XTC en warm weer..??

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als alles goed gaat ga ik morgen rond een uur of 1 weer eens aan de pil.. alleen de weersverwachting zegt dat het een graad of 28 gemiddeld wordt! :openmouth: (woon aan de kust dus t zal wel iets minder zijn) Nu blijven we waarschijnlijk wel binnen zitten, maar als we ineens zo'n aanval krijgen van laten we eens lekker actief wat buiten gaan doen.. kan dat last?

srry als het al eens eerder is gevraagd maar kon niks vinden..

Greets

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ow dat moet wel lukken.. ik krijg toch dorst van die dingen dus drinken zal ik gerust wel :)
En we blijven waarschijnlijk toch binnen hangen.. lkkr koel ^^

Rain

Bewuste gebruiker
Ik heb wel vaker smiddags op het meer een paar pillen op

Lijkt er wel minder effect van te hebben op 1 of andere manier.

proton

Belezen gebruiker
niet alleen water, neem iso drankjes zoals Exan , AA-drink of iets in die trend. Dat werkt goed. Thee is ook goed, kan de werking van de X stimuleren als ie iets weg gezakt is na een tijdje.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hehe thee en THC zal vast wel lukken, bedankt voor de tips :wink:
Dit wordt een leuke middag denk ik :grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
nou die pillen waren flut.. ik heb er 2 in me mik zitten, en nu, ruim 2 uur nadat ik ze heb genomen voel ik me alleen n beetje anders, niet het bekende xtc gevoel :hearteyes: ofzow :confused: het zal wel wat anders zijn geweest..

over 2 weken ofzo krijg ik betere dus najah hopen dan maar dat het dan beter is :)

EDIT: we hebben niet eens grote pupillen ofzow ken je nagaan..

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
heh, nou, na 3 uur kregen we een beetje pupilvergroting, maar verder voelden we ons alleen vaag.. en later kreeg ik gewoon hoofdpijn, dit hand ik zelfs vanochtend nog.. :confused: dus ik liep als een soort zombie bij super de boer vakken te vullen, majah :P

Ik had zelf ook al ruim 3 maanden geen xtc meer genomen, ik ben zelfs bijna vergeten hoe het voelde... :cry:

Slik je toevallig SSRI's ? Dat stelt het xtc effect (bijna) volledig uit. Je moet een maand stoppen met de SSRI's om het xtc effect weer goed te voelen.

Anders waren het waarschijnlijk geen pillen met MDMA erin.

J0rrit

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
? en wat doet dit dan
is dat dan het tegenovergestelde van wat MAOi's doen?

die zorgen ervoor dat je serotonine voorraad weer op een normaal pijl komen te liggen, waardoor het nemen van xtc weer een goed effect geeft.

Correct me if I'm wrong.

Bovenaan