XTC bewaren?

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Heey!
Ik heb een vraagje, ik bewaar m'n pillen altijd gewoon thuis maar laatst
hoorde ik van een vriendin dat ze dan niet goed blijven, omdat je ze in de ijskast moet bewaren, klopt dat ??

J0rrit

Badass junkie
wat gebeurt er als speed niet meer goed is? had laatst het gevoel dat ie niet meer helemaal goed was en werd er ook best vaag van vergeleken met normaal, kan dat de oorzaak zijn?

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Invriezen? :confused:

Ik bewaar ze altijd in een donker kastje, in een zakje..

Nooit een 'over-datum' pil gehad.. :rolleyes:

Weet iemand misschien hoelang het duurt voordat een x-pill 'over-datum' is? :confused:

Teddie

Newbie
Volgens mij kan je ze onbeperkt bewaren, ook buiten de vriezer.. ik heb nog nooit pillen gehad die niet meer werkten ook niet na jaren bewaren.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
bederven, kom op man de zooi is zo chemisch als maar zijn kan :rolleyes:
bij speed verzwakt alleen de sterkte naar mate je het langer laat liggen.

Pillen hoef je je geen zorgen om te maken die kan je de komende jaren nog wel laten liggen of dat nou in de ijskast/vriezer/of in een zakje in een donker laatje is dat maakt niet uit.

Bal0n

Badass junkie
Ik heb ooit eens ergens op erowid gelezen dat Shulgin het volgende stelde:
"Als er in de tijd van de farao's MDMA was, dan zou het waarschijnlijk nu nog steeds goed zijn."

MDMA is een ontzettend stabiel molecuul, die pillen van je gaan nog jaren en jaren mee :).

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
"Als er in de tijd van de farao's MDMA was, dan zou het waarschijnlijk nu nog steeds goed zijn."

MDMA is een ontzettend stabiel molecuul, die pillen van je gaan nog jaren en jaren mee :).

oke beters. Maar ik dacht dat bij speed en sos, als je dat lang bewaarde dat het echt bederfde en je er ziek van zou worden.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Bal0n zei:

de mdma zelf misschien wel, maar misschien word de pil na een tijd wel een stuk minder stevig, beetje broos ofzo. Omdat de pil natuurlijk in elkaar hangt door bindmiddelen etc.

kwezel

Experimenterende gebruiker
whaha lol.. ik vind net een zakkie van 12 pillen achter mijn cd's. dat zakje is van 1 juli vorig jaar (ground zero)

ff gegoogeld naar: xtc bewaren en en voila, ik kwam hier uit! en ik had al een account ook, dus das helemaal makkelijk :mrgreen:

ga jullie nog verteld of hij werkte, ik heb nu al een jaar niet geslikt, en daarvoor zelfs 3, 4 jaar niet!

dennis.

zaagmans

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
ja dat is beter. Of in een zakje/bakje in het vriesvak.

Nee dat is niet goed. Droog en donker bewaren is prima. In de diepvries zit vocht en dat is niet goed.

Droog en donker blijft het goed. MDMA is een stabiele molecuul

Djo

Badass junkie
Was ook mijn idee, op een droge en donkere plaats leggen, dan blijven ze lang goed! :)

J0rrit

Badass junkie
hoelang blijven kristallen ongeveer goed heb namelijk redelijke hoeveelheid. Toch zeker wel een jaar op donkere/droge plaats?

Bovenaan