Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb vandaag een wiet pijpje gekocht een kleintje en heb daar
stalen screens bijgekocht ze zeiden dat dat beter was dan met koper ofzo :P
maar in ieder geval
ik heb er vanmiddag k2 mee gerookt en ik werd nou niet echt bepaald goed stoned
hm, vreemd. Bij mij werkt via pijpje wel altijd gewoon goed. Gewoon wiet erin, vlam erin en sucken maar k denk niet dat er verder veel tips te geven zijn ofzo..
hm, vreemd. Bij mij werkt via pijpje wel altijd gewoon goed. Gewoon wiet erin, vlam erin en sucken maar k denk niet dat er verder veel tips te geven zijn ofzo..
toen ik begon met wiet te smore heb ik ook is met een pijpke geprobeerd, gewoon omdat ik toen helemaal niet kon rollen en ik voelde niks. niks stoned of high. Alleen een zere keel
Hmm vreemd, ik bedoel salvia rook je ook met pijpje en voel je 't zeker wel..althans niet iedereen voelt 't maar dat heeft niets met pijpje te maken. Maar als ik flink wat wiet d'r in pleur en zuig als de tering en lang inhoud dan ben ik wel stoned als een kanarie hoor
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.