti depres. slikt*... is jammer.. laat het niet zover komen...

J0rrit

Badass junkie
Merk je het echt zo duidelijk als je depressief bent en aan de anti-depressiva moet? Ik bedoel kheb mdma ook een lange tijd, zeker 3 maande 2 keer per week gedaan. En heb de laatste paar keren ( ook met 2 maanden wachten zelfs ), dat mdma niet meer zo is als vroeger, voel me wel echt lekker, maar de lol is er een beetje vanaf ( dit kan natuurlijk ook eraan liggen dat ik het gewooon vaak gedaan heb en dus al goed weet hoe het voelt ). Maar voel me ook wel eens dagen gewoon minders en soms gewoon beetje saai ofzo.

Robdebob

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Phreakingout zei:

Laatst 'per ongeluk' een pilletje gedropt net voordat mijn ouders thuiskwamen. Vervolgens zit in met m'n vriendin en complete familie aan het avondeten zitten als de boel inklapt.. Niemand iets gemerkt :grin:
Als je 't gewend bent kun je het redelijk verbergen, alleen je pupillen zien er niet uit, maar wie let daar nou op in een alledaagse situatie?

Jij vreet ook echt elke dag een pil heah

Santatrip

Belezen gebruiker
Ik heb zelf ook een tijdje overmatig gebruikt. Vond het altijd moeilijk om eraan te komen en heb toen maar eens 100 pillen in 1x gekocht. Voor ik het wist was er nog maar de helft van over. Wanneer je zorgt dat je het zelf niet bij de hand hebt en bijvoorbeeld iemand hebt die ze voor je kan bewaren ofzo werkt zeker goed. En een pilletje op school? Wat doe he er dan überhaupt? Sporten, en dan vooral ook overmatig met zo'n gebruik werkt juist averechts. Je lichaam wordt nog veel sneller de vernieling in geholpen. Bij mij is het na zoveel gebruiken zichtbaar ten koste gegaan van mijn lichaam (veel afgevallen en huid flink uitgedroogd). Ik zou er dus voor proberen te zorgen dat je er zo moeilijk mogelijk aan kunt komen en zeg dit dan ook tegen 'vrienden' en of eventuele dealers dat je even een tijdje zonder probeert te doen. Pak nu alleen nog met feestjes en het er naartoe leven is al de helft van het hele gevoel van die avond! Laat anders hier weten hoe het met je gebruik gaat, want de magie lijkt me er wel n beetje vanaf bij 3-4 pillen p/dag :wink: Succes

DreamWeaver

Badass junkie
Robdebob zei:
DreamWeaver zei:
Phreakingout zei:

Jij vreet ook echt elke dag een pil heah

Af en toe loopt m'n gebruik een beetje uit de hand. 2 Keer een dieptepunt gehad waar het onderhand elke week los ging. Heb het nu 1 keer gedaan in de afgelopen maand (een verbetering zou je denken, maar ik kan m'n huis zo goed als niet uit, dus eigenlijk is het nog steeds diep triest).

skyman

Newbie
zal biginnen met reactie,
je moet echt wel zeer ziek zijn om echt in dagelijke situaties te beginnen gebreuken, ik gebruik wel dagelijks maar dan doe ik dit niet op school of bij mijn oudjes, als je een zware trip hebt dan moet je die toch niet onderdrukken, je moet hem loslaten er van genieten en altijd bij mensen zijn die je kunnen helpen, gewoon een pil nemen en hem onderdrukken DAMN!! wat een verspilling!!!

voostelling:

Heila,
kom hier nu net terrecht nadat ik ruzie had met een goeie vriend van me het ging over wat pillen en een joint.
zal mij even voorstellen ben een jongen niet te opvallend die al 'sinds zijn 14e verslaaft is aan cannabis :stoned: , heb daardoor zeer veel problemen gehad met het gerecht boetes tot 125.000 euro ik heb het gevoel da ik daar wel uit kom maar weet eigenlijk dat deze feiten mij het restje van mijn leven zullen achtervogen. ik zal mijn bewijs van goed gedrag en zeden niet krijgen. kan dus ongeacht een goed diploma of niet zeer moeilijk aan werk geraken, zit in mijn laatste jaar en zie het niet helemaal zitten.
ik heb cannabis en xtc nodig om door te kunnen met mijn leven.
ik weet dat dit erg is maar weet je dood ga ik zo ie zo ik heb nog getwijfeld om een einde te maken aan mijn eigen leven, dit zou ik gewoon nooit doen, ik ben het leven dankbaar en ben overtuigd dat ik morgen onder een auto kan zitten maar evenzeer dat ik ga leven tot ik 108 ben, wat ik wil is op het einde van mijn leven kunnen zeggen dat ik geleeft heb, plaatsen heb gezien, mensen heb leren kennen, en vrolijk ben geweest. als daar drug moet bijkomen is dat maar zo...
ik heb gewoon het gevoel dat mijn leven dankzij mijn daden al een richting is uitgegaan en dat ik niet meer terug kan.
Ik ben blij dat ik leef maar als ik zou dood zijn zou ik dat ook niet erg vinden, enkel voor mijn oudjes mijn broers en zusen
heb al héél veel geprobeerd en weet héél goed wat ik wil en wat niet, speed is brol, hash is nooit véél soeps(enkel in combo met canna) enz ...
hopelijk blijf ik hier komen en kunnen wij elkaar nog wat steun geven

Bovenaan