• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC trip @ school

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkGun

Newbie
vrijdag heb ik samen met een vriend (a) op school getript op de xtc ik had in de pauze 2 rooie
onbedrukte xtc pille van 250 mdma gekocht het begon het 3e lesuur wiskunde toen kocht A 1pil toen kwamen
we tot het besluit om ze te slikken zo gezegt zo gedaan les dernaa 4e lesuur nederlands we
begonne als wat te voele alles was chill de leraar was een heel verhaal aant vertelle maar we
we hoorde der bijna nix van we ware de blz 100x aant leze en blije tekeningetjes aant maken toen A bij zijn
hoogte punt kwam van de pil ging die echt snoeihard zen pupil had heel zen iris gevult en prate ging ook al moeilijker
terwijl ik gewoon nog chill aant space was. toen de les was afgelope stonde we de pauze wat te lulle
en A liep wat rond te renne.. terwijl we buite zate kreeg ik ook eindelijk en hoogte puntje maar niet zo extreem als A
men pupile waren niet echt groot maar ik praate heel snel zoals gewoonlijk bij xtc.
pauze voor bij en toen krege we een leipe les. motervoerthuigen de leeraar dervan is 100% anti drugs
ik zei tege A pak je klapper ga aan de tafel zitte kijk em niet aan gewoon je werk maken dat deed ie geen problemen gehad
school was afgelope ik was helaas al men trip aant beeindige terweil a tot half 7 savond gespacd heeft nu zie je ook hoe het
efect per man verschilt en ikga zkr nog 1x deze snoepjes hale :hearteyes:

ps. dit was men 6e x ofzo met xtc en A zen 1e x..

Qocaïne

Badass junkie
rode onbedrukte pilletjes van 250mg mdma? :confused:

grappig reportje... maar waarom trippen op school? Dat is toch zonde?!?!

DarkGun

Newbie
Qocaïne zei:
rode onbedrukte pilletjes van 250mg mdma? :confused:

grappig reportje... maar waarom trippen op school? Dat is toch zonde?!?!

zo kocht ik ze van de dealer en waarom op school je moet ut overal toch en x proberen..

J0rrit

Badass junkie
250 mg is idd gelul, jij zegt dus dat je een pil van 250 mg heb gedropt voor de les? dat is echt te heftig voor in de les en vooral voor de 1e keer van A. Bullshit dus.

Jeller

Badass junkie
ik zou het ook niet riskeren in de les hoor.. en 250 mg is wel mogelijk maar dat zou hard gaan zijn :openmouth:

Jadi

Bewuste gebruiker
Dit is toch geen (volledig)tripreport? Bij een tripreport leg je meestal uit hoe je je voelde hoe je alles ervaarde, enz. Je vertelt alleen maar dat je de pillen slikte en voor de rest wat je deed, maar hoe voelde je je dan? Dat kan ik hier echt niet in terugvinden :wink:

Jeller

Badass junkie
Qocaïne zei:
mogelijk?! achnee.. ik ga hier geen discussie over voeren!! :grin::grin:
er zijn echt wel van die zware pillen in omloop hoor..
en desnoods neem je die dosis met mdma, pak eens 200mg in één keer dan zit ge goed den bos in :wink:

qinn

Bewuste gebruiker
idd, 250 mg voor de 1e keer is al bullshit, en waarom zou A tijdens zijn 1e keer X dat op school doen :confused:

Kom op zeg, het is je 1e keer Xtc en je weet amper wat je verwachte kan, en dan dat ook nog op school doen....

volgens mij is het gewoon bullshit,
en als het tog zo zou zijn dan hoop ik dat jullie het naar julie zin hebeb gehad.

:wave:

spacekonijn

Badass junkie
we namen een pil en we gingen keihard op school , bedankt voor de moeite maar dit is niet echt de bedoeling van een trip-report..

dat je er grote pupillen van krijgt is natuurlijk wel bekend en dat je gaat spacen .

dit is meer bedoelt om je ervaring te delen ik vind dit een beetje weinig.

en 250mg is sowieso onzin..

gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan