PHMF zei:
Afgelopen week dinsdag heb ik voor het laast gebruikt.
En het is vandaag woensdag.

Gisteren klinkt ze veel langer geleden.
In de stad rond hangen of de gebruikers ruimte is ook niet de oplossing. Misschien is het verstandig om met Novadic te gaan praten of andere deskundige.
Het klinkt misschien hard, maar waarschijnlijk besef jezelf wel dat het zo niet goed gaat. Ik weet niet waar je angst vandaan komt, maar de realiteit is soms moeilijk en zeker als je onder invloed van wit of bruin bent.
Werk is ook erg belangrijk. Als je iets doet wat je leuk vind dan is het uitstellen van gebruik veel makkelijker. Op dit moment draait het om opstaan, uitstellen door te blowen en later alsnog gebruiken. Ik vind het ook geweldig om soms dagen onder invloed te zijn om de realiteit te ontkomen. Maar dagen later gaat het leven gewoon weer door, hoe k** het ook is. Iedereen heeft ups en down, maar accepteren of oplossen is het beste in plaats van drugs gebruiken of weg lopen.
Het zal niet makkelijk zijn om te stoppen en het leven is gewoon saai in het begin van een clean periode, maar dat komt omdat er niks is. Eerst gebruik je drugs om de tijd te doven en dan moet je andere dingen verzinnen. Je kan nog altijd blijven blowen of andere drugs nemen, maar zo blijven leven is schiet niet op.
Ik hoop dat je er iets mee kunt, want wit en bruin verkloot heel je leven.