topmanockie
Newbie
ik heb eens een x iets gehoord over wiet tosties
heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou je het dan moeten klaarmaken ?

heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou je het dan moeten klaarmaken ?

topmanockie zei:dat je het proeft maakt mij niet zoveel uit :P en hoe maak je een vlamtostie(nog nooit van gehoord lol
)
en hoeveel zal ik er dan ongeveer indoen ik d8 zelf aan hetzelfde als een lekkere jointals iemand er al ervaring mee heeft hoor ik het graag cheers
![]()

ja ik rook ze altijd in 1x op anders benik niet stonedEn de hoeveelheid, rook je de joint helemaal alleen in 1x op?

pepper zei:hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.
3 uit een gram goeie shit moet zeker kunnen, loop nie zo te stoefen joh.pepper zei:hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.
timzta zei:pepper zei:hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.
Dus je bent een amateur als je liever dunne jointjes rookt? :P

pepper zei:hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.

minn zei:de kaas smelt in de tosti, dus denk dat de wiet zich daarin 'hecht'', komt ook veel vet vrij bij die gesmolten kaas
vriend van me heeft t trouwnes ns n keer gegetenhij zei dat t lekker was..
lijkt mij ook lekker![]()