• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC Trip aankomend weekend!

Wappie7

Experimenterende gebruiker
Ik had vorige weekend mijn eerste xtc genomen en de volgende dag gelijk een xtc trip report geplaatst. Ik ben van plan om aankomend weekend op vrijdag weer te doen. Ik weet dat er MINIMAAL 1 maand tussen moet zitten en het liefst 2 maanden omdat het best schadelijk is en omdat de trip dan verpest door vanwege tekort aan serotine. Daarom is dit dus ook 1malig daarna wil ik gewoon om de zoveel tijd dat doen op bijzondere feesten of iets in die geest. Maar ik wil goed voorbereid zijn dus wil ik het eerst 2x testen in een rustigere omgeving in een auto (achterin) met vrienden zodat ik een beeld heb van ok dit en dit zou ik kunnen verwachten als ik op een feest ben.

Dus zoals je lees gebeurt het komende vrijdag, In een auto (achterin) met de hoop dat we een stukje gaan rijden haha. Met mezelf meegerekend zijn we met ongeveer met 5 tot 10 mensen. En ik zal daar een trip report over schrijven. Het zal gaan om 1 pil xtc, paar (hooguit 5) glaasjes whisky en misschien wel helemaal niet en 1 gram wiet. XTC met wiet is volgens mij een andere benaming voor de hemel.

Voorbereidingen:
Ik brand een CD met al mijn lievelings nummers erop HipHop, Reggea en House.
3 flessen fernandes omdat ik vorige keer maar 1 bij me had en die was in 1 uur op.
De ingredienten natuurlijk.
Een VOL opgeladen BB omdat die vorige keer leeg was en dat was kut.
Een fles drank omdat niemand nuchter mag zijn.

Ik kijk er al naar uit maar ben wel serieus dat dit maar 1malig is want ik zou het heel erg vinden als ik die trip van de eerste keer nooit meer kan krijgen en naast dat okal is het niet precies bewezen, voor de mogelijke schade.

Dit word echt lachen.

appay

Newbie
succes met smsjes lezen dan haha.

Ik had ook eens twee week achter elkaar genomen met dezelfde dosis, maar toen ging de tweede keer een stuk harder!

Veel plezier haha :grin:

Wappie7

appay zei:
succes met smsjes lezen dan haha.

Ik had ook eens twee week achter elkaar genomen met dezelfde dosis, maar toen ging de tweede keer een stuk harder!

Veel plezier haha :grin:

Okee haha dan zal ik daar rekening mee houden haha.

Thanks!(Y)

boenkeng

Bewuste gebruiker
Ik zou deze week dan even goed vitamines tot je nemen en bijvoorbeeld macadamia nootjes of pure chocolade om je volledig op te kunnen laden :wink:

EDIT: L-Tryptofaan of 5-HTP is natuurlijk ook mogelijk maar ik denk niet dat je dat tot je beschikking hebt. Je kan het zo bij de Tuinen halen :wink:

Wappie7

boenkeng zei:
Ik zou deze week dan even goed vitamines tot je nemen en bijvoorbeeld macadamia nootjes of pure chocolade om je volledig op te kunnen laden :wink:

EDIT: L-Tryptofaan of 5-HTP is natuurlijk ook mogelijk maar ik denk niet dat je dat tot je beschikking hebt. Je kan het zo bij de Tuinen halen :wink:

Dat is wel een goed idee.
Ik drink elke dag soieso 1 glaasje banaan, sinnasappel, appel, peer en nog wat fruiten gemixt in een mixer. Als ik dan in de avond ook nog even wat groentes of fruit eet moet dat wel goed komen.

Ben soieso proberen aan het stoppen met slecht eten maar damn, eten is volgens mij meer verslavend dan heroine whuahauha xd

appay

Newbie
ik ben best nieuw met mdma enzo, maar waarom zijn die vitamines zo belangrijk?

En hoeveel moet je dan nemen qua fruit ofzo? Ik neem elke dag wel een mandarijntje of iets dergelijks maar dat zal wel niet genoeg zijn zeker?

Wappie7

appay zei:
ik ben best nieuw met mdma enzo, maar waarom zijn die vitamines zo belangrijk?

En hoeveel moet je dan nemen qua fruit ofzo? Ik neem elke dag wel een mandarijntje of iets dergelijks maar dat zal wel niet genoeg zijn zeker?

Nou vitamines zijn erg gezond voor je.
En als je gezond eet bouw je een sterke weerstand op.
Dan zul je minder snel een kater krijgen en veel minder schade.

Maar alsnog blijft het gewoon schadelijk natuurlijk maar het helpt wel wat.

Wanneer je xtc gebruikt zullen vooral vitamine d5 erg handig zijn aangezien je kans hebt op depressieve dagen en vitamine D5 en extreem goed tegen depressies.

Wappie7

Ik heb de pilletjes geregeld ik ga ze morgen ophalen..
Het zijn deze keer andere het zijn roze muzieknootjes.
Iemand ervaring mee?:P

jaapi

Belezen gebruiker
njah, depressieve dagen is wat overdreven imo. Een dipje is het meer. Voor personen die ervaring met depressie hebben is het verschil erg groot tussen een dipje en een depressieve dag :wink:

verder helpt een jointje best goed tegen je dip.

Hoewel ik persoonlijk nooit een dipje heb, maar de neiging op dinsdag ontzettend verbaal duidelijk te worden als ik het ergens niet mee eens ben :)

fruit etc is vooral goed voor het herstel van je lichaam na het gebruik van xtc, en tegen het lichamelijke deel van de kater. Als je in dat soort dingen geintresseerd bent is after-E misschien een goed plan. google is your friend

gr.

darkbull

Bewuste gebruiker
breekt alcohol de xtc niet af?

hee, het is geweest he.. hoe was het? of ben je nog te waus om te reageren?

Wappie7

Ik had vrijdag de muzieknootjes pille genomen een hele maar ik voelde er niks van, Fake dus.
Zaterdag had ik bij iemand anders niemandjes ofso gehaald maar voelde daar ook niks van, Ook fake.

Dus heb helaas geen xtc trip en report want ze waren gewoon nep.
Dan maar volgende week en deze keer laten testen bij een testservice, had ik veel eerder moeten doen.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Wappie7 zei:
Ik had vrijdag de muzieknootjes pille genomen een hele maar ik voelde er niks van, Fake dus.
Zaterdag had ik bij iemand anders niemandjes ofso gehaald maar voelde daar ook niks van, Ook fake.

Dan maar volgende week en deze keer laten testen bij een testservice, had ik veel eerder moeten doen.
Ik heb ook eens van die dingetjes gehad, daar zat iets van 30mg mdma in meer niet... maar dat is alweer een jaar geleden

Wappie7

boenkeng zei:
Wappie7 zei:

Ik heb ook eens van die dingetjes gehad, daar zat iets van 30mg mdma in meer niet... maar dat is alweer een jaar geleden

haha serieus:P
Morgen krijg ik waarschijnlijk wel werkende pillen en geen paracetamol maar we zullen zien:P

Wappie7

Ik had beloofd een trip report te maken als ik afgelopen week wel goede pillen had.
Die had ik wel het waren echt sterke sterker dan de eerste maar vind deze geen report waardig.

Het was een saaie trip.
In het begin toen ik de halve nam was het geweldig had overal zin in.
Maar toen ik de volgende halve nam was dat niet het geval meer.
Had nergens zin in wou alleen maar zitten niet eens praten verveelde me had het koud.
Als ik wat vertelde stopte in op de helft omdat ik vergeten was waar ik over aan het praten was.
Me kaken gingen elke keer op me wang bijten terwijl ik dat niet wou.

Voelde me niet kut ofso maar het was echt heel saai en suf.
Noemde het ook na die volgende helft de Spacende Luilak Drugs.

Had echt spijt dat ik die volgende helft had ingenomen.

Met oud&nieuw ben ik weer van plan te nemen !!EEN HALVE!! niet meer haha.

Had nog een vraagje.
Ik lees altijd dat je zo energiek en actief word maar ik word er altijd extreem lui van wat de eerste keer wel leuk was maar ik wil gewoon die energieke effect echt geen sufgerukte effect.
Dat ligt zeker aan mijn setting of neit?
In een auto en alleen maar zitten.

Er zit btw een Script Fout in dit forum als je een bericht of reactie wilt neerzetten en daar word je echt dood ziek van *hint*

ILikeWeedzz

Wappie7 zei:
Ik had beloofd een trip report te maken als ik afgelopen week wel goede pillen had.
Die had ik wel het waren echt sterke sterker dan de eerste maar vind deze geen report waardig.

Het was een saaie trip.
Had nergens zin in wou alleen maar zitten niet eens praten verveelde me had het koud.
Als ik wat vertelde stopte in op de helft omdat ik vergeten was waar ik over aan het praten was.

Had nog een vraagje.
Ik lees altijd dat je zo energiek en actief word maar ik word er altijd extreem lui van wat de eerste keer wel leuk was maar ik wil gewoon die energieke effect echt geen sufgerukte effect.

Er zit btw een Script Fout in dit forum als je een bericht of reactie wilt neerzetten en daar word je echt dood ziek van *hint*

Ik kan je wel een paar tips geven zodat je ook het energieke gevoel krijgt.

-Probeer je op te stellen naar het energieke gevoel. Ga gewoon terwijl je aan het spacen bent een stukje lopen.

-Probeer muziek te luisteren die heel hard gaat (hardstyle, als je er van houd hardcore) of iets degelijks. ga niet van die treurliedjes luisteren van sorry mama enzo..

-Plan een paar activiteiten die je gaat doen. Dit kan van alles zijn, van tikkertje spelen tot een gebouw of monument gaan bekijken. Bedenk gewoon vooraf dingen die je kunt doen zodat als je zoals je zegt saai en suf voelt je die dingen kunt gaan doen

Wappie7

ILikeWeedzz zei:
Wappie7 zei:

Het was een saaie trip.

Had nog een vraagje.

Ik kan je wel een paar tips geven zodat je ook het energieke gevoel krijgt.

-Probeer je op te stellen naar het energieke gevoel. Ga gewoon terwijl je aan het spacen bent een stukje lopen.

-Probeer muziek te luisteren die heel hard gaat (hardstyle, als je er van houd hardcore) of iets degelijks. ga niet van die treurliedjes luisteren van sorry mama enzo..

-Plan een paar activiteiten die je gaat doen. Dit kan van alles zijn, van tikkertje spelen tot een gebouw of monument gaan bekijken. Bedenk gewoon vooraf dingen die je kunt doen zodat als je zoals je zegt saai en suf voelt je die dingen kunt gaan doen

Thanks voor je reactie.

Je hebt gelijk me setting was gewoon niet goed.
Zachte muziek (omdat de buurt bewoners anders niet konden slapen) en daar stoorde ik me aan dus deed ik het maar uit. In de auto (totaal geen beweging dus) en maar 1 vriend dus geen verschillende mensen. Naast dat vertelde deze vriend heel veel nare gebeurtenissen en ging praten over zijn moeilijke verleden. Dus dat had denk ik een grote impact op de trip.

Volgende keer doe ik het wel op een feest ofso met harde muziek en veel mensen en gezelligheid. Denk dat dit dan ook de eerste echte goede xtc trip word.

Wanneer ik eenmaal zo'n trip mee maak zal ik die gelijk tot aan de details posten.

Bovenaan