• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC - 1 pil - Live report!

Wortel

Bewuste gebruiker
13:20 --> 1 x 007 ingenomen schijnen best goede pillen te zijn (altans zegt de dealer).

(Ik blijf hier de hele dag updaten :P)

Bal0n

Badass junkie
Wanneer was de laatste keer dat je het gedaan heb? Andere drugs gbruikt afgelopen dagen?

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Wanneer was de laatste keer dat je het gedaan heb? Andere drugs gbruikt afgelopen dagen?
Ergens in oktober laatste x xtc, heb wel in de vakantie ghb gedaan maar dat maakt voor xtc toch niets uit?
Ps. Voel nog niks ben benieuwd...

Edit: Oktober moet November zijn :)

Wortel

Bewuste gebruiker
1 uur en 10 min later: Puppillen zijn ietswat aan de grote kant en begin een beetje vaag te worden :)

Wortel

Bewuste gebruiker
Begin steeds vager te worden maar echt goed vaag ben ik nog niet. Hij komt langzaam opzetten maar ik moet toegeven had half uurtje voor mijn pilletje Broodje Unox op (Dat kan het toch ook verlangzamen?) + heb best veel gedronken afgelopen uur.

Edit: Net even wat gedronken en zag mijn scooter leuk in de tuin staan :P Even een stukje gereden (Nee niet tussen het drukke verkeer :)} maar ik woon aan de rand van de stad 100 meter verderop heb ik weilanden met een mooi asfalt weggetje heb daar even wat gereden :) Lekker weertje zeg mooi zonnetje :) Begin nu sinds ik thuis ben (5 min) toch behoorlijk vaag te worden en me pupillen zijn al goed groot.

Wortel

Bewuste gebruiker
Net even wat gedronken en zag mijn scooter leuk in de tuin staan Even een stukje gereden (Nee niet tussen het drukke verkeer } maar ik woon aan de rand van de stad 100 meter verderop heb ik weilanden met een mooi asfalt weggetje heb daar even wat gereden Lekker weertje zeg mooi zonnetje Begin nu sinds ik thuis ben (5 min) toch behoorlijk vaag te worden en me pupillen zijn al goed groot.

Wortel

Bewuste gebruiker
Nope ik rook/blow niet :)
Ut zijn niet echt super pillen maar ze zijn toch wel redelijk ben best vaag en begin nog steeds vager te worden. Wat me nu trouwens opvalt is dat typen vaag is :grin: Niet moeilijk maar vaaag...

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Sending some good vibes your way :)
Ik vat het nu niet :grin: Misschien later als ik nuchter ben weer wel maar nu niet :grin: Mwah tis een redelijk pilletje schat hem op 80MG. Vanavond ga ik deze met wat vrienden nemen en dan wacht ik weer een paar maandjes :):):):):):) Heb een maandje of 2 gehad dat ik bijna elk weekend/om het weekend nam maar dat is nu voorbij :P Ben slim geworden :rock:

Bal0n

Badass junkie
Hehe, is een beetje een apart dingentje wat mensen op the shroomery altijd doen. Als iemand een live report maakt, of zegt dat hij aan het trippen is, gaan mensen "good vibes" en "clean karma" sturen naardiegene :).

Wortel

Bewuste gebruiker
Ben wel vaag ja :grin: Maar keb betere pillen gehad :grin: Kwil de appeltjes terug die ik eens heb gehad :grin: €1 per pil en je was HELEMAAL lijp :confused: Die waren getest op 190 geloof ik.
Edit: Even wat drinken BRB

Wortel

Bewuste gebruiker
Ik stel die 80MG toch nu al bij op 110 :grin: Begin echt lijp te worden nu :grin: Net lekker gedronken en toen de trap beklommen (als of ut de mount everest was) (Ik weet dak ook de trap normaa kon nemen maar dit is leuker :grin:) En zit nu lkkr in me slaapzakje voor de pc. Waarom een slaapzak? Dies lkkr warm en zacht :hearteyes:

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
Heey spacekonijntje :)

Edit: Sokken lekker uit gedaan :) Zit nu zonder sokken in de slaapzak :rolleyes:

Edit: Zeer duidelijk MDMA :grin: vind iedereen op ut forum nu xtra lief :P en de gupies (visjes) waren zo leuk en vriendelijk aan het rondzwemmen je ziet dat ze van elkaar houden.\

Edit: Merk trouwens dak geen scheve koppe trek ofzo :grin: ketse zijn groot en heb zo liefdes gevoel en that`s it :grin: en ben vaaag en heb zin om met jullie te praten dus reageerr :grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Hehe, is een beetje een apart dingentje wat mensen op the shroomery altijd doen. Als iemand een live report maakt, of zegt dat hij aan het trippen is, gaan mensen "good vibes" en "clean karma" sturen naardiegene :).
Lees dit nu pas. Bedankt he Bal0n je krijgt van mij ook vibes terug weet alleen niet hoe ik ze moet sturen :grin: Zou de TPG Post dat doen?

Frisko

Badass junkie
hehe geniet ervan zo lang het nog duurt...ik ga je vanaaf nog es volgen denks!,maar dees zijn armani's:)(wat niks wil zeggen uiteraars)

Wortel

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
hehe geniet ervan zo lang het nog duurt...ik ga je vanaaf nog es volgen denks!,maar dees zijn armani's:)(wat niks wil zeggen uiteraars)
Armanis? Sorry snap het niet :(

Edit: Bedankt trouwens :grin:

Bal0n

Badass junkie
slipperman zei:
Bal0n zei:
Lees dit nu pas. Bedankt he Bal0n je krijgt van mij ook vibes terug weet alleen niet hoe ik ze moet sturen :grin: Zou de TPG Post dat doen?

Gewoon de intentie hebben dat jij of ik een goede trip heeft, het slaat vast nergens op, maar het voelt gewoon goed om mensen geluk te wensen of andersom om van andere mensen gelukwensen te krijgen :)

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
wat voor muziek ben je aan het luisteren?
Geen... maar wel een goed idee :grin:

Nu speelt: Audio Bulleys - Bang Bang dat begin is zo prachtig met X :grin:
BANG BANG my baby shot me down Bang Bang. Prachtig

Weet je wat ik vaag vind meestal vind ik hardcore/harstyle/jump etc mooi. met snoepkes op dus juist NIET. met snoep luister ik meestal geen muziek al bevallen me de audio bulleys met bang bang nu wel :grin:

Bal0n

Badass junkie
Ik vind op LSD of paddo's het altijd zo euforisch om naar de beatles te luisteren, maar ik heb geen ervaring met MDMA. Dus of jij me kan vertellen of dit nummer leuk is om te luisteren op MDMA?

:grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
Pkoeiaard zei:
Ik vind 't prachtig om 'live' verslag lezen.
:hearteyes:
Maar wil ik ook weten , hoe je momenteel voelt ?
Blij, gelukkig, vaag, hou van iedereen en alles :grin: Van mijn goudvissen, guppies, de slaap zak waar ik in zit alles :grin:

Bovenaan