• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC right now

Goanaut

Bewuste gebruiker
Dit gaat me vast niet in dank afgenomen worden.. maar ik voel me te goed om het te laten! Ik zit lekker op (170 mg) MDMA.. voel me heerlijk! Lekker spacen op Psytrance.. misschien als ik morgen weer bij kennis ben ofzo verwijder ik het topic weer.. maar ik ben in m'n uppie en ik heb zin om sociaal te zijn. :P (lol niet echt een kei van een tripreport dit -_- maar goed ik heb 'm ook pas een halfuur geleden genomen, hij is nu al ingekicht). Ik doe dit in m'n eentje maar ik merk dat ik veel te veel zin heb om sociaal te zijn.. dus ja sorry voor dit topic maar ik heb een lul/typkick. =P

Delirium

Badass junkie
Haha, heel herkenbaar, die sociaalheids-kicks. Het internet leent zich er niet heel goed voor, heb het ook een keer gehad op MSN :rolleyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Haha :P In totaal over de hele nacht heb ik 850 mg mdma gehad.. opzich vind ik 850 mg in één keer ziek klinken, maar ik nam steeds zo'n 150 mg per keer in, uur na uur en ging zo langzaam de nacht door.. heb heerlijk gespaced. :wink: Voelde me relaxt, had wel heel erg die liefde-drang.. meer dan op een dansvloer, maja dat zal wel komen omdat ik nu alleen was!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Solidius zei:
Eerst doen, dan beoordelen :openmouth:
Alleen mensen die zichzelf niet kunnen vermaken vinden het niet leuk.

Drugs waar je van gaat praten in je eentje doen is natuurlijk niet fijn, tenzij je net als ik gewoon tegen jezelf gaat praten :)

Goanaut zei:
Ik doe dit in m'n eentje maar ik merk dat ik veel te veel zin heb om sociaal te zijn..

Lijkt me dat het hem ook niet zo beviel :þ

Goanaut

Bewuste gebruiker
Naja daar is eigenlijk al teveel mee gezegd. Mijn sociale gevoelens kon ik prima kwijt op msn, en verder heb ik echt verukkelijk gespaced en een fijne nacht gehad dus! Maar ik ben het met jullie eens dat het leuker is met meerdere mensen erbij.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Goanaut zei:
Naja daar is eigenlijk al teveel mee gezegd. Mijn sociale gevoelens kon ik prima kwijt op msn, en verder heb ik echt verukkelijk gespaced en een fijne nacht gehad dus! Maar ik ben het met jullie eens dat het leuker is met meerdere mensen erbij.
Ah da's mooi dan, is msn toch nog ergens goed voor :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Juist! Ik ben niet zo'n msn-fan, maar gelukkig waren er 's nachts nog wel wat nachtbrakers die ik kon lastig vallen terwijl ik lekker zat te dromen met m'n koptelefoon op.

Bovenaan