XTC met GHB

Sgele™

Experimenterende gebruiker
Goeiemiddag,

Ik heb gisteren van een collega te horen gekregen dat de combo XTC met GHB ( wel verantwoord...voor zover je dat kan zijn met chemische toestanden :grin: ) een aardig goeie combinatie moet zijn.

Je neemt een pil, en een kwartier a 20 minuten later de GHB. Dit zou de rush moeten verlengen?

Iemand die het geprobeerd heeft?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Echt goddelijk, eerst behoorlijk wat xtc (zeg maar net wat meer dan je normaal zou nemen), dan de ghb erbij, ook je max. En dan wegzinkend in de bank genieten :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Sgele™

Nou iedereen is binnen... :P als jullie me niet meer zien hier...is er iets misgegaan :grin:

Gaat het niet mis, kan ik je alles vertellen wat het doet :grin:

Sgele™

Jaja, ik leef nog :grin:

Best prettig moet ik zeggen... je krijgt het kriebelende blije gevoel gewoon 2x zo hard... :hearteyes:

Voor herhaling vatbaar dus...

Wat ik ook raar vind, is dat de 'kater' de volgende dag een heel stuk minder is... ik werd wakker en wilde zowiezo meteen eten, dat heb ik met gewoon X dus NOOIT!

Funky Monkey

Badass junkie
Waarschijnlijk komt dit omdat je niet meer hebt 'bij' geslikt... hierdoor word niet alle serotenine eruit geperst. Al heb ik altijd zin om te eten de volgende dag, want dan is dat kut gevoel in je maag weg :P

richelle

Belezen gebruiker
Ben altijd bang dat ik te snel of teveel ghb neem,, na een pilletje.
maar als je goed doseert ist super relaxed!

richelle

Belezen gebruiker
Dat ligt er denk ik aan hoe sterk je snoepje is,
of je goed uitgerust bent ja of nee,
heb zelfin combinatie met blauwe mitsu..b gedaan , schat ze 110mg,
pas ghb gepakt nadat de eerste heftig piek iets zakte..

voorzichtig een normale dosering, dopje flugelflesje, niet in ene keer maar over een half uurtje beetje pakken, vermengd in frisdrank, dan voel je vanzelf of tie lekker gaat..

Lauu

Badass junkie
richelle zei:

voorzichtig een normale dosering, dopje flugelflesje, niet in ene keer maar over een half uurtje beetje pakken, vermengd in frisdrank, dan voel je vanzelf of tie lekker gaat..

ok, bedankt :P dopje van flugel flesje...goeie tip :smoke:

Sgele™

richelle zei:

Ik neem de GHB 20 minuten nadat de pil erin ligt... dan is het space effect behoorlijk leutig :P

evil_kermit

Bewuste gebruiker
vroeger nam ik pas mijn ghb als ik thuis kwam van het stappen,had toen al een paar pilletjes genomen die avond en dan in de zetel nog wat ghb is echt relax :grin:

Bovenaan