xtc in smartshops

puff

Newbie
Kan je xtc pillen in de smartshop kopen? Heb al wel Liquid XTC zien liggen maar weet niet precies wat dat is.

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
XTC-pillen vallen onder de harddrugs en die kun je zeker niet in de smartshops kopen. Ik vermoed dat "liquid XTC" een populaire naam is voor iets simpels, zoals poppers. Dat soort namen doen het altijd goed onder de jeugd en het zal de verkoop wel bevorderen...

Calabria

Newbie
lipuid xtc is een soort "gezond alternatief" voor xtc

ze beloven je altijd dat het dezelfde werking heeft als een pil, maar dit is zeker niet het geval
je zal er hoogstens een beetje energie van krijgen of wat licht in je hoofd worden (en dan meestal pas als je 3x meer gebruikt dan de gebruikersdosis)
het is ook erg persoonlijk, sommige mensen voelen er zeker iets van, sommige helemaal niets

maar het zal nooit het effect van xtc kunnen evenaren

Drazzic

Bewuste gebruiker
die liquid-xtc is gewoon meer een natuurlijke variant op speed. blijft er wel van wakker, krijgt er hartkloppingen van (bij ephedra) niet echt aan te raden. wel handig om nachtje mee wakker te blijven, maar relaxt ga je er niet van voelen.

aquarel

Experimenterende gebruiker
die liquid xtc had bij mij een goed gevoel, maar ik nam het wel op een nuchtere maag s'avonds.
het kost ook teveel in vergelijking met xtc bv.
voor 1 xtc pil betaal ik tussen de 2 a 2,5 euro.
en die liquid xtc betaalde ik 12,5 euro.
je kon van dat potje 4 dosissen nemen, maar ik heb alles opgedronken.
het effect was wel snel gedaan...de moeite niet om opnieuw te proberen.
ik zal wel vloeibare xtc gaan halen in het nachtleven, goedkoper ook trouwens.

aquarel

zo'n 2 jaar geleden kon je mta verkrijgen in de smart shops, dat had hetzelfde gevoel als xtc maar wel met minder scherpe kantjes.
s'ochtens opstaan zonder bijwerkingen.
het effect duurde 6 uur (hard), het was een goede party drugs, maar het koste toen ook evenveel als xtc.
toen 7,5 tot 10 euro per pil, afhankelijk welke shop je passeerde.
maar er zijn een paar ongelukken gebeurt met mta, en nu staat het op de zwarte lijst van de verbode produkten.
spijtig dat wel, ja...
de werkende harde smart drugs zijn bijna allemaal geband.

je moet die bijtjes eens proberen, die zijn lekker, maar je kunt vaarwel zeggen tegen je slaap. :)

Da-WiZz

Newbie
aquarel zei:
die liquid xtc had bij mij een goed gevoel, maar ik nam het wel op een nuchtere maag s'avonds.
het kost ook teveel in vergelijking met xtc bv.
voor 1 xtc pil betaal ik tussen de 2 a 2,5 euro.
en die liquid xtc betaalde ik 12,5 euro.
je kon van dat potje 4 dosissen nemen, maar ik heb alles opgedronken.
het effect was wel snel gedaan...de moeite niet om opnieuw te proberen.
ik zal wel vloeibare xtc gaan halen in het nachtleven, goedkoper ook trouwens.
2 a 2,5 euro? Word je toch een beetje genaait..

doopie

Bewuste gebruiker
dit is herbal xtc benaderd nooit de werking van synthetische xtc
ligt er maar aan wat je wilt

heidrun

Belezen gebruiker
ik vind (en dit is puur mijn mening) al die herbal dingen kut, meestal werken ze niet. en als ze werken hebben ze zeer vervelende bijwerkingen zoals dwangmatigheid tot agressie. dit had ik van -als ik het me goed herinner- yellowpacks, iets met ephedrine

doe mij maar lekker een xtc pilletje

doopie

Bewuste gebruiker
nou dat is ook niet met alle herbals
gebruik ze nu al een heel tijdje sommige zijn wel grappig
al ben je gemiddeld wel vaak veel duurder uit dan als je echte xtc zou nemen

Mac...

Badass junkie
Volgens mij is het zo dat wanneer je nooit in aanmerking bent geweest met synthetische drugs je best wel eens wat zou kunnen voelen van al die herbal drugs, maar zodra dat je begint met synthetische drugs de uitwerkingen zoveel malen hoger zijn dan bij de smart-drugs dat je daar juist niet meer veel van voelt. Een soort gewenning van het gevoel dus.

Vloeibare XTC

Jongens Jongens...(en meiden natuurlijk)

Jullie hebben het hier allemaal over vloeibare XTC.......... en sommige over vloeibare XTC uit het nachtleven halen.....
Vloeibare xtc bestaat domweg niet.... jullie hebben het over GHB....
Dit goedje is zo intens slecht..... niet om jullie bang te maken......
Mijn buurjongen......twan, is een jaartje geleden gaan stappen in den haag..... Ik werk zelf bij een bedrijf die ook voor de dela werkt en dus lijkwagens heeft.....we halen overleden personen op bij ziekenhuizen en mensen die thuis overlijden...
Mijn colegga mocht dus na het avondje stappen in den haag, twan ophalen met een rouwauto......GHB.... had net iets te veel gebruikt die avond.... zie zijn briefje aan zijn ouders nog liggen.....hij is 29 jaar geworden....Op het briefje stond " pap en mam.....doe de voordeur niet op slot.....ben even stappen in den haag.... ik slaap vanmacht wel thuis... zie jullie morgenvroeg weer.......

Helaas heeft twan nooit meer thuis mogen slapen.......

Volg hem niet in deze actie... en blijf alsjeblieft van de GHB af....

Het effect valt zo tegen en de gevaren zijn zo groot.....

Niet doen dus..

Mac...

Badass junkie
Oke, we zijn hier niet een stel randdebielen bij elkaar. GHB word (kan beter zeggen werd) wel eens verkocht onder de naam vloeibare XTC. Dit is inderdaad absoluut niet waar. GHB is idd gevaarlijk en blijf er vanaf en jaja, daar is ook een forum over waar we discussies aan het voeren zijn, hè BalOn :wink: Maar als je ff goed leest kun je zien dat hij liquid XTC IN DE SMARTSHOP!!! heeft zien liggen. Denk niet dat ze GHB in de smartshop hebben liggen wel.
Vraagje: Heb je wel eens zelf GHB gehad??
Geloof me ik raad het echt iedereen af, maar echt niet omdat het effect tegen zou vallen. Qua gevoel één van de lekkerste drugs die ik ooit heb gehad. Maar het is zo lekker omdat je bijna de hele tijd tegen het randje van outgaan zit. En hier zsit ook het gevaar. Je bent snel geneigd om wat extra te pakken en boem je ligt zo plat. Overigens de combi alcohol en GHB is relatief zeer dodelijk in vergelijking met andere drugs.
Blijf ervan af raad ik je wel aan, maar vloeibare X (uit de smartshop) is echt wat anders dan GHB.

Bal0n

Badass junkie
Zelf gebruik ik het met regelmaat, maar nooit in het openbaar. Altijd thuis en als het ff kan iemand erbij die weet wat te doen als he fout gaat (op mn zij leggen).

Discussiëren vergaat ons idd wel goed, Mac :grin:

Mac...

Badass junkie
Ja vraag was niet naar jou bedoeld, maar toch bedankt voor je antwoord. Is altijd handig als je weet met wie je waarover praat.

pepgirl

liquid xtc in de smartshop is gewoon een soort vloeibare efedra stof
t zit in een klein flesje en is net een dikke bruine drap (smaakt supergoor). t is geen echte xtc maar een geeft een beetje dezelfde werking , euforisch

Bovenaan