XTC en leeftijd

MJP

Experimenterende gebruiker
Goeiemorgen !!

Ik wil geen ouwe zak lijken, maar heeft XTC invloed op leeftijd ? Ik ben geen sporter, heb een relaxte job en ga ongeveer 2 keer per maand lekker stappen (ben 39 jaar). Sinds een half jaartje met zo'n lekker snoepje. Ik heb een betrouwbare bron die levert en het effect is nog steeds helemaal te gek. Ook mijn vrouw vindt het helemaal super (is 31). Ik lees wel eens dat sommige mensen wel elke dag willen snoepen om dat heerlijke gevoel te blijven houden. Dat ken ik..... Heerlijk.Wij samen worden heel zoetsappig en klef maar zijn enorm intiem op zo'n avond. Vinden iedereen lief ha ha !! En ook vaak de volgende (altijd vrije) dag. Lekker uitslapen en ontspannen. Later op de dag verdwijnt langzaam dat gevoel (heel jammer....). Maar zijn dan nog steeds happy met elkaar hoor !! Maar als je elke week 1 tot 1 1/2 pilletje zou nemen, vooral nu we veel feesten hebben geboekt, zou dat op hogere leeftijd eerder schade veroorzaken ?
Ik heb ontdekt dat dit een fantastische manier is om zorgeloos te kunnen genieten van de muziek en mijn partner (en ook andere mensen !!). Ik voel me er ok bij vanaf het begin van de werkweek en ben aardig fit.
Ik heb veel geleerd van dit forum en lees de meest interessante dingen en hoop dat jullie mij een beetje kunnen informeren.

Thanks !!

MJP

caatje

Badass junkie
Je gaat tollerantie opbouwen en zult steeds meer nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken. Je serotine krijgt op die manier ook geen kans om zich weer te herstellen. X is leuk maar om het leuk te houden zul je het niet zo vaak moeten gebruiken. De 1 zegt om de 6 weken de ander zweert bij om de 3 maanden.

lees dit eens -->klik

nutsss

Wijs gebruiker
MJP zei:
Goeiemorgen !!

Ik wil geen ouwe zak lijken, maar heeft XTC invloed op leeftijd ? Ik ben geen sporter, heb een relaxte job en ga ongeveer 2 keer per maand lekker stappen (ben 39 jaar). Sinds een half jaartje met zo'n lekker snoepje. Ik heb een betrouwbare bron die levert en het effect is nog steeds helemaal te gek. Ook mijn vrouw vindt het helemaal super (is 31). Ik lees wel eens dat sommige mensen wel elke dag willen snoepen om dat heerlijke gevoel te blijven houden. Dat ken ik..... Heerlijk.Wij samen worden heel zoetsappig en klef maar zijn enorm intiem op zo'n avond. Vinden iedereen lief ha ha !! En ook vaak de volgende (altijd vrije) dag. Lekker uitslapen en ontspannen. Later op de dag verdwijnt langzaam dat gevoel (heel jammer....). Maar zijn dan nog steeds happy met elkaar hoor !! Maar als je elke week 1 tot 1 1/2 pilletje zou nemen, vooral nu we veel feesten hebben geboekt, zou dat op hogere leeftijd eerder schade veroorzaken ?
Ik heb ontdekt dat dit een fantastische manier is om zorgeloos te kunnen genieten van de muziek en mijn partner (en ook andere mensen !!). Ik voel me er ok bij vanaf het begin van de werkweek en ben aardig fit.
Ik heb veel geleerd van dit forum en lees de meest interessante dingen en hoop dat jullie mij een beetje kunnen informeren.

Thanks !!

MJP

Hee hallo!

Ik ben ook ietsje ouder dan het merendeel van de junks dat hier regelmatig vertoeft, namenlijk 37. Ik wil je adviseren om de 1 x per maand aan te houden als minimum. Een enkele keer 2 x per maand is geen zonde maar dat moet dan weer geen gewoonte worden.

De verleiding om tussendoor ook XTC te nemen is groot maar als je daaraan begint dan ga je steeds minder plezierige dingen voelen en steeds meer de nadelen.

Ik heb zelf redelijk veel pillen gebruikt gedurende een maand of 3 bijna 2 jaar geleden nu. Meerdere per week. En daarna heb ik ernstige klachten gekregen met slapen, horen, geheugen en depressies. Het is -grotendeels- weer hersteld maar het XTC gevoel wordt nooit meer hetzelfde.

Dus snoep verstandig, één keer per maand!

Have Fun!

c&m

Belezen gebruiker
Ik ga hellemaal mee, met diegene die hier boven gepost hebben ,

Het moet wel leuk blijven he !

Wij zijn ook 35 en de laatste maanden een beetje teveel van het "goeie" gehad ,ik wordt er tegenwoordig behoorlijk ziek van hebben zo`n 4 weken niks genomen tot afgelopen vrijdag .....ik werdt er weer ziek van dus .
Voor mij dus eventjes 3 maandjes niet ....

gebruik met mate dus ...

nutsss

Wijs gebruiker
c&m zei:
Ik ga hellemaal mee, met diegene die hier boven gepost hebben ,

Het moet wel leuk blijven he !

Wij zijn ook 35 en de laatste maanden een beetje teveel van het "goeie" gehad ,ik wordt er tegenwoordig behoorlijk ziek van hebben zo`n 4 weken niks genomen tot afgelopen vrijdag .....ik werdt er weer ziek van dus .
Voor mij dus eventjes 3 maandjes niet ....

gebruik met mate dus ...

Je kan eens proberen MDMA-kristallen te krijgen en neem dan 100mg bijvoorbeeld of minder. Die doen minder kwaad in je maag.

Ook het combineren van de pillen met 2 rennies kan soms helpen.

Succes.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Schade!? Drugs veroorzaken altijd schade.

Lieve MJP, Ik zou nergens voor bang zijn als ik jou was.

Ik ben eerder bang voor al die jongens en meiden van 14/15 die al snoepen. Hun lichaam is zwakker dan die van een volwassenen.

Ik zou zeggen, ga lekker uit met je vriendin en maak plezier! Alleen doe het met mate en stel je eigen grenzen.

Geluk,
GewoonVOL.

zommes

Badass junkie
GewoonVOL heeft wel gelijk dat het beter is om het op late leeftijd te doen.

Ze zeggen dat overmatig gebruik Alzheimer-achtige effecten veroorzaakt, dus hou het inderdaad bij niet meer dan 1x p/maand en het liefst nog minder.

huppeltje

Newbie
Nou ik ben 54 jaar en we gaan 2 keer per week uit en gebruik 1 a 2 pillen per week en voel me er goed bij
en doe dit nu al een paar jaar. Het is weer iedere keer een feest en voor mijn vrouw ook, die neemt dan een halve per keer.
Ik weet niet of het onderzoek dat deze week in de Metro stond over xtc gebruik klopt , daar stond namelijk in dat bij freqent gebruik geen schadelijke efecten waren aangetoond . Ik merk er niet dat het bij ons ook schadelijk efecten heeft leef nu wel relaxter dan voor die tijd, is dat een schadelijk efect? Denk het niet maar kan ook komen dat ik meer levenservaring heb en dat voor mij niets meer moet maar mag doen.

nutsss

Wijs gebruiker
huppeltje zei:
Nou ik ben 54 jaar en we gaan 2 keer per week uit en gebruik 1 a 2 pillen per week en voel me er goed bij
en doe dit nu al een paar jaar. Het is weer iedere keer een feest en voor mijn vrouw ook, die neemt dan een halve per keer.
Ik weet niet of het onderzoek dat deze week in de Metro stond over xtc gebruik klopt , daar stond namelijk in dat bij freqent gebruik geen schadelijke efecten waren aangetoond . Ik merk er niet dat het bij ons ook schadelijk efecten heeft leef nu wel relaxter dan voor die tijd, is dat een schadelijk efect? Denk het niet maar kan ook komen dat ik meer levenservaring heb en dat voor mij niets meer moet maar mag doen.

Ik denk dat je op de grens zit met die 1 a 2 pillen. Iets meer en je gaat er zeker vervelende dingen van voelen. De pillen zullen ook niet meer hetzelfde gevoel geven als dat ze in het begin gaven neem ik aan.

huppeltje

Newbie
Nou ik voel geen rare dingen en we vinden dat we nog lekker gaan hoor ,nee niet zo hard als de eerste keer .Kan ook niet he . :wave:

skaffaman

Newbie
Bij dagelijks gebruik heeft het zeker effect op je mentale status. Maar af en toe kan het geen kwaad. Alleen op hogere leeftijden kan het eerder lijden tot een hartaanval.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
opletten met je bloeddruk ook, heb je die al eens door een arts laten meten? Als je bloeddruk te hoog is kan je beter xtc helemaal vermijden of hoofstens 2-3X per jaar eens doen.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik ben het geheel met Nutss eens.
Snoep niet meer dan 1 x per maand,want dan hou je het leuk en krijg je ook niet last van die bijwerkingen.

Bovenaan