Ik had vorige weekend mijn eerste xtc genomen en de volgende dag gelijk een xtc trip report geplaatst. Ik ben van plan om aankomend weekend op vrijdag weer te doen. Ik weet dat er MINIMAAL 1 maand tussen moet zitten en het liefst 2 maanden omdat het best schadelijk is en omdat de trip dan verpest door vanwege tekort aan serotine. Daarom is dit dus ook 1malig daarna wil ik gewoon om de zoveel tijd dat doen op bijzondere feesten of iets in die geest. Maar ik wil goed voorbereid zijn dus wil ik het eerst 2x testen in een rustigere omgeving in een auto (achterin) met vrienden zodat ik een beeld heb van ok dit en dit zou ik kunnen verwachten als ik op een feest ben.
Dus zoals je lees gebeurt het komende vrijdag, In een auto (achterin) met de hoop dat we een stukje gaan rijden haha. Met mezelf meegerekend zijn we met ongeveer met 5 tot 10 mensen. En ik zal daar een trip report over schrijven. Het zal gaan om 1 pil xtc, paar (hooguit 5) glaasjes whisky en misschien wel helemaal niet en 1 gram wiet. XTC met wiet is volgens mij een andere benaming voor de hemel.
Voorbereidingen:
Ik brand een CD met al mijn lievelings nummers erop HipHop, Reggea en House.
3 flessen fernandes omdat ik vorige keer maar 1 bij me had en die was in 1 uur op.
De ingredienten natuurlijk.
Een VOL opgeladen BB omdat die vorige keer leeg was en dat was kut.
Een fles drank omdat niemand nuchter mag zijn.
Ik kijk er al naar uit maar ben wel serieus dat dit maar 1malig is want ik zou het heel erg vinden als ik die trip van de eerste keer nooit meer kan krijgen en naast dat okal is het niet precies bewezen, voor de mogelijke schade.
Dit word echt lachen.
Dus zoals je lees gebeurt het komende vrijdag, In een auto (achterin) met de hoop dat we een stukje gaan rijden haha. Met mezelf meegerekend zijn we met ongeveer met 5 tot 10 mensen. En ik zal daar een trip report over schrijven. Het zal gaan om 1 pil xtc, paar (hooguit 5) glaasjes whisky en misschien wel helemaal niet en 1 gram wiet. XTC met wiet is volgens mij een andere benaming voor de hemel.
Voorbereidingen:
Ik brand een CD met al mijn lievelings nummers erop HipHop, Reggea en House.
3 flessen fernandes omdat ik vorige keer maar 1 bij me had en die was in 1 uur op.
De ingredienten natuurlijk.
Een VOL opgeladen BB omdat die vorige keer leeg was en dat was kut.
Een fles drank omdat niemand nuchter mag zijn.
Ik kijk er al naar uit maar ben wel serieus dat dit maar 1malig is want ik zou het heel erg vinden als ik die trip van de eerste keer nooit meer kan krijgen en naast dat okal is het niet precies bewezen, voor de mogelijke schade.
Dit word echt lachen.