• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC op school

PotHead

Newbie
ik ben nu op school en k heb een halfuurtje gelede een pil op van een vriend van me, ik voel nog niet echt veel maar het typen gaat iig al relax k zal de komende tijd nog om de zoveel tijd iets plaatsen en anders maak ik hem vanavond nog wel af.

qinn

Bewuste gebruiker
PotHead zei:
ik ben nu op school en k heb een halfuurtje gelede een pil op van een vriend van me, ik voel nog niet echt veel maar het typen gaat iig al relax k zal de komende tijd nog om de zoveel tijd iets plaatsen en anders maak ik hem vanavond nog wel af.

Kut collin!!!

we zouden met nieuwjaar Xtc gaan slikken omdat dan onze 3 maanden er weer opzitten!

je verbreekt je afspraak met de rest van de groep! :P
maar ik hoop wel voor je dat je een relaxde 'trip' er aan overhoud :grin:

en wat voor pil heb je dan genomen?
dat testertje wat je gister bij had?
Of wat?

en ik ben bang voor je dat met nieuwjaar je het gewenste effect wat we wouden krijgen, jij niet meer krijgen kan! :P

Eest blowe en drinke op school.. ben je van school afgetrapt... (ja oke het was een zuure kut opleiding maar da maakt nie uit)

en nu heb je eindelijk een goeie opleiding gevonde en dan ga je maar pille slikke :openmouth:

ito...

mja.. TVJ en ik ga naar huis...

ciao dude...

en veel plezier nog :P

GewoonVOL

Wijs gebruiker
qinn zei:
MetaalKonijn zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Heel slim knul. Vooral zo doorgaan. :wave:

Hij moet toch zelf weten wat hij doet :openmouth:

Nee, jij bent positief over 'm.

ja ik ben positief over hem ja :wink:

ik ken hem al best lang, en hij is een van me vaste trip-maten.

Dus ik weet wat ik kan zegge en wat ik niet zegge kan :wink:

:wave:

En ik heb ook wel eens drugs op school gebruikt. Dus ik weet wat ervan kan komen. :wave:

qinn

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
qinn zei:
MetaalKonijn zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:

En ik heb ook wel eens drugs op school gebruikt. Dus ik weet wat ervan kan komen. :wave:

maar dat hoeft niet bij hem te gebeuren! :wink:
is een heel andere school dan waar hardcore-nichte heen gaan :wink:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
qinn zei:
GewoonVOL zei:
qinn zei:
MetaalKonijn zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:

Sorry, maar ik ga niet in op zulke debiele opmerkingen. :)

qinn

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
qinn zei:
MetaalKonijn zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:

Sorry, maar ik ga niet in op zulke debiele opmerkingen. :)

omdat je niks te zeggen hebt en heel die persoon niet kent nee,
en omdat je ook hem heele situatie niet kent :wink:
dus tja, als ik jou was zou ik ook maar niks zeggen :wink: :wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
qinn zei:

qinn zei:
Eest blowe en drinke op school.. ben je van school afgetrapt... (ja oke het was een zuure kut opleiding maar da maakt nie uit)

en nu heb je eindelijk een goeie opleiding gevonde en dan ga je maar pille slikke :openmouth:

Beetje tegenstrijdig hé :wink:

Daarnaast: PotHead kan zichzelf niet verdedigen, of hoe zit dat?

Of zijn jullie kontmaten. [qinn-niveau/]

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik zeg ook niks! Van mij mag die doen wat ie wilt.
Alleen ik vind hem wel een heel dom persoon. :wave:
En ik hoop echt dat hij dat later ook beseft, en dan ben ik degene die hem heel hard uitlacht. Meer is hier niet aan toe tevoegen.

qinn

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
En ik hoop echt dat hij dat later ook beseft, en dan ben ik degene die hem heel hard uitlacht. Meer is hier niet aan toe tevoegen.

dan ben ik degene die jou heel hard uitlagt omdat jij net zo goed drug hebt gebruikt op school :wave:

qinn

Bewuste gebruiker
@ metaalkonijn

ja ik hoop voorhem dat hij van zijn fouten geleerd heeft :wink:
dus vandaar dat hij weet hoe hij er mee om moet gaat in bepaalde situaties :wink:

en nee ik ben geen kontekruiper :wink:
check eerst ff je eigen aub :wink:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
qinn zei:
GewoonVOL zei:

dan ben ik degene die jou heel hard uitlagt omdat jij net zo goed drug hebt gebruikt op school :wave:

Dat mag ook. Maar als je mij uitlacht snap ik niet waarom het jou niks boeid dat jouw vriend hetzelfde gaat doen... :rolleyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
qinn zei:

Wat, m'n kont? :wink:

Nee, ik snap 't. Mahgoed, ik blijf 't niet zo'n slimme actie vinden, XTC op school. Daarnaast ergert het topic me ook ietwat, omdat XTC slikken eigenlijk niks met 'trippen' te maken heeft, en dit toch weer het zoveelste standaard XTC reportje wordt.

qinn

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
qinn zei:

Wat, m'n kont? :wink:

Nee, ik snap 't. Mahgoed, ik blijf 't niet zo'n slimme actie vinden, XTC op school. Daarnaast ergert het topic me ook ietwat, omdat XTC slikken eigenlijk niks met 'trippen' te maken heeft, en dit toch weer het zoveelste standaard XTC reportje wordt.

idd, daar heb je ook wel weer gelijk in.

PotHead

Newbie
oke mensen chill de fock uit! hier komt mn report:
om ongeveer 11 uur heb ik mijn pilletje ingenomen.
ik had toen tussenuur, tegen de tijd dat de pil was gaan werken moest ik na mn laatste les van de dag, ging alllemaal best goed tot mijn leraar hem bij me riep na de les, gellukig dacht hij dat ik geblowd, zal ik ook nog wel gezeik van krijgen maar liever over blowen als xtc. toen ik eenmaal weg was van school moest ik eerst nog even met een vriend van me na het stadhuis plein van Eindhoven om pilletjes te halen voor een andere jonge, dat was allemaal niet zon probleem. Toen we dat gedaan hadden besloot k de bus na huis te nemen, dus ik met mn strakke kop en 12 pilletjes op zak aangelopen, eenmaal in het centrum van de stad wou k liever gaan rennen omdat ik helemaal para werd van de mensen om me heen, eenmaal in de bus aangekomen ben ik lekker gaan zitten en heb ik het grootste deel van de reis uit het raam gekeken en lekker zitte spacen, gelukkig in de bus ook geen last gehad van mensen, de bus zat stampvol en ik was de enige die aleen zat. op een gegeven moment wou er wel een vrouw naast me te gaan zitten maar toen k haar met mn pillenkop aankeek zei ze sorry en liep ze door :) toen ik eenmaal uit de bus stapte besloot ik na vrienden in oss te gaan, ik had verwacht dat het fietsen een stuk sneller zou gaan maar ik deed er net zo lang over als normaal maar k stond nog wel strak :confused: eenmaal in oss heb ik nog wat staan spacen en heb ik het ijskoud gekregen..
nou dit was het, al die ophef om dit....
EN VOOR IEDEREEN DIE LICHT TE BITCHE OVER DAT IK XTC DEED OP SCHOOL DAS TOG ZEKER MN FOKKIN EIGE KEUS?!

MetaalKonijn

Badass junkie
PotHead zei:
EN VOOR IEDEREEN DIE LICHT TE BITCHE OVER DAT IK XTC DEED OP SCHOOL DAS TOG ZEKER MN FOKKIN EIGE KEUS?!

Wij sidderen van angst, wij zullen ons verder gedeisd houden!

PotHead

Newbie
toen ik in de bus zat ging er niet veel meer door mn hoofd als: auto,auto,vrachtwagen,auto,lantaarnpaal,auto,auto en als we stil stonden, rijde,rijde,rijde,rijde... er zijn ook niet echt spannende dingen gebeurd ofzo ik had gewoon op school zin om te gaan tyoen en toen had k net zoiets van tjah dan maak k t maar ff af.

nutsss

Wijs gebruiker
Maar wat had je dan voor verwachtingen van de XTC op school? Had het je ergens mee moeten helpen? Vond je alle mede-studenten en docenten ineens wel lief? Heb je nog geknuffeld? Heb je daardoor dingen gezegd die je beter niet of juist wel had moeten zeggen?

Wat heeft het je opgeleverd? Heb je de les nog kunnen volgen? Zou je het nog een keer doen?

Mij lijkt het volkomen zinloos om spacend uit het raampje van de bus te zitten turen... Voel je je normaal heel slecht en wilde je dat kwijt? Leg het me uit!

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
PotHead zei:
wat wil je weten dan? hoeveel milligram weet ik niet iig...

nee liever hoe je je voelde, hoe je dacht. wat je lichamelijke reacties erop waren. zat er veel mdma in je pil of vooral speed. spacede je licht, of was je flink aan het trippen? wat voor pil was het? wat voor kleur, welk printje?
:openmouth:

PotHead

Newbie
nah hoe ik voelde was opsich best appart. vooral tijdens de les, in het begin probeerde ik de les te volgen maar het boeide me geen zak,ik heb gewoon muziek op gezet en ben shaggies gaan draaien voor iedereen uit mijn klas die rookte. Toen ik naar huis ging voelde k me meer een verrader omdat ik al om 12 uur ofzo ging en de rets van mijn klas nog tot 6 uur na school moest. en in de bus voelde me ik me raar want alle mensen keken me raar aan, daarom ging ik ook uit het raam kijken omdat ik niet tege al die vage blikken kon

Qocaïne

Badass junkie
PotHead zei:
toen ik in de bus zat ging er niet veel meer door mn hoofd als: auto,auto,vrachtwagen,auto,lantaarnpaal,auto,auto en als we stil stonden, rijde,rijde,rijde,rijde... er zijn ook niet echt spannende dingen gebeurd ofzo ik had gewoon op school zin om te gaan tyoen en toen had k net zoiets van tjah dan maak k t maar ff af.

zonde zonde.. je had zo'n mooie tijd kunnen beleven op oudjaarsdag met je vriend qinn!

nu maar weer drie maanden w88!

Bovenaan