Xtc => speed

Extisi

Wijs gebruiker
Ik heb xtc gekocht laatst, en ik had er dus 1 van genomen...
Maar volgens mij was het speed...
Ik was heel erg opgewekt, energiek en volgens mij kon ik alles, dacht ik op dat moment :)
Mijn bloeddruk verhoogde en ik voelde mijn hartslag heel goed..ik had wel gewoon grote pupillen.
Maar euforisch was ik niet...dat was vorige keer wel...

Dat kan dus? Speed in pillen?

Arenshi

Bewuste gebruiker
meestal zit er speed in xtc pillen, toch in diegene je in belgië koopt. maar geef mij toch maar die mdma i.p.v. die pep :hearteyes:

go-hard-o-go home

Experimenterende gebruiker
het zou kunne maar ja als je het vaak doet en zeker met de zelfde pillen verand het ervarings gevoel ook zunne dus ja minder pakken of andere pillen pakken e' :wink: :smoke:

TrippyShit

Badass junkie
Het zou best kunnen dat er speed in zat. Als je moet geloven wat je de laatste tijd hoort en leest zijn er aardig wat kut pillen met andere stoffen of zelfs niks op de markt. Speed werkt wat langer door, dus daar zou je het zo aan gemerkt kunnen hebben. Als je (alleen) mdma misbruikt hebt, wordt je er volgensmij niet zo super energiek en topoftheworld van hoor. Dan kom je gewoon in een vage leipe space en meestal moet je wat meer nemen dan normaal dan.

Speed zou best kunnen. Waardeloos :P

kiekert

Bewuste gebruiker
In slechts 2% van de gevallen zat er vorig jaar speed in pillen. Dat er 'meestal speed in pillen zit' is dus een fabeltje.
Omdat er de laatste tijd geen mdma beschikbaar is, kan het best zijn dat dit percentage iets meer geworden is.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit komt echt maar heel weinig voor, kijk deze pagina's een voor percentages: http://www.drugs-test.nl/default18469.html .

90% van xtc pillen bestond uit een xtc achtige stof (MDMA, MDEA, MDA), vorig jaar. Slechts 10% bevat andere stoffen, zoals speed, caffeïne en voornamelijk MCCP.

Het percentage pillen dat pep bevat is VEEL lager dan de meeste mensen denken. Veel mensen nemen dingen aan zonder hard bewijs.

Chris Pontius

Badass junkie
Petrovic zei:
Dit komt echt maar heel weinig voor, kijk deze pagina's een voor percentages: http://www.drugs-test.nl/default18469.html .

90% van xtc pillen bestond uit een xtc achtige stof (MDMA, MDEA, MDA), vorig jaar. Slechts 10% bevat andere stoffen, zoals speed, caffeïne en voornamelijk MCCP.

Het percentage pillen dat pep bevat is VEEL lager dan de meeste mensen denken. Veel mensen nemen dingen aan zonder hard bewijs.
test van vorig jaar heb je weinig.
daar stond dat 10% een andere stof bevat terwijl het nu al iets van 33% is.

Angramar Temenos

Badass junkie
Hoogstwaarch ligt het percentage een stuk hoger dan de statistiek van de testcentra. Waarom? Omdat de meeste mensen die slim genoeg zijn om te testen niet op feestjes "tripples" (oudste verkooptruc uit het boekje) kopen van gabbertjes van 16, en meestal goede contacten en redelijk goede drugs kunnen krijgen. Als je van alle pillen, dus ook van de mensen die te dom zijn om te testen en zich maar beurs slikken aan alles zou kijken, zou het percentage op minstens 50% liggen.

kiekert

Bewuste gebruiker
Dat is natuurlijk onzin. Van elke batch pillen wordt er echt wel door iemand één langsgebracht bij een testcentrum.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
Dat is natuurlijk onzin. Van elke batch pillen wordt er echt wel door iemand één langsgebracht bij een testcentrum.

Dat kan je niet mer zekerheid zeggen.

@Topic starter,
Kon je slapen na gebruik en dan bedoel ik bijvoorbeeld 8 uur na inname?

kiekert

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
kiekert zei:

Dat kan je niet mer zekerheid zeggen.

@Topic starter,
Kon je slapen na gebruik en dan bedoel ik bijvoorbeeld 8 uur na inname?

Wel met zo'n zekerheid dat het aantal volgens AT toeneemt van 2á3% naar 50% :)

Het effect van XTC kan elke keer anders zijn, zelfs met dezelfde pillen. Kijk maar als je enkele dagen achter elkaar een pilletje neemt. Dan krijg je een 'speed' effect, dus wel energie maar geen euforie.

De pillen die ik heb laten testen hebben nog nooit speed bevat. Probeer het gewoon nog een keertje zou ik zeggen. Het ligt vooral aan hoe je je al voelt, de sfeer, de muziek, de mensen om je heen.... enz enz...

succes

jazeker

Newbie
Ben vanmiddag even langs het kentron geweest en ze schatten daar dat op dit dit moment zo'n 50 % (!) van de pillen geen MDMA bevat. En als het toch aangetroffen wordt, is de dosering meestal erg laag.

DreamerOfDreams zei:
pas een beetje op met je sarcasme, mensen zouden je nog geloven

Wel eens van microdots gehoord? LSD in pillen kan dus zeker wel maar wordt bijna nooit als XTC verkocht.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik denk wel dat microdots goed te onderscheiden zijn van xtc pillen, en LSD in xtc is volgens mij echt wel een fabeltje zijn. Ik zou het allesinds verschrikkelijk vinden moesten ze dat onwetende mensen aandoen.

Bovenaan