Snuifduif69
Newbie
Laatst een xtc pil laten testen. Blijkt dat er 4 mg speed in zit. Verdere info over de hoeveelheid mdma heb ik niet gekregen. Zou het veilig zijn om een halve pil te proberen? Gezien de hoeveelheid speed relatief laag is
Dag Coke Spook,Hey snuifduif! Kijk dat zijn namen
De amfetamine sporen (4mg) in jouw pilletje zijn zo minimaal dat heeft geen effect op de werking van die pil, of op jouw.
2 vraagjes,
Heb je ervaring met xtc gebruik ?
Hoeveel mg mdma zit er in je pil ?
Als je al vaker xtc hebt genomen, weet je wat het
met je doet en zou ik gewoon de hele pil nemen.
Als je een xtc pil door 2en doet ,weet je niet hoeveel mg mdma (werkzamestof) er in het ene deel zit en het andere deel.
Dit is wat veel mensen denken, omdat het met medicatie meestal wel zo is. Jouw xtc pil wordt niet gemaakt bij Pfizer of Teva Pharmaceuticals😉 lol
Ah, ja wat het testpunt je duidelijk heeft proberen te maken (denk ik) is dat de pillen die je hebt sterk wisselen qua dosis. Dat noemen ze 'spreiding', en dat komt doordat de makers hun poeder niet goed mengen voordat ze het in de pillenpers stoppen.Dag Coke Spook,
Ja ik heb ervaring met xtc.
Nee ik weet dus niet hoeveel mdma erin zit, dat kon de test service niet zien.
er zou dus 250 mg in kunnen zitten, maar het zou ook 50 mg kunnen zijn. Een hele pil nemen lijkt me dus een beetje heftig
Waar heb je dit laten testen?
Ik vind het vrij opmerkelijk dat ze dusdanig testen wel 4mg speed aan te kunnen tonen maar niks zeggen over de mdma.
Daarnaast is mij alleen bekend dat ze een beetje van je pil af schrapen en vervolgens de percentages geven (met een spreiding van ~10%) dus hoe ze aan 4mg komen is ook wel bijzonder
Dat is toch heel gevaarlijke raad? Wat als er 320 mg in die pillen zit?Als je al vaker xtc hebt genomen, weet je wat het
met je doet en zou ik gewoon de hele pil nemen.
Als je een xtc pil door 2en doet ,weet je niet hoeveel mg mdma (werkzamestof) er in het ene deel zit en het andere deel.
Dit is wat veel mensen denken, omdat het met medicatie meestal wel zo is. Jouw xtc pil wordt niet gemaakt bij Pfizer of Teva Pharmaceuticals😉 lol
Pillen worden inderdaad getest met GC-MS, maar ook met FTIR.Volgens mij gooien ze alles gewoon in een GC-MS.
En zelfs al het zo zou zijn als jij beschrijft dan zit er dus pertinent geen mdma in aangezien ze daar niks van aantroffen
Zou je reagenstesten gebruiken, dan wordt het wel lastiger om onderscheid te maken tussen MDA, MDEA en MDMA.Er zit waarschijnlijk een iets andere verbinding in dan ze met de test aan het meten zijn.
MDA, MDEA, MDMA,het ligt dicht bijelkaar en ik ben geen scheikundige. Maar ze moeten met testen altijd gericht zoeken en het zou kunnen dat ze de stof niet goed herkennen.
Ja op zich een scherpe opmerking. Maar het kan natuurlijk dat er redelijk stabiel 4 milligram amfetamine in de pillen zit, en verder een grote spreiding in dosis MDMA.Waar heb je dit laten testen?
Ik vind het vrij opmerkelijk dat ze dusdanig testen wel 4mg speed aan te kunnen tonen maar niks zeggen over de mdma.
Daarnaast is mij alleen bekend dat ze een beetje van je pil af schrapen en vervolgens de percentages geven (met een spreiding van ~10%) dus hoe ze aan 4mg komen is ook wel bijzonder
Of... wat ook nog kan:Ja op zich een scherpe opmerking. Maar het kan natuurlijk dat er redelijk stabiel 4 milligram amfetamine in de pillen zit, en verder een grote spreiding in dosis MDMA.
Het DIMS kan in ieder geval amfetamine wel op de milligram precies testen, dus zo gek is zo'n resultaat niet. Wel opmerkelijk hoe er dan zo'n grote spreiding in hoeveelheid MDMA kan zitten maar kennelijk niet in de hoeveelheid amfetamine.
Interessante theorieOf... wat ook nog kan:
Dat ze de pil wel hebben geanalyseerd met GC-MS, en dat de specifieke pil die is ingeleverd bleek 4 milligram amfetamine te bevatten, plus wat MDMA. Maar dat de medewerker verder niet al te specifiek wilde zijn over hoeveel MDMA er nou precies in de pillen zit, omdat van deze batch bekend is dat er een grote spreiding in de dosis zit.
Dit zou inderdaad wel kunnen. Afgelopen week bij het testcentrum vertelden ze mij dat ze een spreiding van 75mg of meer als gevaarlijk bestempelen en daarom afraden (mijn pillen hebben een spreiding van 70mg, vandaar).Of... wat ook nog kan:
Maar dat de medewerker verder niet al te specifiek wilde zijn over hoeveel MDMA er nou precies in de pillen zit, omdat van deze batch bekend is dat er een grote spreiding in de dosis zit.
Wat is het praktisch nut van een pil vervuilen met 4 mg speed? Speed wordt heel anders gesynthetiseerd als MDMA. Het is niet zo dat ze de MDMA niet genoeg geroerd hebben waardoor er 4 mg amfetamine in is blijven zitten. Ik snap gewoonweg het nut niet.
Stop met ratelen, MDMAA bestaat niet.Wellicht probeerden ze MDMAA op de markt te introduceren?