Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Ik verveelde me en heb er 10 liggenspacekonijn zei:live reports altijd leuk
![]()
Ergens in oktober laatste x xtc, heb wel in de vakantie ghb gedaan maar dat maakt voor xtc toch niets uit?Bal0n zei:Wanneer was de laatste keer dat je het gedaan heb? Andere drugs gbruikt afgelopen dagen?
Ik vat het nu nietBal0n zei:Sending some good vibes your way![]()

Heey spacekonijntjespacekonijn zei:heeej vriend![]()
![]()

Lees dit nu pas. Bedankt he Bal0n je krijgt van mij ook vibes terug weet alleen niet hoe ik ze moet sturenBal0n zei:Hehe, is een beetje een apart dingentje wat mensen op the shroomery altijd doen. Als iemand een live report maakt, of zegt dat hij aan het trippen is, gaan mensen "good vibes" en "clean karma" sturen naardiegene.
Armanis? Sorry snap het nietFrisko zei:hehe geniet ervan zo lang het nog duurt...ik ga je vanaaf nog es volgen denks!,maar dees zijn armani's(wat niks wil zeggen uiteraars)
Waterpijp zei:hahaha, zoo cool dat je rechtstreeks verslag geeft![]()
![]()
slipperman zei:Lees dit nu pas. Bedankt he Bal0n je krijgt van mij ook vibes terug weet alleen niet hoe ik ze moet sturenBal0n zei:Hehe, is een beetje een apart dingentje wat mensen op the shroomery altijd doen. Als iemand een live report maakt, of zegt dat hij aan het trippen is, gaan mensen "good vibes" en "clean karma" sturen naardiegene.
Zou de TPG Post dat doen?

armani's zoals in giorgio armanislipperman zei:Armanis? Sorry snap het nietFrisko zei:hehe geniet ervan zo lang het nog duurt...ik ga je vanaaf nog es volgen denks!,maar dees zijn armani's(wat niks wil zeggen uiteraars)
Edit: Bedankt trouwens![]()
Geen... maar wel een goed ideespacekonijn zei:wat voor muziek ben je aan het luisteren?
Maar wat bedoel je dan met deees zijn armani`s? Jij hebt armani`s pillen of wat?Frisko zei:armani's zoals in giorgio armanislipperman zei:Armanis? Sorry snap het nietFrisko zei:hehe geniet ervan zo lang het nog duurt...ik ga je vanaaf nog es volgen denks!,maar dees zijn armani's(wat niks wil zeggen uiteraars)
Edit: Bedankt trouwens![]()
![]()
![]()
Blij, gelukkig, vaag, hou van iedereen en allesPkoeiaard zei:Ik vind 't prachtig om 'live' verslag lezen.
![]()
Maar wil ik ook weten , hoe je momenteel voelt ?