XTC testen

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik denk dat je met wegbrengen meer op schiet. Dan weet je tenminste wat er allemaal in zit en wat de verhoudingen zijn.

MethodZen

Experimenterende gebruiker
Play_bunny zei:
Ik denk dat je met wegbrengen meer op schiet. Dan weet je tenminste wat er allemaal in zit en wat de verhoudingen zijn.

precies, jammer dat ze hier maar 1 of 2 uur per week open zijn maar dat is ook wel weer logisch.

Vraag me wel af of het dan druk is daar haha :grin:

cadou

Belezen gebruiker
mijn advies: niet testen, gewoon slikken. als je je pilletje laat testen, wordt je keurig verteld wat erin zit en hoeveel.....en dan? dan weet je nog niet hoe jou lichaam erop reageert, ieder lijf is anders nietwaar? lik eerst aan de pil, smaakt ie zo goor(bitter) dat je kaken er stijf van trekken, heb je waarschijnlijk een goeie, en neem anders eerst een halve i.p.v. een hele en wacht hoe die opkomt, dan kun je de werking een beetje inschatten. en natuurlijk alleen kopen van iemand die betrouwbaar op je overkomt.

c&m

Belezen gebruiker
cadou zei:
mijn advies: niet testen, gewoon slikken. als je je pilletje laat testen, wordt je keurig verteld wat erin zit en hoeveel.....en dan? dan weet je nog niet hoe jou lichaam erop reageert, ieder lijf is anders nietwaar? lik eerst aan de pil, smaakt ie zo goor(bitter) dat je kaken er stijf van trekken, heb je waarschijnlijk een goeie, en neem anders eerst een halve i.p.v. een hele en wacht hoe die opkomt, dan kun je de werking een beetje inschatten. en natuurlijk alleen kopen van iemand die betrouwbaar op je overkomt.

beetje onzin hoor :grin: ...een xtc snoepje is altijd wel bitter zo kan je echt geen verschil uithalen of ie goed is of niet ....wij hebben het tot nu toe ook nog niks weggebracht ,maar ben nu wel heel nieuwschierig naar die pink panters van 1 ben ik al aardig wausie ...maar je kan zeker niet aan de bitterheid van een pilentje weten hoeveel mdma of weet ik veel wat inzit ....

cadou

Belezen gebruiker
wat ik probeer te zeggen is dat als je weet hoeveel der wel inzit, je daar niets mee opschiet eigenlijk, dus gewoon slikken die hap en go with the flow.

Formshift

Belezen gebruiker
cadou zei:
wat ik probeer te zeggen is dat als je weet hoeveel der wel inzit, je daar niets mee opschiet eigenlijk, dus gewoon slikken die hap en go with the flow.

Met testen krijg je ook te horen of er ook andere kutzooi in zit...

Cafeine, pep, aspirine en nog andere zooi zoals MCPP en PMA waar je niet vrolijk van word als je daar fout van gaat.

nexus

Als je wat van die testen kent kan je de resultaten ook beinvloeden. Heb al gelezen dat er fabrikanten zijn die slechte pillen maken en er stoffen aan toevoegen die toch een positieve reactie geven bij de Marquis test. Enige betrouwbare methode is GC-MS of LC-MS en dat zijn dure apparaten...
(maar wel leuk speelgoed)

LeLo

Newbie
http://www.drugs-test.nl

Zij doen een testje en halen een zeer uitgebreide database erbij, ze kunnen je vaak gelijk vertellen of het een goede "nette" pil is of dat type vaak negatieve "imitatie" troep (stoffen) bevatten. En dan leer je het snel af.

Je weet of ze goed zijn of dat er troep door heen zit, al zijn de meeste pillen wel goed. Ze hebben een grote database waar ze je het direct kunnen vertellen en je pil weer direct kunt meenemen. Ze hadden mijn pillen zo met foto en al en exact kloppende beschreiving op het scherm naar voren gehaalt. En de doceering erbij, erg makkelijk.

Dan weet je wat je kunt verwachten. Scheelt wel of je 60 mg MDMA hebt of 100 mg. ze kunnen je het precies vertellen. En dan afwachten hoe hij gaat bevallen :rolleyes:

have fun :P

luf10tje

c&m zei:
beetje onzin hoor :grin: ...een xtc snoepje is altijd wel bitter zo kan je echt geen verschil uithalen of ie goed is of niet ....wij hebben het tot nu toe ook nog niks weggebracht ,maar ben nu wel heel nieuwschierig naar die pink panters van 1 ben ik al aardig wausie ...maar je kan zeker niet aan de bitterheid van een pilentje weten hoeveel mdma of weet ik veel wat inzit ....

Yoo zijn er al testresultaten van die pink panters??? Ben ook wel benieuwd, mjah kan niet naar testkliniek, is maar 2 uurtjes per week open...

Bovenaan