Xtc met vliegtuig

kroko123

Experimenterende gebruiker
M'n vriendin en ik willen XTC meenemen op vakantie, met het vliegtuig. Heeft iemand ervaring met het door de douane komen met XTC? Wordt het herkend etc. als je bijvoorbeeld 3 pillen goed hebt verstopt?
En what about LSD?
Ben benieuwd..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
100% controles .... alleen op risicovluchten.

3 pillen in een grote zak met heel veel snoep moet wel lukken.

LSD gewoon in een reisfoldertoevoegen of nog beter in je ticket .....

:wave:

dfssdfde

Badass junkie
voor 3 pilletjes zou ik het toch niet riskeren...

lsd kan je makkelijk meenemen, niemand dat een stukje papier direct als drugs ziet

Hans

Wijs gebruiker
Als je nou een luchtdicht pakje in een fles shampoo douwt? Betwijfel of een hond dit ruikt... En of ze de moeite willen doen de shampoo eruit te halen.

Pepnoize

Belezen gebruiker
Enesteene zei:
gewoon per post sturen naar het hotel, aan jezelf
jup,

en dan kan je ze evegoed platstampen en ergens in doen, zodat je zelfs niet met je vingers voelt da het pilletjes zijn.
en daarna niet opsnuiven he. gewoon in wat drinken doen en effe neus dicht houden, want lekker zal het niet zijn :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
noob, bouw er een bommetje van, tenzij je een hekel hebt aan je glazuur natuurlijk (ps beschadigd glazuur herstelt zich nooit meer).

Pepnoize

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
noob, bouw er een bommetje van, tenzij je een hekel hebt aan je glazuur natuurlijk (ps beschadigd glazuur herstelt zich nooit meer).
rofl, ok sorry pro. niet aan gedacht. aanvaard je mijn nederige excuses?

:rolleyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De rest van de wereld is nou eenmaal niet zo tolerant t.a.v. Nederland... Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik "smokkel" nooit drugs mee als ik naar het buitenland ga! Mij echt een te groot risico.... Zeker op luchthavens kun je gecontroleerd worden!

Shana_P

Belezen gebruiker
Ik zou gewoon 2 a 3 pilletjes los in de zak van je trui steken ofzo, word het te riskant klets je ze gwn naar binnen.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
als het niet al te grote pillen zijn gewoon en niet te veel natuurlijk
gewoon in een grote zak met snoep en dan in je hand bagage

azgaza

Badass junkie
Drugshonden houden alvast niet van peper, en meestal hebben ze alleen honden bij de ingecheckte bagage. Toch zou ik het risico niet nemen.

junkie XS

Experimenterende gebruiker
naja heb hetzelfde probleem ga naar ibiza en moet wat meenemen iemand ervaring?? maar wat is beter handbagage of gewoon in je koffer bijv in je elecktrische tandenborstel waar normaal batterij inzit noem maar wat! en is dat echt zo over Drugs honden en Peper...? of is dat een fabeltje

Lauu

Badass junkie
probeer het gewoon...weet je gelijk hoe het zit...mocht in de gevangenis belanden dan kan je je volgende smokkel bedenken...en hoe het beter kan

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Bij mij en een vriend ging er in frankrijk een hond door de auto, we hadden toch nog wel wat wiet en hasj liggen (einde van de vakantie, niet zo veel meer), maar dat heeft ie niet geroken :P

Skippy

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
100% controles .... alleen op risicovluchten.

3 pillen in een grote zak met heel veel snoep moet wel lukken.

LSD gewoon in een reisfoldertoevoegen of nog beter in je ticket .....

:wave:

Wat een actie, had ik dus ook gedaan, zat voooool met pillen, niks gemerkt.
Heb ook een keer een stuk hasj in mn broekzak gedaan en mn vloetjes zaten in me koffer... niks van gemerkt :grin:

Skippy

Wijs gebruiker
Shana_P zei:
Ik zou gewoon 2 a 3 pilletjes los in de zak van je trui steken ofzo, word het te riskant klets je ze gwn naar binnen.

Idd, ik was zo bang dat ze het zouden merken, ik rilde van de zenuwen, heb mn laatste sos gewoon naar binnen gesnatst.

kunlan

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Drugshonden houden alvast niet van peper...

Bedoel je hiermee dat ze sterk zullen reageren als ik mn spul besprenkel met peper of dat dit net de geurzin van hen zal verstoren en ze hierdoor niets ruiken?

Skippy

Wijs gebruiker
Tuurlijk zullen ze het wel ruiken, strooi maar eens wat peper op de grond, niet dat je hond er blij mee is...

Bovenaan