Broer ik ga je iets mee geven, in tegenstelling tot jou heb ik alprazolam gebruikt op dokters recept. T is een fijn middel maar net als jij had ik er meer van verwacht. Maar het gevoel dat je ervaard is : versufd (beetje alsof je high bent) je reactie vermogen gaat achteruit en spieren ontspannen, ik heb t middel een half jaar gebruikt begon met lage dosering en heb t uit eindelijk opgebouwd tot 12 tabl. Van 0,5 MG alle tabletten hoger dan 0,5 hebben een vertraagde afgifte dat wil je niet hebben, t combineren van deze middel met blowen is fijn maar met de cannabis van vandaag zou ik dat niet doen beter hasj. met zulke hoge doseringen verlies je na een tijdje fragmenten uit je geheugen (als je t vaker dan een keer gebruikt ) dus bijvoorbeeld wat je allemaal gedaan heb de vorige dag ( had ik best vaak ) en als je tolerantie hebt kan t gevaarlijk zijn. Zie t zo als je veel hebt gedronken en of geblowd heb went je lichaam makkelijker aan de werkzame stoffen (of terwijl alles wat valt onder de catog. downers) wat betekend dat je sws meer nodig hebt dan mensen die dit niet doen of gedaan hebbn. deze middel is daarbij ook nog zeer verslavend. In mijn geval ben ik verslaafd geworden maar kwam er pas achter toen er een incident heeft voor gedaan en ik daarna wou stoppen werd gewoon ziek toen pas kwam ik erachter dat t te maken had met het medicijn.. voor mensen die er geen verstand van hebben t is een fijn middel om te gebruiken voor serieuze klachten zowel genot een ding wees voorzichtig en gebruik dit middel niet te veel dagen achter elkaar.... afz gedetineerde