wiet tosties

ik heb eens een x iets gehoord over wiet tosties
heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou je het dan moeten klaarmaken ?
:stoned: :wave:

A

Anonymous

Gast
Dat is een goed idee :openmouth:.

Het moet lukken met kaas iig.

Ik neem aan dat je je wiet zo fijn mogelijk moet maken, en vervolgens bovenop je kaas moet verspreiden, vervolgens stop je em in het ijzer.

caatje

Badass junkie
maar of dat nou zo lekker is? Mss zo'n vlamtosti maken dat je de smaakt van wiet niet overheerst proeft.

A

Anonymous

Gast
Ik denk niet dat de wiet zal overheersen, je zal het wel proeven maar zo smerig is wiet niet..

dat je het proeft maakt mij niet zoveel uit :P en hoe maak je een vlamtostie :confused: (nog nooit van gehoord lol :flushed: )
en hoeveel zal ik er dan ongeveer indoen ik d8 zelf aan hetzelfde als een lekkere joint :sunglasses: als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik het graag cheers :stoned:

caatje

Badass junkie
topmanockie zei:
dat je het proeft maakt mij niet zoveel uit :P en hoe maak je een vlamtostie :confused: (nog nooit van gehoord lol :flushed: )
en hoeveel zal ik er dan ongeveer indoen ik d8 zelf aan hetzelfde als een lekkere joint :sunglasses: als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik het graag cheers :stoned:

Persoonlijk vind ik de smaak van wiet niet zo heel lekker (als eet ding dan) Hoe je ze maakt weet ik niet, ik koop ze altijd bij de makro. Maar als ik ze zou moeten maken zou ik mn tosti een beetje oppimpen met salami en een uitje ofzo. Om de smaak te verdoezelen/te temperen. En de hoeveelheid, rook je de joint helemaal alleen in 1x op? Ik zou gewoon met wat minder beginnen en de hoeveelheid opvoeren naar gelang de werking. FF een beetje experimenteren ofzo. Smakelijk eten :wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
bij cake moet je toch de wiet eerst in de boter koken, zodat de THC aan het vet van de boter gaat hechten? en dan kan je daarna evt als je tijd over hebt de wietkorrels eruit filteren..

bij een tostie kook je niet eerst boter, dus dan zou je idd de wiet op de kaas moeten gooien en zorgen dat die heet genoeg word:P

in een tostie zit volgens mij oowk best veel vet als je er room boter opsmeert beetje kaas plakkie ham,(nog meer lekkere dingen voor een tosti??)
En de hoeveelheid, rook je de joint helemaal alleen in 1x op?
ja ik rook ze altijd in 1x op anders benik niet stoned :wink:en ik draai er ongeveer 2 a 3 uit een gram

mwja ik denk datik het maar gwoon gaat proberen vanut weekend :smoke:

pepper

Newbie
hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.

timzta

Experimenterende gebruiker
pepper zei:
hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.

Dus je bent een amateur als je liever dunne jointjes rookt? :P

Deranged

Badass junkie
pepper zei:
3 uit een gram goeie shit moet zeker kunnen, loop nie zo te stoefen joh.

minn

Badass junkie
de kaas smelt in de tosti, dus denk dat de wiet zich daarin 'hecht'', komt ook veel vet vrij bij die gesmolten kaas :)

vriend van me heeft t trouwnes ns n keer gegeten :) hij zei dat t lekker was.. :)
lijkt mij ook lekker :mrgreen:

JewCookie

Wijs gebruiker
minn zei:
de kaas smelt in de tosti, dus denk dat de wiet zich daarin 'hecht'', komt ook veel vet vrij bij die gesmolten kaas :)

vriend van me heeft t trouwnes ns n keer gegeten :) hij zei dat t lekker was.. :)
lijkt mij ook lekker :mrgreen:

moet idd mogelijk zijn... als de kaas heet genoeg word iig..:P

timzta

Experimenterende gebruiker
THC hecht zich aan vet bij een temperatuur van 70°C... En ik heb geen idee of een tosti-ijzer wel zo heet wordt... Denk het wel eigenlijk :rolleyes:

Bovenaan