Designerdroggas

Experimenterende gebruiker
Ik heb een anderhalve week geleden 20 stuks xanax gekocht voor recreatief gebruik. Eergisteren heb ik 8mg gebruikt en het effect was niet overweldigend. Mijn gevoel voor angst was wel weg en alles was een beetje vaag. Maar ik dacht dat 8mg samen met een paar joints toch anders zou voelen. Zou het geen echte xanax zijn, heb ik er te veel van verwacht of reageert dit gewoon bij elk persoon anders? Ik weet het niet precies. Dus hoor graag reacties!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Van Xanax heb ik geen verstand. Maar als je de Xanax niet hebt voorgeschreven gekregen maar zelf (illegaal dus) gekocht hebt weet je niet of het wel echt Xanax is. Dat is helaas het risico wat je dan neemt. Jammer genoeg kun je medicijnen niet laten testen bij een testcentrum, ik heb dat eens nagevraagd. Ik wilde ook een keer medicijnen via een buitenlandse online apotheek kopen maar omdat ik ze niet kon laten testen durfde ik dat toch niet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Naar aanleiding van een member die mij op dit topic wees:

Het is zwaar onverantwoord om zo'n hoge dosering Xanax (Alprazolam) te gebruiken, samen met wiet ook nog. Dit is een overdosering en zeer gevaarlijk. Iedereen die dit ook van plan is: Doe je onderzoek over de gevaren. Bijvoorbeeld hier:

https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h14410.pdf

Ongelofelijk wat mensen riskeren voor een beetje vermaak.

Designerdroggas

Naar aanleiding van een member die mij op dit topic wees:

Het is zwaar onverantwoord om zo'n hoge dosering Xanax (Alprazolam) te gebruiken, samen met wiet ook nog. Dit is een overdosering en zeer gevaarlijk. Iedereen die dit ook van plan is: Doe je onderzoek over de gevaren. Bijvoorbeeld hier:

https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h14410.pdf

Ongelofelijk wat mensen riskeren voor een beetje vermaak.

Ooit gehoord van tolerantie? En als je al dagelijks wiet rookt maakt dat zeker geen enorm verschil. En zoek maar eens beter naar wat een overdosis alprazolam is want wat u zegt is niet waar.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat je dagelijks wiet rookt zegt niks over je tolerantie voor Xanax. Compleet verschillende middelen. Het zegt wel dat je hoogstwaarschijnlijk wiet verslaafd bent.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ooit gehoord van tolerantie?
In plaats van bijdehand te komen doen had je gewoon beter in je eerste post even kunnen vermelden dat je een benzo tolerantie hebt, dat kunnen wij niet ruiken natuurlijk. Zonder benzo tolerantie is 8mg alprazolam namelijk wel een bizar hoge dosering.

Maargoed, alprazolam is inderdaad niet een hele boeiende benzo als je het mij vraagt.

Designerdroggas

In plaats van bijdehand te komen doen had je gewoon beter in je eerste post even kunnen vermelden dat je een benzo tolerantie hebt, dat kunnen wij niet ruiken natuurlijk. Zonder benzo tolerantie is 8mg alprazolam namelijk wel een bizar hoge dosering.

Maargoed, alprazolam is inderdaad niet een hele boeiende benzo als je het mij vraagt.
Ik probeer helemaal niet bijdehand te doen en wat ik inderdaad was vergeten te melden is dat ik een benzo tolerantie heb. Ook ben ik vergeten te melden dat dit is verdeeld over meer dan een halve dag.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik probeer helemaal niet bijdehand te doen en wat ik inderdaad was vergeten te melden is dat ik een benzo tolerantie heb. Ook ben ik vergeten te melden dat dit is verdeeld over meer dan een halve dag.
Je reactie kwam nogal bijdehand over, maar goed om te horen dat dit niet de bedoeling was.

Met meer informatie kunnen mensen ook een beter antwoord geven uiteraard, want 8mg alprazolam in 1 keer is namelijk wel echt veel. Met een benzo tolerantie en verdeeld over meer dan een halve dag is 8mg al stuk minder bizar.

Maargoed zoals ik hierboven ook al zei, alprazolam is een niet hele boeiende benzo. Dus zeker met een tolerantie snap ik wel dat je het niet bijzonder vond eigenlijk. Ik heb geen benzo tolerantie en was ook totaal niet onder de indruk van alprazolam, snap niet helemaal waarom dit middel altijd zo de hemel in wordt geprezen.

Designerdroggas

Je reactie kwam nogal bijdehand over, maar goed om te horen dat dit niet de bedoeling was.

Met meer informatie kunnen mensen ook een beter antwoord geven uiteraard, want 8mg alprazolam in 1 keer is namelijk wel echt veel. Met een benzo tolerantie en verdeeld over meer dan een halve dag is 8mg al stuk minder bizar.

Maargoed zoals ik hierboven ook al zei, alprazolam is een niet hele boeiende benzo. Dus zeker met een tolerantie snap ik wel dat je het niet bijzonder vond eigenlijk. Ik heb geen benzo tolerantie en was ook totaal niet onder de indruk van alprazolam, snap niet helemaal waarom dit middel altijd zo de hemel in wordt geprezen.
Ik snap nu goed wat je bedoeld, dat het dus waarschijnlijk wel echte xanax is en dat ik er gewoon meer van had verwacht. Het is namelijk heel erg populair in Amerika. En met deze tolerantie zie ik nu dus dat het niks voor mij is.

Lito1502

Newbie
Broer ik ga je iets mee geven, in tegenstelling tot jou heb ik alprazolam gebruikt op dokters recept. T is een fijn middel maar net als jij had ik er meer van verwacht. Maar het gevoel dat je ervaard is : versufd (beetje alsof je high bent) je reactie vermogen gaat achteruit en spieren ontspannen, ik heb t middel een half jaar gebruikt begon met lage dosering en heb t uit eindelijk opgebouwd tot 12 tabl. Van 0,5 MG alle tabletten hoger dan 0,5 hebben een vertraagde afgifte dat wil je niet hebben, t combineren van deze middel met blowen is fijn maar met de cannabis van vandaag zou ik dat niet doen beter hasj. met zulke hoge doseringen verlies je na een tijdje fragmenten uit je geheugen (als je t vaker dan een keer gebruikt ) dus bijvoorbeeld wat je allemaal gedaan heb de vorige dag ( had ik best vaak ) en als je tolerantie hebt kan t gevaarlijk zijn. Zie t zo als je veel hebt gedronken en of geblowd heb went je lichaam makkelijker aan de werkzame stoffen (of terwijl alles wat valt onder de catog. downers) wat betekend dat je sws meer nodig hebt dan mensen die dit niet doen of gedaan hebbn. deze middel is daarbij ook nog zeer verslavend. In mijn geval ben ik verslaafd geworden maar kwam er pas achter toen er een incident heeft voor gedaan en ik daarna wou stoppen werd gewoon ziek toen pas kwam ik erachter dat t te maken had met het medicijn.. voor mensen die er geen verstand van hebben t is een fijn middel om te gebruiken voor serieuze klachten zowel genot een ding wees voorzichtig en gebruik dit middel niet te veel dagen achter elkaar.... afz gedetineerde

Bovenaan