Xtc hartslag

Hey hey, ik zit weer aan de pillen maar zit met iets vervelend, mijn hartslag s omhoog gegaan en raak hier door een beetje in paniek, heb mr n kwartje op dus vind dit raar, iemand enig idee hoelang dit duurt? Heb vaak grotere hoeveelheden naar binnen gewerkt en toen had ik dit niet zo fel, alvast bedankt

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Uppers zorgen nu eenmaal voor een verhoogde hartslag, dat weet je inmiddels, is ook in je andere topic is al uitgelegd dat je beter geen uppers kunt gebruiken als je hier angstig over bent..
Het gaat vanzelf voorbij wanneer de pil uitwerkt.

Cera

Belezen gebruiker
Hey hey, ik zit weer aan de pillen maar zit met iets vervelend, mijn hartslag s omhoog gegaan en raak hier door een beetje in paniek, heb mr n kwartje op dus vind dit raar, iemand enig idee hoelang dit duurt? Heb vaak grotere hoeveelheden naar binnen gewerkt en toen had ik dit niet zo fel, alvast bedankt
Dit heb je vooral in de eerste 45 minuten. Het is voornamelijk een reactie door je noradrenaline

Cera

Belezen gebruiker
is zo goed als weg nu, voel me super 😍
Ja. Ik noem het ook wel eens achtbaan zenuwen. Hetzelfde gevoel als je steeds dichterbij in de rij staat voor die ene achtbaan die je spannend vindt. Met eerste keer Mdma had ik t ook. Ik kreeg zweet handen en was een beetje zenuwachtig. Maar toen opeens kwam er een soort deken van warmte en euforie over je heen en gaat je gevoel van je hart weg. Of nou weg, het blijft hogere beats geven dan dat je nuchter zou zijn. Maar dat doet koffie ook. En speed. Maar door het softe liefdes gevoel wordt het onrustige gevoel onderdrukt.

Pistooltje

Experimenterende gebruiker
Omdat niemand het zegt voel ik me verplicht. Je moet echt minder gaan gebruiken. Loopt hoe dan ook slecht af. Hou je aan de 3 maand regel met xtc.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Je gebruiksfrequentie ligt veel te hoog. Vorige week zak je ook al an de XTC, en dat was een veel te hoge dosering ook icm zorgen om je hartslag. Ondertussen informeren over LSD en wat dat dan met je hartslag doet.

Als je je zoveel zorgen maakt om je hart dan moet je mi sowieso al geen drugs (lees uppers) gebruiken.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Alles moet nog even landen, want je lichaam gaat al harder dan je mindset. Zodra dat in balans is ga je pas lekker. Eerste half uur nadat je iets bent gaan voelen gaat alles op z’n plek vallen.

zolang het blijft bij een beetje verhoging prima, maar als je hartkloppingen blijft houden ook na gebruik is er serieus iets aan de hand. Gebruik met mate om je β€œempathy” te behouden… πŸ’œ

Je gebruiksfrequentie ligt veel te hoog. Vorige week zak je ook al an de XTC, en dat was een veel te hoge dosering ook icm zorgen om je hartslag. Ondertussen informeren over LSD en wat dat dan met je hartslag doet.

Als je je zoveel zorgen maakt om je hart dan moet je mi sowieso al geen drugs (lees uppers) gebruiken.
Nou ja je hebt wel een stukje gelijk, maar die lsd dat was maar een vraag Omdat graag iets psychedelisch wil uit proberen, en wou daarom weten of dit ook je hartslag verhoogt omdat ik snel in paniek hierdoor geraak, mijn hart is voor de rest helemaal in orde maar vind het toch altijd eng als ie zo tekeer gaat, maar in iedergeval voor de reactie

Omdat niemand het zegt voel ik me verplicht. Je moet echt minder gaan gebruiken. Loopt hoe dan ook slecht af. Hou je aan de 3 maand regel met xtc.
ik ga me hier proberen aan te houden, voelde gisteren ook dat het euforische gevoel echt sterk weg gegaan is dus heb ook niet echt de neiging om weer bij te pakken, bedankt voor je reactie, ik denk dat ik het maar gewoon voorlopig ga houden met een beetje wiet

Alles moet nog even landen, want je lichaam gaat al harder dan je mindset. Zodra dat in balans is ga je pas lekker. Eerste half uur nadat je iets bent gaan voelen gaat alles op z’n plek vallen.

zolang het blijft bij een beetje verhoging prima, maar als je hartkloppingen blijft houden ook na gebruik is er serieus iets aan de hand. Gebruik met mate om je β€œempathy” te behouden… πŸ’œ
Uit deze reactie heb ik weer veel geleerd, bedankt ❀️

Cera

Belezen gebruiker
Als je elke week Mdma (xtc) zal gebruiken ga je er amper meer wat van voelen. Ja alleen dat kloppen van je hart gaat wat sneller. Niet vanwege de hoeveelheid serotonine die loskomt, maar alleen de neurotransmitter noradrenaline gaat weer ff een standje hoger. Dus ja, ik ken er nie eens meer tegen🀣. Uitkijken dus. Veel zijn voor legalisering van xtc. Ik niet.

Bovenaan