Xtc + nootmuskaat

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik wist dat een deel van de mdma word omgezet in mda, dus kwam ik gisteren op het idee om daar dan eens nuttig gebruik van te maken door eerst wat nootmuskaat te gebruiken, voor wat extra mda te krijgen, en daarna pas men pilletje. Ik moet zeggen dat dit wel een prachtig effect gaf :P, ik lag rustig in men bed wat rond te kijken in men kamer met wat muziek op. Begingt opeens men deur te te bewegen (alsof ze ademde) en dan zag ik ook wat beweging op de poster naast de deur, die mannekes op die poster waren gewoon aan het jumpen :P , dit heeft zo nog lang geduurt, van alle andere posters in men kamer bewogen de afbeelding ook trouwens.
Conclusie: dit is zeker voor herhaling vatbaar :)

Bewild

Bewuste gebruiker
Ok, ik had overal gelezen dat mda de belangrijkste actieve stof van nootmuskaat was, maar wat de stof ook was het heeft de xtc wel een pak tripiër gemaakt hoor :P .

Static Search

Belezen gebruiker
ik heb het even opgezocht..

Elemicin (5-allyl-1,2,3-trimethoxybenzene)

ik ben er ongevoelig voor want bij 50gr voelde ik nog maar een heel licht effect..

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja, met noormuskaat alleen heb ik zelf ook nog niet echt verbazingwekkende ervaringen gehad, maar die combinatie was wel heel aangenaam :P

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik ben er achter waarom de nootmuskaat miss de werking van die xtc zo versterkt heeft. Nootmuskaat is namenlijk ook een mao remmer, dit zou dus wel is een verklaring kunnen zijn.

disaster

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
Ik ben er achter waarom de nootmuskaat miss de werking van die xtc zo versterkt heeft. Nootmuskaat is namenlijk ook een mao remmer, dit zou dus wel is een verklaring kunnen zijn.

Ik had ergens gelezen dat XTC + MAO-remmer een levensgevaarlijke combinatie was.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
klinkt goed hoeveel pillen had je gewoon 1tje ?? en idd hoeveel nootmuskaat wil het eigk ook wel eens proberen :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dit klinkt geweldig! Eerst dacht ik dat het een geintje was, maar nootsmuskaat zorgt dus echt voor een versterkt effect ?! Tof :mrgreen:

Bovenaan