xtc + slaappil

J0rrit

Badass junkie
stel je staat us ( een enkele keer dus ) super strak na een feestje of zo en uiteraard meot je slapen wil je lichaam rusten. Kun je dan geen slaappil neme ofzo zodat je wel moe wordt of is dit gevaarlijk?

Frisko

Badass junkie
slaappillen helpen zeker wel,ook na een nachtje speed,maarik raad je een joint aan,helpt ook :beer: :stoned: :stoned:

HDA

Bewuste gebruiker
Bij mij hielp vooral een goeie joint, daar werd ik lekker relaxed van en kon ik vrij goed in- en doorslapen.

cunt

Wijs gebruiker
ja het helpt, ik heb het een aantal keer gedaan ..
maar het is absoluut niet aan te raden omdat het heel slecht voor je is.

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Ik doe het altijd. Ik haat het moment wnr je thuis komt en in je bed gaat liggen en je maar niet goed kan inslapen en dag erna sta je op met donkere wallen. Daarom neem ik altijd een pilletje om me te kalmeren. Ik heb ook wel gehoord dat het niet zo gezond is. Maar ik kan echt niet zonder. Voorbeelden zijn: rohypnol, lexotan(bromazepam), valium(diazepam), temesta, ....

Jay28Rdam

Newbie
Zijn die slaap dingen dan zonder recept te krijgen ?? Ik heb nl ook heel erge last van rusteloos/slapeloosheid tot paar dagen na gebruik

grtz Jeroen

Flashing Moments

Belezen gebruiker
watvoor slaap pillen heb je dan?
als ze invloed hebben op je serotonine is t iig gevaarlijk (byv moa-remmers)
en downers+ uppers is ookniet erg goed voor je hart

Frisko

Badass junkie
Flashing Moments zei:
watvoor slaap pillen heb je dan?
als ze invloed hebben op je serotonine is t iig gevaarlijk (byv moa-remmers)
en downers+ uppers is ookniet erg goed voor je hart
dan zou wiet roken en pillen pakken ook niet goed zijn...,voor een keer zal nie veel kwaad kunnen denks,ma als je er een gewoonte van maakt uiteraard wel :rolleyes:

caatje

Badass junkie
Mijn mening: sávonds een vent, sóchtens een vent. Je weet van te voren wat de conseqenties zijn.....En als je t niet te vaak doet overleef je t niet slapen ook wel voor de ene keer toch

Jeller

Badass junkie
ik geef je gelijk, kvind niet dat je nog mee rdrugs moet nemen om te kunne slapen.. mss een jointje ja, maar niet nog ene pil

trouwens na ene nachtje danen vind ik slapen op xtc niet zo moeilijk

Bal0n

Badass junkie
Haha, je vindt dat je wel een jointje kan roken om te slapen, maar een pillentje gaat je te ver? pffrt :)

matthijs

Badass junkie
Nouja..opzich kan je van banzo's meer problemen verwachten dan van jointjes. Zit opzich wel wat in lijkt mij.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gwoon je avond beter plannen, als je weet dat je binnen de 2uur zal gaan slapen moet je geen nieuwe bol binnenkappen he, als het is uitgewerkt kan je toch redelijk goed slapen nee?

cunt

Wijs gebruiker
Jay28Rdam zei:
Zijn die slaap dingen dan zonder recept te krijgen ?? Ik heb nl ook heel erge last van rusteloos/slapeloosheid tot paar dagen na gebruik

grtz Jeroen
diegene die ik wel is gehad heb waren op recept. waren inslapers.

Bollie

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
slaappillen helpen zeker wel,ook na een nachtje speed,maarik raad je een joint aan,helpt ook :beer: :stoned: :stoned:

Niet waar, friso...
Maat van me was al enkele dagen wakker ( dag op 4 ). Maar had nog een laatste lijn getrokken zonder er echt bij na te denken.
Toen het te laat was had ie er zo'n spijt van dat hij wilde slapen...

Ik zei voor te lachen neem een slaappilletje, en hij nam dit nog serieus op ook.
Resultaat --> die gast liep rond net alsof hij aan het slaapwandelen was...
Het leek wel alsof hij wakker aan het dromen was...

Bovenaan