Hallo, ik maak me ernstige zorgen om mijn hart ik heb dit weekend 300mg kristallen mdma en 2 pillen (volgens de plug 380mg) genomen deze waren ook op een rave gekocht dus weet dit niet zeker, en ik weet dat de meeste hier gaan zegge laat je pillen testen maar hier in Belgiรซ kan dat (nog) niet, maar ik nu al 2dagen last van een hartslag die 110 is en weet niet of ik me hier moet zorgen om maken, zijn er mensen die nog met deze klachten zitten? En ja ik weet dat dit een hoge dosis is maar bij het minste dat het uitwerkt krijg ik een sterke drang om bij te nemen en heb die discipline niet maar jaโฆ zou iemand me kunnen geruststellen? Of is dit toch iets serieus waar ik mee naar de dokter moet gaan? Alvast bedankt
Je hebt gewoon veel te veel MDMA genomen en de klachten die je ervaart horen daarbij.
Begrijp me niet verkeerd: dit zijn geen normale bijwerkingen. De dosis die je hebt genomen is echt te veel en dat kan gevaarlijke bijwerkingen veroorzaken. Wat je nu ervaart is een duidelijk teken dat je te ver bent gegaan.
In tegenstelling tot anderen denk ik niet dat een bezoek aan de huisarts noodzakelijk is. Een hartslag van 110 slagen per minuut is op zichzelf niet dodelijk, als het door drugs veroorzaakt is. Kijk het nog even twee dagen aan. Tegen die tijd zou je lichaam wat meer hersteld moeten zijn. Hoewel je meer dan een week na gebruik nog last kunt hebben van andere na-effecten zoals paniekaanvallen, vermoeidheid, somberheid, breinschokken, en willekeurige spiersamentrekkingen.
Onthoud voor de volgende keer dat je weinig discipline hebt en zorg dat je niet meer dan 140 milligram MDMA bij je hebt. Zo weet je zeker dat je niet te veel neemt.