XTC + GHB

Eyezblack

Belezen gebruiker
Ten eerste weet ik al dat er een dergelijke topic bestaat, deze vervult echter niet al mijn vragen vandaar dat ik een ander topic start!

Ten tweede, ik heb de zoekfunctie al doorgekeken maar ik kon niet de antwoorden vinden op de vragen die ik heb, als iemand mij toch een topic kan leveren die dat wel doet bied ik mijn excuses aan en kan dit topic verwijdert worden.

Ik gebruik xtc gematigd, 1x in de 2 a 3 maanden, ik vind het elke keer fantastisch en elke keer wordt de verbintenis met mijn vrienden groter :)

Laatst heb ik ook voor het eerst ghb gebruikt, dit viel echter zwaar tegen, ik voelde me alleen een beetje suf lacherig(persoonlijk drink ik liever een paar biertjes). Hetgene wat mij echter wel zeer beviel aan deze drug is dat ik ontzettend lekker sliep en de volgende dag ook geen enkele last van een kater. Dat zijn nou juist de twee effecten waarom ik eigenlijk liever geen xtc gebruik; ik slaap altijd zeer slecht en heb altijd een vreselijke kater de dag erna.

Nu heb ik onlangs gehoord dat de combinatie xtc en ghb weinig kwaad kan(niet meer dan een van de apart gebruiken althans). Nu heb ik de volgende vragen:

-Kan deze combinatie inderdaad weinig kwaad?

-Als dit zo is wanneer zou ik de ghb dan moeten innemen? hoeveel tijd na de inname van xtc bedoel ik dan. Ervan uitgaande dat ik een normale dosis neem(1 a 2 pillen van blauwe/roze mitsu's)

-Hoeveel GHB zou ik dan moeten innemen? Ik weeg zo ong 56 kilo en ik heb gehoord dat een normale dosis 3,5 ml is. Klopt dit? En geld dit ook voor bij een combi van xtc en ghb?

-Je XTC trip wordt verlengt door GHB toch? Zoja tot hoelang wordt het dan verlengt?(uitgaande van de opgegeven hoeveelheden gezet in de vragen hiervoor)

-Wat voor bijeffecten kan ik verwachten als ik GHB heb genomen na de inname van XTC?

Sorry als dit een nogal lange post is met veel vragen, maar ik vind het zeer belangrijk om mezelf goed te informeren voordat ik zomaar allerlei stoffen in mijn lichaam pomp.

Alvast bedankt voor het lezen en reacties! Dit soort forums zijn een van de bronnen die ervoor zorgen dat recreatieve gebruikers op een verstandige manier experimenteren!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik geloof gewoon niet dat ghb je tegen kan vallen als je het in de juiste dosis neemt. Probeer een nuchter 4 ml (dat is vrij veel, maar net te houden met jouw lichaamgewicht), echt wel dat je het dan kan waarderen....

Eyezblack

Belezen gebruiker
YourePrivateDj zei:
jah leuk topic :wink: ,wat als je te veel GHB neemt? Dan val je gewoon in slaap toch?KO...

Jah leuke reactie. Uiteraard als ik van plan ben deze combinatie te nemen, dan zorg ik ervoor de juiste dosering al apart gelegd heb zodat ik dan niet met mijn vertiefde kop teveel neem.

@Technora: Ja van de reacties die ik gelezen had dacht ik ook niet dat het zo zou tegenvallen. Ik was in nuchtere status begonnen met 3 ml, na ongeveer 2,5 uur had ik nog eens een 1 ml bijgenomen. Van die 3 ml voelde ik zo goed als niks, met die extra ml voelde ik me gewoon heel duf en slap worden en lichtelijk lacherig. Ik weet niet wat jij voelt als je ghb genomen hebt? Maar bij mij was het niet echt chill, maar ook zeker niet kut. Misschien heb je nog tips hierover?

Maar toch zou ik het fijn vinden als mensen toch ingaan op de vragen die ik gesteld heb, ik heb tenslotte het niet allemaal voor niks getypt :) :beer:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja van 1 ml voel je sowieso natuurlijk geen reet!! En 3 ml is net iets te weinig om er een mooi effect aan over te houden!!

Dus tip: Doe de volgende keer (wel helemaal nuchteer!!!) 4 ml, dan ga je echt een mooi effect krijgen, combineren met xtc.... is helemaaaaaaaaal geweldig........... dus eerst xtc, en dan na 2 uur 4 ml....... nou echt wel dat jij je dan retegeweldig gaat voelen :hearteyes: Dan zink je neer in de bank, en ben je in de hemel, ik zweeeeeeer t je............. :sunglasses:

Bovenaan