XTC, verschillen opkomen?

J0rrit

Badass junkie
Sommige pillen waar alleen mdma inzit, lijken heel anders op te komen dan andere met mdma. Bij sommige heb je opeens zoiets van, boh ik voel het al, omdat het zo heel geleidelijk opkomt, dat je niet eens hebt gemerkt wanneer het nou eigenlijk begon. En sommige komen heel snel op, waarvan je het meteen weet wanneer het begint. Terwijl in allebei gewoon hetzelfde stofje zit, mdma. Waar zou dat aan kunnen liggen? ik heb ook eens gehoord dat dat aan het aantal bindmiddel ligt, hoemeer hoe langszamer die opgenomen word, hoe langzamer die opkomt als het ware. Minder bindmiddel zou dan voor een snellere opname zorgen, en dus een snelle rush. Klopt dit of wat zou anders de oorzaak kunnen zijn?

lazybones

Experimenterende gebruiker
Hmm, ik snap wat je bedoelt. Heb dat zelf ook. Ik vraag me daarom ook af of het wel om uitsluitend mdma gaat wat we slikken. Volgens mij zit er iets anders bij. Bijv amfetamine (speed). Weet je echt zeker dat de pil die je slikt uitsluitend mdma bevat? Die bindmiddelen doen 't em volgens mij niet.

J0rrit

Badass junkie
needlefreak zei:
Er kunnen zovéél andere stoffen inzitten dan MDMA. Allerlei aanverwanten enzo.

die bijvoorbeeld trager worden opgenomen, en dus langzamer opkomen. Zijn er buiten mdea en mda nog (veel) meer aanverwanten dan? en voelen die compleet anders allemaal of zeker allemaal love-feeling en maar een heel klein ( lees: niet merkbaar ) beetje anders?

needlefreak

Bewuste gebruiker
Enkele andere stoffen die ook wel eens in "XTC" pillen teruggevonden worden: caffeine, procaine, (meth)amfetamine, ketamine, ephedrine, DXM, etc etc
Soms wel 3 of 4 verschillende stoffen in 1 pil.
Verklaard de verschillen in opkomen hé.
Gelukkig zijn er ook nog veel pillen op de markt met enkel MDMA.

J0rrit

Badass junkie
needlefreak zei:
Enkele andere stoffen die ook wel eens in "XTC" pillen teruggevonden worden: caffeine, procaine, (meth)amfetamine, ketamine, ephedrine, DXM, etc etc

nee, want het voelde wel precies hetzelfde, dat betekent love-gevoel, energiekick, rookkkick, lulkick. Gewoon het hele xtc-gevoel, alleen het opkomen was verschillend. Als er dxm of ketamine inzat bijvoorbeeld zal ik dat toch wel geweten hebben, deze hebben toch een heel ander gevoel en sowieso geen love-gevoel ofwel?

En methamfetamine weet ik niet hoe het voelt, maar ik neem aan dat je er niet wazig van word, zoals bij xtc, want dat word je van speed ook niet, dus dat zal het niet geweest zijn denk ik. Het was zeker weten xtc, als het een andere stof was kan het toch niet dat dat hetzelfde voelt als mdma?

caatje

Badass junkie
Zou het niet aan de sterkte liggen van de pil? Het is idd dat bij pillen toch wel regelmatig een andere "opkomst" is. Maar bij mij is de rush ook toch wel eens verschillend. De ene keer klapperen je tanden je mond uit, de andere keer is het easy going en relaxt.

Peels

Kan toch ook liggen aan wat en hoeveel je daarvoor hebt gegeten??? Als ik niet zoveel heb gegeten, dan slaat tie bij mij vrij snel in.

J0rrit

Badass junkie
Peels zei:
Kan toch ook liggen aan wat en hoeveel je daarvoor hebt gegeten??? Als ik niet zoveel heb gegeten, dan slaat tie bij mij vrij snel in.

maar als je veel hebt gegeten van te voren, zou ie dan zo heel geleidelijk opkomen, en als je weinig hebt gegeten, zo heel snel en rushend?

needlefreak

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
needlefreak zei:

nee, want het voelde wel precies hetzelfde, dat betekent love-gevoel, energiekick, rookkkick, lulkick. Gewoon het hele xtc-gevoel, alleen het opkomen was verschillend. Als er dxm of ketamine inzat bijvoorbeeld zal ik dat toch wel geweten hebben, deze hebben toch een heel ander gevoel en sowieso geen love-gevoel ofwel?

En methamfetamine weet ik niet hoe het voelt, maar ik neem aan dat je er niet wazig van word, zoals bij xtc, want dat word je van speed ook niet, dus dat zal het niet geweest zijn denk ik. Het was zeker weten xtc, als het een andere stof was kan het toch niet dat dat hetzelfde voelt als mdma?

Idd. Als het echt een XTC gevoel was, dan moet er MDMA of aanverwanten ingezeten hebben.

Jeller

Badass junkie
kbegrijp wat je bedoelt.. sosm komt het ineens op en overvalt je en een andere keer kom je er langzaam in

heeft mss gewoon te maken met je maaginhoud ofzo

Decibel

had een keer een Kangarootje van iemand gehad. was heele vage pil. bleef maar opkomen, en je voelde m niet wegzakken zeg maar je voelde gewoon iedere keer dat ding inslaan om de 10 min. ofzo best vage maar goeie pil

Peels

DarkScope zei:
Peels zei:

maar als je veel hebt gegeten van te voren, zou ie dan zo heel geleidelijk opkomen, en als je weinig hebt gegeten, zo heel snel en rushend?

Ja dat heb ik wel... maar heb heel lang dezelfde gehad (blauwe rondjes met hartje erin) En daarvoor Mitsu's . Of dat nu nog zo is, geen idee. Ben op zoek naar anderen. Maar om op je vraag terug te komen, ja dat was bij mij wel zo.

Bovenaan