xtc probleempje

xhozuuu

Newbie
hallohallo,

Ik heb nu 5 keer xtc gedaan, de eerste 2 keer beviellen mij goed alleen de laatste paar keren wist ik het niet zo goed meer allemaal.

Mijn probleempjes waren:
Het lijkt wel alsof ik op het zelfde niveau blijf hangen als ik bijneem? Hoe kan dit

Ook heb ik meestal rond 6 a 7 uur begin ik heel veel pijn in mijn buik te krijgen wat soms weg gaat en dan weer terug komt?

En waarom heb ik helemaal geen puf om op te staan om te dansen ( als ik sta voelt dat heel erg naar in me lichaam)

Ik ben 18 jaar, ik weeg 60 kg en mijn pillen zijn altijd getest.

Weet iemand raad?

xhozuuu

Newbie
Hoe vaak neem je? Hoeveel mg neem je per keer?
1x per maand, rond de 700mg op een avond zeker wel. Zal wel daar aan liggen zeker? Hoe kan het dan dat mijn vrienden die evenveel doen hier geen last van hebben? Zou ik gewoon minder moeten nemen op een avond zodat ik nergens last van heb? ( maar ik heb toch altijd de neiging om bij te nemen, hoe kan ik dit tegengaan?)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je neemt veel te vaak en vooral veel en veel teveel. Ga je echt blijvende klachten van krijgen op den duur. Je vrienden ook op den duur.

Lees dit aub GOED door:

Mdma is echt heel slecht voor je bij misbruik.

Blauweaap

Badass junkie
1x per maand, rond de 700mg op een avond zeker wel. Zal wel daar aan liggen zeker? Hoe kan het dan dat mijn vrienden die evenveel doen hier geen last van hebben? Zou ik gewoon minder moeten nemen op een avond zodat ik nergens last van heb? ( maar ik heb toch altijd de neiging om bij te nemen, hoe kan ik dit tegengaan?)
Bij pakken bij x werkt niet echt naar mijn ervaring. Alleen verlenging.

Last van de buik wss door niks eten.

Geen puff meer wss door teveel drugs/tehard gaan.

En je neemt teveel

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
HOLY shit, 700 mg. Da's een overdosis van jewelste, zeker met jouw gewicht. Ik vind het nog wonderlijk dat je niet veel meer klachten hebt. Snel minderen zou ik zeggen. Als ik 700 mg neem dan lig ik kwijlend als een halfdode bosmarmot in een hoekje te creperen vrees ik, in het meest gunstige geval.

xhozuuu

Newbie
Je neemt veel te vaak en vooral veel en veel teveel. Ga je echt blijvende klachten van krijgen op den duur. Je vrienden ook op den duur.

Lees dit aub GOED door:

Mdma is echt heel slecht voor je bij misbruik.

En je neemt teveel
HOLY shit, 700 mg. Da's een overdosis van jewelste, zeker met jouw gewicht. Ik vind het nog wonderlijk dat je niet veel meer klachten hebt. Snel minderen zou ik zeggen. Als ik 700 mg neem dan lig ik kwijlend als een halfdode bosmarmot in een hoekje te creperen vrees ik, in het meest gunstige geval.
Superbedankt voor jullie reacties, dit heeft me toch wel aan t denken gezet. Vanaf nu 3 maanden break ertussen en veel minder op een avond!! Ben gewoon een eigenwijze tiener met geen verstand. Bedankt nogmaals voor de reacties!

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker

En je neemt teveel

Ik vind dat bijnemen alleen werkt als ik lang geen XTC gebruikt heb. Als ik na heel wat maandjes weer iets neem, dan merk ik wel weer een nieuwe "piek" van bijnemen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Meteen screenshots doorgestuurd! Ik voel me echt een sukkel nu. Maar beter dat ik er nu achter kom dan later.

Je bent zeker geen sukkel hoor. Ook de mensen die hier het hardst roepen dat je er verstandiger mee om moet gaan (including me) hebben wel eens onhandige dingen gedaan. Ik had zelf tot ik jaren geleden op dit forum kwam, nooit van de max.1.5 mg per kg gehoord. Moet zeggen dat ik hier meestal ook wel iets overheen zit want als ik daar vanuit ga met mijn gewicht (ongeveer het jouwe) zou ik maar max. zo’n 90 mg MDMA mogen gebruiken. Daar doe ik het niet voor. Ga meestal tot 150 mg ongeveer. Toch is dit wel een goede regel om in het achterhoofd te houden als leidraad. De regel is zeker bij de wat meer gemiddelde gewichten/posturen realistisch. (Alles tussen heel slank en overgewicht in zeg maar.)

Iemand die 470 kg weegt zou 700 mg mogen gebruiken... maar eh, ja. xD

Wel chill hoe je de ‘kritiek’ oppakt, doet niet iedereen zo makkelijk. Het zijn ook slechts goedbedoelde adviezen natuurlijk. :)

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Meteen screenshots doorgestuurd! Ik voel me echt een sukkel nu. Maar beter dat ik er nu achter kom dan later.
Jezus... 700mg is echt bizar veel! Goed dat je nu gaat minderen! Je zou trouwens pas een echte sukkel zijn als je zo door was blijven gaan na dit gelezen te hebben. Je eerlijke en verstandige reacties hierboven 'verraden' toch een stukje volwassenheid :wink:

Wowflow

Experimenterende gebruiker
Phoe dat is niet weinig inderdaad. Ik zou je willen adviseren om nu niet 3 maanden, maar zeker een half jaar/jaar te wachten. Je hebt je hersens namelijk frequent flinke opdonders gegeven. Gun ze de tijd om bij te komen (ook al voel je je prima). Beter voor je hersenen nu en later, en beter voor je volgende keren.

mitchieee

Wijs gebruiker
ik had vorige x 6 260mg pille op ik zat toen tijdens de x zwaar te trippen erbij en nam elk half uur op het eind een halfje. die week heb ik me zelf vertieft gevoeld en ik deed dingen en dacht dingen die ik normaal nooit zou doen ik was exht een ander persoon ik had ook schokken door heel me lichaam , pas ermee op ik heb ervan geleerd ik heb laast dan weer gebruikt na 4 maanden en heb het op 3 kwart gehouden ik voelde ook bijna niks van het effect nu zeker half jaar wachte

Bovenaan