X-factor

matthijs

Badass junkie
Benzo's...rare shit. Wat the fuck is er nou leuk aan dacht ik de eerste keer. Maar toch deed ik de 2e keer en de 3e keer en de 4e keer. Toen waren ze gelukkig op.
Elke keer heb ik er niet echt van genoten ofzo..niet dat het kut was maar een geweldig gevoel is het gewoon niet. Toch bleef ik die dingen pakken...wat maakt die dingen nou zo leuk? Heb zelf echt gen flauw idee.

Mindless1985

Badass junkie
Ik ken het, het is wel leuk, wel ok, maar niets speciaals, maar als ik ze thuis had gingen ze toch vrij rap er door heen, maar ik mis er niks aan als ik ze niet heb.

Ik zou het niet weten, het is toch wel een zorgeloze roes..

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind ze wel veelzijdig.
Als je veel aan je hoofd hebt en je wil een beetje chillen, zijn ze heel verlichtend.
Als je met iemand bent, en je slikt ze samen kun je hele nachten praten en lekker bij elkaar zitten op je gemakje.
Als je niet helemaal op je gemak bent of beetje druk in je hoofd en je moet ergens naar toe, gaat het stukken beter als je ze slikt.
En als je flink wil feesten, slik je wat, hoop drank er bovenop en de kroeg in, niemand doet je meer wat.
Perfect spulletje, zeker rohypnol is te gek als je n gezellig avondje wil hebben.

buzzy

Badass junkie
Lana zei:
En als je flink wil feesten, slik je wat, hoop drank er bovenop en de kroeg in, niemand doet je meer wat.
Drank is volgens mij niet zo verstandig om erbij te nemen of heb ik het nu fout ?

chrissss

Newbie
matthijs zei:
Benzo's...rare shit. Wat the fuck is er nou leuk aan dacht ik de eerste keer. Maar toch deed ik de 2e keer en de 3e keer en de 4e keer. Toen waren ze gelukkig op.
Elke keer heb ik er niet echt van genoten ofzo..niet dat het kut was maar een geweldig gevoel is het gewoon niet. Toch bleef ik die dingen pakken...wat maakt die dingen nou zo leuk? Heb zelf echt gen flauw idee.

Nee, weet het ook niet. Geeft geen kick. Krijg ze van de dokter (of bestel online als dat zo uitkomt) maar gebruik ze eigenlijk alleen om rustig te worden of om lekker door te slapen. In combinatie met wiet en/of met alcohol. denk dat het keyword is RUSTIG beginnen, het grote gevaar is door een grote hoeveelheid benzo's en alcohol in je maag dat je gaat kotsen terwijl je 'out' bent, en das best vervelend als er niemand is om te helpen.

Bovenaan