xtc en "luiheid"

MrHenry

Newbie
De eerste 2, 3 keer toen ik xtc deed had ik naast t love gevoel enzo ook lekker veel energie, dansen voelde goed enz enz...

Maar als ik nu xtc neem dan komt t vaak voor dat ik zeg maar lui wordt, geen zin om te dansen maar meer zin om te zitten ook alleen maar een beetje een lulkick als ik langs iemand zit.

Iemand hier misschien een oplossing voor? zat zelf te denken aan een soort van caffeine, of misschien ephedra of zo ma weet niet of ik hier aan kan komen, denk misschien dat caffeine ofzo meer helpt dan wanneer je niet onder invloed bent (dan merk je er zo goed als niet van, toch..). Reden: als ik een blikje red bull of iets dergelijks drink onder invloed van x dan lijkt t ook alsof ik daar ff wat meer energie van krijg. Wil liever geen speed gebruiken (kan er ook niet eens zo snel aankomen denk).

Iemand een ideetje??

(weet dat proberen t best werkt ma doe niet zo vaak x en wil de volgende keer wel weer een keer lekker er tegen aan en lieft met wat extra energie...)

Hallo,
Er staat onder aan je bericht dat je niet vaak xtc gebruikt, maar heb je het wellicht de laatse drie keer vrij kort na elkaar gebruikt?
ik bergrijp van vele reacties op dit forum dat de werking zeer snel afneemt op het moment dat je tussen gebruik niet zo'n twee maanden laat.
Gebruikte je wel alle keren dezelfde pillen? Zoniet heb je misschien een slechte serie gescoord. Maar goed succes ermee, je krijgt vast wel reacties van meer ervaren gebruikers
Groet

ZooC

Newbie
Is bekend. Het heeft ook een beetje met geestelijke partyherhaling te maken. Als je echt in de mood bent, sowieso excited, dan werken hedendaagse pillen echt bruisend en lekker. Als er in een pil geen pep zit, dan voel je je inderdaad sloom, gaat gapen etc.

Dus:
1) scoor goeie pillen met pep en
2) zorg dat je in een stimulerende omgeving bent of komt

greetz

982

Bewuste gebruiker
In XTC pillen hoort geen pep te zitten. (dollars zijn wel speedpillen btw).

Maare neem je ook steeds dezelfde hoeveelheid? Want je bouwt uiteraard ook wel wat tolerantie op.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
ik bergrijp van vele reacties op dit forum dat de werking zeer snel afneemt op het moment dat je tussen gebruik niet zo'n twee maanden laat.

Het bewustzijnsveranderend effect (o.a. het spacen maar vooral het love gevoel) neemt af bij veel gebruik. Het oppeppend effect neemt in veel mindere mate af.

Bovenaan